Dreamhack besöker Norrland

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rapidfool
Ja det är näst intill tragiskt att folk i södra Sverige har sämmre koll på Norrland än vad Tyskar har... säger ju lite om hur allmänbildade dom är där nere

Suck för dessa "titta jag är bättre än er andra" eller "nu drar vi alla sydlänningar över en kant". Föresten hur mycket kan du om södra sverige?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caylon
Suck för dessa "titta jag är bättre än er andra" eller "nu drar vi alla sydlänningar över en kant". Föresten hur mycket kan du om södra sverige?

Jag vet att om det snöar en halv dm snö på en dag, är det snöstorm och alla kör i diket.

Och att stockholmare tror att nästan alla städer har tunnelbana.

Och att man nästan inte tjänar ett piss på skånes spannmål.

Pressbyrån är överallt, vi fick vår här i piteå för ett år sedan.

Annars är det väll exakt som resten av sverige fast mer glest och mindre fjortisar.

Permalänk
Medlem

word robbaz om snöoväder. samma sak varenda år!

wtf snö!!!! aaaaahhhh, krash! man kan sätta på vinterdäcken innan snön kommer, ex när det börjar bli minus ute...:rolleyes:

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Avstängd

Där ser man hur vissa är till skilnad på folk, gnäller så fort ett EXTRA lan är för långt bort när ändå deras orginarie lan förblir intakt

Kan slå fan i mig att det är mindre stölder där uppe, med tanke på alla älgstudsare och moraknivar... samt en fruktansvärt minne på filmen "Den sista färden" Scream like a pig

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

tror du det är moraknivar i norrland!? dom är ju i mora. vi ha hemsnidade knivar av renhorn och diverse träslag. du kan ju pröva ta något, se vem av oss som sticker först.

"inte stikka, bara rispa" på lappmål

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

Att folk i söder inte kan unna Norrland ett extra DH är förjävligt. Håll käften och åk till Jönköping istället. Är från söder men flyttade till Luleå för ett antal år sedan och har inte varit på Dreamhack sen dess av naturliga skäl. Att man som Göteborgare har mage att klaga på att Jönköping är långt bort!? Det är fan längre Luleå - Skellefteå. Fan vad sur jag blir på alla fjortisar här.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Sweet, stölderna kommer med säkerhet förminskas kan jag ju säga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
1.Jag vet att om det snöar en halv dm snö på en dag, är det snöstorm och alla kör i diket.

2.Och att stockholmare tror att nästan alla städer har tunnelbana.

3.Och att man nästan inte tjänar ett piss på skånes spannmål.

4.Pressbyrån är överallt, vi fick vår här i piteå för ett år sedan.

5.Annars är det väll exakt som resten av sverige fast mer glest och mindre fjortisar.

Till o börja med visade du precis att du är minst lika lite informerad om sydsverige som vi är om er i norr... så ska väll svara på dina patetiska påhitt om att dra alla över en kant.
1. Inte en enda kotte jag känner har kört i diket pga snö eller liknande, däremot kan det finnas en sanning i det du säger, det beror således på att ni uppe i norr är mer förberedda på kyligt väderlag.
2. Jo för alla sydlänningar är stockholmare.. right?
3. Ej insatt i
4. troligtvis sant, vi har runt 3st här i stan.
5. Ju större befolkningsmassa desto fler fjortisar.. rätt uppenbart eller?

Citat:

Att folk i söder inte kan unna Norrland ett extra DH är förjävligt.

Jag har ingenting emot att ni i norr får erat DH, aldrig sagt så så sluta komma med massa påhitt om att vi hatar er?

Permalänk
Medlem

De skulle vart bättre om de var i luleå eller i umeå iaf, mer plats.
Vet inte vem som kom på de att ha de i Skelle? Men jag har mina aningar vem de är. =P
Man har varit till Jönköping på Dh, några ggr, men nu när de är här i Skelle utanför ens dör då orkar man inte fara hehe =P

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman