Ultimate Boot CD version 4.0

Permalänk
Melding Plague

Ultimate Boot CD version 4.0

Ultimate Boot CD har länge varit felsökarens bästa verktyg. Många serviceavdelningar världen över använder den aktivt för att felsöka komponenter och verktyget har även varit entusiastens bästa vän i långa tider. Nyligen har version 4.0 släppts.

Läs nyheten: Ultimate Boot CD version 4.0

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

kanon har tankat den mkt bra sak med massa roliga och bra prog

Visa signatur

| AMD 5600 X | ASUS PRIME B550-PLUS | Kingston Fury 16GB DDR4 3600MHz | MSI RTX 3070 | Be Quiet Dark power Pro 10 850W | Dell S2716DG | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | Sony Z2 tablet | En HTPC

Permalänk
Medlem

Får jag kanske prova.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Att det går att boota från USB stickan är riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Har kört den tidigare version och kan rekommendera denna.

Permalänk
Medlem

Vet någon om detta program kan få access till en extern USB-hårddisk?

Jag tänkte på något sätt ghosta om min gamla 40gb hårddisk till en ny och större och jag måste mellanlagra det på något ställe, förslagsvis på min externa USB-hårddisk.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Um, fungerar dos på den det här eller? För de nämnde nått om linux längre upp

Visa signatur

EOS 1000D

Permalänk
Medlem

Hade missat denna nya version, får hoppas att det nya menysystemet löser de problem jag haft att köra UBCD på vissa datorer; särskilt bärbara datorer har strulat mycket.

Permalänk
Hedersmedlem

*Denna tråd har blivit rensad på inlägg som bröt mot §7 i våra regler*

http://www.sweclockers.com/forum/regler.php?s=

Visa signatur