Fanatec Headshot Controller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamilton83
Finns ju inget som slår 3.0 så varför ens försöka?

smaken är som baken? inget slår G5 så varför ens tjöta om 3.0?;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

1200 kr? det är nog pengar kastade i brunnen.
Har haft min MX518 sedan den kom ut och den är som ny bortsett från den slitna Logitech loggon

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamilton83
Finns ju inget som slår 3.0 så varför ens försöka?

Mycket sant, 3.0 är kung!
Testade dock Steel Series Ikari, verkade jäkligt skön!

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yngwie_Malmsteen
1200 kr? det är nog pengar kastade i brunnen.
Har haft min MX518 sedan den kom ut och den är som ny bortsett från den slitna Logitech loggon

Skulle vilja påstå att mina glides på min mx518 som är kanske 1-1½år gammal börjar likna noll Tur om du lyckats hålla dina väldigt fina. Måste nog köpa nya snart.

Permalänk
Medlem

hmm, första april var ju i tisdags!?

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag min M$ Sidewinder. Många här tycker nog inte om den, men personligen tycker jag att den slår MX 510 och IE 3.0 (har alla tre).

Måste bara länka till den härliga anti-reklamen:
http://img218.imageshack.us/img218/4783/pictureslookmouse8158...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Skulle vilja påstå att mina glides på min mx518 som är kanske 1-1½år gammal börjar likna noll Tur om du lyckats hålla dina väldigt fina. Måste nog köpa nya snart.

Okey då dem är _lite_ slitna.

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem

ergonomin ser ju bra ut och iden med sladden var ju inte dum... men som många här redan har sagt så är faktiskt IE 3.0 svårslagen

Permalänk
Medlem

1:a april var i tisdags, så dom är lite sent ute

Och 125 Hz uppdateringsfrekvens, jag kör 1 kHz på min G5 rev. 2

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem

Bara namnet avskräcker nog de flesta, och priset majoriteten av de övriga.
Strömförsörjning till musmattan. Vad tänkte de på?!?
Sladdhållare till mussladden är bra, men det behöver inte vara mer avancerat än den hållare man får med sidewinder mouse. Slog till på en sidewinder nu när priset är under 400:-

edit: Var kan man ladda ner Direct Input Mouse Rate?

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zuch
Tacka vet jag min M$ Sidewinder. Många här tycker nog inte om den, men personligen tycker jag att den slår MX 510 och IE 3.0 (har alla tre).

Måste bara länka till den härliga anti-reklamen:
http://img218.imageshack.us/img218/4783/pictureslookmouse8158...

Har samma möss som dig och håller med dig fullt ut

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Användes i Stargate Atlantis år 1890.

Permalänk

;D lol mus haha kör med min logitech g9

1000 mhz på usbn plus 2000 dpi

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

mx500 deep blue från -01 (eller -02) duger bra för mig ännu!

Visa signatur

hahahahahahahahahsdhah

Permalänk
Avstängd

Är den inte lite dyr?

Jag köpte en A4tech X7 för ca200kr

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andervaeld
Gillade idén med mussladden. Men det var ungefär det enda jag gillade också...

Håller fast vid min MS Intellimouse Explorer 3.0.

Säger det samma, synd att sladden inte säljs löst... sparar ett par hundringar då.. 1100kr billigare?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

aaah guuuuu, med den blir jag nog lika bra som heaton :D:D:D:D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sm90caen
aaah guuuuu, med den blir jag nog lika bra som heaton :D:D:D:D

Jag förstår ironin, men visst gör det stor skillnad vilken mus man har. Skulle jag sitta med t.ex. http://www.anevacomputers.com.au/images/B000.jpg (optisk budgetmus) så skulle jag faktiskt spela sämre än med en rapp mus som min deathadder. Ska vara precist.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imortalse
Är den inte lite dyr?

Jag köpte en A4tech X7 för ca200kr

Har en likadan som dig funkar hur bra som helst. det ända negativa tycker jag är att det fastnar "gammal hud" som jag tror att det är. haha

Permalänk
Medlem

Min stackars 3.0 gick sönder förra veckan :/ över 5års trogen tjänst är inte illa.

Är lite ute efter att se om man skulle testa någon ny mus så tyckte det var roligt med en mus recension men detta var ju bara ett stort skämt, blir nog en gammal hederlig 3.0 igen

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Har en likadan som dig funkar hur bra som helst. det ända negativa tycker jag är att det fastnar "gammal hud" som jag tror att det är. haha

va gott då har du middagen räddad .

jag köpte en lika dan till tjejens dator hennes gammla mus va äcklig, funkar ju iaf bättre än den värdelösa plattan på hennes laptop.

Permalänk
Medlem

Läste igenom testet mer noggrant...

125hz är lågt ja men det är väll standard för Windows? Antar att vissa "möss program" ändrar detta automatiskt men finns även tredjeparts program för att ändra själv.
Titta här till exempel:
http://blog.andrewbeacock.com/2005/12/increasing-your-usb-gam...

" It starts with 250 Hz/4 ms (slow), then 500 Hz/2 ms (medium), and then the fastest setting 1000 Hz/1 ms (the next page asks if you want to revert to the very slow Windows standard of 125Hz/8 ms). "

Permalänk
Medlem

Haha villket skämt. Som ni alla sagt före mig här "Kanske något för 13-15 åringar" Själv har jag min underbara Mx518 @ 1600 DPi och sitter some öl på en stekhet sommar dag i handen!

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker namnet är lite väl likt fanat1c skiten som andra bolag säljer? Döpa efter den där "pro-gamern"...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh
Bara jag som tycker namnet är lite väl likt fanat1c skiten som andra bolag säljer? Döpa efter den där "pro-gamern"...

Han heter fatal1ty och jag tror nog du menar cs-klanen fanatic. De försöker väl lura några stackars 13-åringar...

Permalänk
Medlem

Se så lite man kan

Permalänk
Medlem

Heäd$shit läste jag först.

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem

Sitter på en MX310 och har gjort i... 3-4 år? Grymt bra mus för de mesta. Känns som den är lite glömd Finns inte ens med på logitechs hemsida längre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sille
Sitter på en MX310 och har gjort i... 3-4 år? Grymt bra mus för de mesta. Känns som den är lite glömd Finns inte ens med på logitechs hemsida längre

Haha, själv har jag fortfarande min MX500 som jag köpte i Januari 2003

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andervaeld
Gillade idén med mussladden. Men det var ungefär det enda jag gillade också...

Håller fast vid min MS Intellimouse Explorer 3.0.

QFT!

Visa signatur

/lit3