Tävling: Gissa rätt och vinn!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
Tråkigt att folk måste hålla på att förstöra hela tiden bara...
Nu när coolermaster och sweclockers gör nått för oss läsare så ska alltid folk förstöra

SANT SANT!!

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skogsvilden
Inte direkt svårt det dära men jag kan f*n inte motivera varför jag är en värdig vinnare på rak hand i fyllan...

Så du sitter här och hänger ditt packade as! Skulle inte du sova?!
Jaja kan inte klandra dej... Sitter ju själv här och gör samma sak... jahaja... motivering...
...
...
*själv censur*
Jaja då var det gjort

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntooNzor
God vad moget av dig att säga fel så att du ska vinna...

Säga fel? Det är vad jag tror att det är som är i. Är nästan övertygad att det är ett chassi i vilket fall som helst. Så jag gör en enkel gissning på Coolermasters Cosmos. Dessutom är jag inte med i tävlingen så vad spelar det för roll lixom...

Permalänk
Medlem

Amen snälla. Jag gjorde ett sista desperat försök i att få folk att tro att det inte var ett cosmos utan att det kunde vara vad som helst (så att det skulle bli en tävling igen). NU FÖRSTÖRDE du ju allt.

IDIOT!

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Hehe så ni försöker lura varandra! Jag sökte igenom hela tråden med ctrl+f på "cosmos" men hittade ingenting (eftersom swec inte gillar msoft int explorer) och att ingen skrev cosmos tog jag för att det var just ett sånt i påsen. Oavsett så var mejlet redan iväg. Håll tummarna för mig!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk

Bara jag som tycker att påsen ser för liten ut för att vara en cosmos?

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Avstängd

Chassin är inte mycket större. Dessutom, vad har du att storleksjämföra med?

Klart det är en cosmos, det ser man ju på dess sexiga rör som sticker upp på toppen av chassit som "hand tag"

I alla fall AntooNzor du får fan ta och lugna ner dig. Alla har rätt att få gissa. Och om fler gissar på cosmos (vilket nog är rätt svar) så kommer det bli en kamp om den som har den bästa motiveringen. Tävlingen blir mer spännande då. Och sluta kalla mig Idiot, din j**la idiot >_>

Permalänk
Medlem

Såg ju på en gång "handtagen" på toppen. Ingen tvekan om att det var en Volvo V70 med takfästen!

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Dags att bli smiskad en admin kanske? Bara onödigt att förstöra.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Avstängd

Haha va? du måste skämta! Vad är det som förstörs? Jag försöker bara hjälpa till

Permalänk

Asså! vad är det för Pungråttor som härjar på Swec igentligen?

Varför förstöra för andra vad det är som döljer sig i påsen. Många ser det som en utmaning att kunna prestera något själc och kanske lära sig något på kuppen, även ett fint tillfälle att kanske vinna något pris som de faktist kan vara värda!

Enligt mitt tycke så alla spoilers postare ska diskas.. förstör bara för alla andra.
Är ju som att gå och klippa av telefon sladden i telefonatomaten nere vid ICA. Bara för att du har gjort ditt samtal ska inte nästkommande person ochså kunna ta och ringa sitt samtal?

Skärpning, trodde det var högre kvalite än så här.

En god regel vid tävlingar är att medlemmar måste varit medlemmar en tid elelr postat ett antal inlägg så att inte folk mångreggar användare för att förstöra elelr öka deras schans att vinna och förstöra för andra!
Trist att tvälingar kanske i framtiden kommer att försvinna på sånt här trams.
Vi betalr inte ett öre att hänga på dett forum som råkar var ett av sveriges största datorforum.
Istället för att vi ger sidans skapare pengar så bidrar vi till varnadra att skaffa vänner och hjälpa varanda med frågor och svar. Företag ser att sidan är seriös och därmed annordnar dessa tvälingar och ahr banners mm på sidan för att sidan ska kunna vara uppe och att vi ska kunna fortsätta att hjälpa varandra.

Nu är Halva nöjet förstört! Tack så J****ns mycket säger jag bara, det finns faktist en gräns vad som är på skämt och inte.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Spårat

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk

jag hade blivit så glad om det är ett nätagg i en sjukt stor låda, så alla blir förvånade

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

-=FULLMOON=-: Varför bryr du dig, ordet är fritt?
Härligt att veta att jag troligtvis gissade rätt då, på egen hand alltså.

EDIT: Dedär med att det är gratis för att vi får vara på forumet osv:

Jag är tacksam att forumet finns, och även Adblock Plus för den delen.
Men däremot borde skaparna till sidan vara tacksamma att vi finns på sidan, för vad hade Sweclockers varit utan sina medlemmar? Det är vi som borde få betalt för att vi bidrar till trafiken! Det tjänar hemsidan pengar på, och det är självklart att de stoppar pengarna i egen ficka också, för det är dersa jobb.

Man kan kortfatta det såhär: Vi gör varandra tjänster och båda vinner på det, och jag tycker det är bra!

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Håller med -=FULLMOON=- håll era svar för er själva. Ni kanske inte tror att ni förstör men det gör ni, förstår inte vad som hänt på forumet det sista..

Fragbite är offline?

Ledsen, blir bara på trött som inlägg som 'Jag ska döda dig' och dylikt, väx upp

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem

får man gissa på flera saker?

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.