Dammsugare och mus – kombinationen alla väntat på?

Permalänk
Melding Plague

Dammsugare och mus – kombinationen alla väntat på?

Att japaner har en förkärlek till udda produkter vet de flesta efter årtionden av rapporter om udda uppfinningar. Nästa resultat av japanernas uppfinningsrikedom är något så självklart som en datormus med inbyggd dammsugare.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

snygg? ful? skön i handen? Jag tycker den är ful.

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk

snart kommer tangentbord med massagekuddar.. sånnadär eletriska impulser eller nått xD

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Medlem

Kan vara en bra investering för alla skabbiga internetcaféer.

Permalänk

Detdär kommer inte gå hem... =D

Permalänk
Medlem

ÄLSKA JAPANER<3

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

Detta kan funka. Jag gillar idén

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Avstängd

Seriöst? O.o ... trodde det bara var något skämt.

Ja jösses sickna tokstollar det finns. xD

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

den i kombination med en toalettholk vid datorn.. hehe

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

hahaha det är ju jätte kul ide
dock vågar jag inte säga om det är bra

Permalänk
Medlem

jahapp ...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Mer nåt iform av airhockey musmatta... hmmm jag ska ha patent på den iden, om den nu inte redan finns.

Permalänk
Medlem

"kombinationen alla väntat på?"
Oja, brukar drömma om dammsugarmöss

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Äntligen... en så ska fan jag ha... Finns inget värre en Digestive kex på tangentbordet

Permalänk
Medlem

Skulle passa min smuliga laptop, om den har ett sug som Heather Harmon vill säga, annars är det ju ingen idé.
5000W ska det va!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Nja, det här litar då inte jag på.

Permalänk
Medlem

Men va fan det är ju bara och vända på motorn så har du en svävarmus!

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

När får vi elektriska tandborstar i mössen? Så jag slipper gå in till badrummet för att borsta tänderna? Sen, tycker jag att, ska de göra tangentbordet till en hybridkudde med knappar!

<3 Japaner!

Permalänk

Kan bara säga att detta är något som jag verkligen behöver.. Mitt rum och specielt skribord blir så jäkla snabbt dammit och även massor av smulor och flingbitar då jag käkar vid datorn 24/7. Jag orkar aldrig gå och damsuga upp allt skräp och när jag tar på datorlådan (dammar varje vecka) så är det alltid ett tjockt nytt lager med damm!! När jag flyttar lådan lite eller kommer åt den med foten så väller det damm över hela rummet, verkligen irriterande.

Tycker detta är en lysande produkt något som jag verkligen vill ha!! och priset verkar najs också!! 10/10 *Dr000lz*

Permalänk
Hedersmedlem

Om den bara kom med hårfön hade jag snappat upp en direkt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Dom är inte kloka dom där romarna.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Om den bara kom med hårfön hade jag snappat upp en direkt.

Äh ta o kamma dig va. Hehe

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

är det inte lättare att köpa en usbsugare?

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eson
Men va fan det är ju bara och vända på motorn så har du en svävarmus!

haha, det vore grymt ju. om bara glidet är motiverande bra nog för oljudet så.

på en mer realistisk not, varför kombinerade de inte in en handkylare för alla svettiga gamers när de ändå är halvvägs där? iof antar jag det är lätt moddat med en borrmaskin.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Vibrator i musen hade varit bra, precis som i kontroller till konsoller.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Tror att vissa företag har lite väl lite att göra.

Visa signatur

// Tomtenisse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Vibrator i musen hade varit bra, precis som i kontroller till konsoller.

Vet ej om det finns ännu men det har funnits i alla fall, jag hade en iFeel för ett antal år sedan. Vissa spel som Serious Sam serien etc hade stöd för det, rätt skön upplevelse när man sprang runt och sågade ihjäl fiender och träd med motorsågen:
http://www.dansdata.com/ifeel.htm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Om den bara kom med hårfön hade jag snappat upp en direkt.

Det är väl bara att hålla ansiktet mot utblåset på den lilla dammsugaren? hahaha

Visa signatur

i7-4790K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | Geforce 780 GTX | Samsung 850 PRO 512GB | Plextor M3PRO 128 GB | Fractial Design XL | MacBook Pro Retina 13"

Permalänk
Medlem

Jag väntar på tangentbord som har avloppssystem för läsk och mjölk som vissa häller över sina tangentbord rätt så regelbundet.
Känner där ett par killar som gör det.

Visa signatur

iMac "27" Late 2013

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Traumklang
Jag väntar på tangentbord som har avloppssystem för läsk och mjölk som vissa häller över sina tangentbord rätt så regelbundet.
Känner där ett par killar som gör det.

Finns redan sånt, inte till stationära datorer tyvärr dock.

Kontorsstol med toalett så arbetarna inte behöver gå på toa? och kaffebryggare i 5.25" plats så ingen behöver ta kafferast. Plus röksugfläktar i taken och en USB-driven askkopp så är den japanska kontors-narkomanen nöjd.