HardOCP förutspår kort livslängd för Geforce 9800

Permalänk
Avstängd

Re: Re: För långsamt för Sweclockers

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KnightCharger
Snabbare framåt med ny teknologi, istället för varianter av äldre Tror det är fler som vill se en förändring där. Hur länge fick Geforce 8800 Ultra hålla prestandatronen?

Finns det flera olika teknologier? Att det finns flera olika tekniker visste jag, men flera olika teknologier har jag svårt att se i detta sammanhanget.

Permalänk

Re: Re: Re: För långsamt för Sweclockers

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dundermuppen
Finns det flera olika teknologier? Att det finns flera olika tekniker visste jag, men flera olika teknologier har jag svårt att se i detta sammanhanget.

Hmm... tycker du inte att teknologier vore ett ganska onödigt ord om det bara fanns en teknologi.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: Re: Re: För långsamt för Sweclockers

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Hmm... tycker du inte att teknologier vore ett ganska onödigt ord om det bara fanns en teknologi.

Finns faktiskt bara EN teknologi då ordet betyder 'läran om teknik'. Hela denna diskussion verkar ha sitt ursprung i att vår redaktör tydligen haft lite bråttom när han översatt det engelska källmaterialet till svenska. Detta då engelskans 'technology' kan betyda både teknik och teknologi vilket ju är två helt skilda ting.
Hoppas att tråden nu kan hitta tillbaks till ursprungsämnet.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.