AMD lockar kunder med egen mjukvara

Permalänk
Medlem

Fan jag känner ett verkligt ha behov av AMDs prollar nu när dom har fina program som enbart som stödjer haha

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

Undrar hur många timmar innan det kommer ett hack så att man kan köra på en Intel-maskin? Mest för att det går alltså...

Permalänk
Hedersmedlem

Det är nästan så man får den där känslan man fick av de härliga spelen på 90-talet som krävde en skiva med ett par hundra megabyte skräpfiler för att starta. Skulle de inte kunna ha valt något häftigare än en webbläsare om de skall utveckla något prestandakrävande?

Permalänk
Medlem

Tyckte faktiskt att det funkar bra inte så krävande som det låter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wallegbg
Tyckte faktiskt att det funkar bra inte så krävande som det låter.

Funkar väl lika bra som IE7, då det bara är ett skal runt det.
EDIT: Ni som har laddat ner AMD's browser, gå in här : http://gemal.dk/browserspy/basic.html

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Verkar vara mycket väsen för ingenting

Gissar på att majoriteten av dom som har AMD-prollar inte ens kommer använda den där, vad det nu va för nått. Kombinerad webbläsare och mediaspelare???

Visa signatur

Jag har rest landet runt och talat med de allra kunnigaste och kompetenta personerna. Och jag kan försäkra er att datorn är en modefluga som inte kommer att hålla året ut.
"Redaktören för affärslitteratur på Prentice Hall 1957"

Permalänk

Synd att AMD gör såhär, ville jag ha mjukvaran baserad på hårdvaran skulle jag köra mac... AMD har jag alltid ansett som ett "vettigt" företag. Den bilden försvann precis. Oavsätt om programmet är vettigt eller inte så är det helt fel i mina ögon att binda en webbläsare till en processor.

Sen förstår jag inte varför man ens funderar på att använda IE7an som grund, visst är det enkelt att bygga en ram kring men ändå ska man göra någe sånt varför inte använda en vettig browser.

Opera eller Mozilla hade båda varit bättre lösningar, men bästa lösningen hade nog varit att inte göra den där skiten från första början!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.