Permalänk
Medlem

Guitar Hero spelaren

"Det var vissa gånger som vi strövade förbi denna monter som vi trodde att det var en sponsrad Guitar Hero-spelare som spelade, då han verkade sätta vartenda ackord på den svåraste nivån av spelet."

Vem syftar ni på? Killen med halv långt svart hår och grå tröja?

I övrigt tyckte jag mässan var ganska rolig dock var det en liten och varm lokal.

//Apeman90

Permalänk
Medlem

Jag saknade allt "swag" (små gratis prylar). Ganska intressant i övrigt.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk

Fasen också! Glömde bort mässan förra helgen :0

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Medlem

Mycket bra initiativ! Mer sånt! (och kanske lite mer datorhårdvara

Visa signatur

Lenovo Thinkpad T14 gen 2 - i7 1165G7 - 32Gb ram - 512Gb OPAL2 ssd - 300 nit 1080p

Permalänk
Medlem

"Strömma" ? Visst..kanske är OK ordboksöversättning men tror de flesta blandar lite svenska med "streama" över strömma hehe

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

såg ut att vara mest gamla produkter och resten var ointressant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Och sen hade de kunnat allt och du hade blivit helt chockad!

kanske inte, men det hade varit kul:P

Då hade jag blivit rejält chockad! Blondiner kan väl inget

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Var där, helt ok mässa. Tyvärr lite för mycket kringutrustning. Hade hellre velat se lite hårdvara. Var det någon som var i Intels bås? Var en kille där som skröt om "Världens bästa dator". Visst, Skulltrail-kaka med tillhörande QX9770. Men endast två stycken 8800GTX i sli.

Håller med om att man hade för mycket kringutrustning. Hade varit bättre om de hade inriktat sig mer på datorer, men det är ju förstås en smaksak.
För oss alla Hårdvaru Geeeks här på Swec så var det ju däremot synd då man inte fick se så mycket naken hårdvara:(

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk

Heh, varför är det så uppmärksammat med ett Apple Keyboard med "rätt" layout (svensk?)?

Bara att springa till närmsta MediaMarkt med en femhundring i högsta hugg!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

Var en helt okej mässa, varmt och mucho folk!
Ser gärna flera sådan mässor i Sverige!

XFX tjejer får absolut ett plus, och den stackars tjejen med rullskridskor som delade ut någon form av inbjudningar! ((Call me!)):P

Permalänk
Medlem

Personlig Konkurs om man går på sånnadär ställen =/

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan
såg ut att vara mest gamla produkter och resten var ointressant.

Ja jag var på mässan och reagerade på just detta. Många av "nyheterna" som visades upp hade jag redan hemma och har haft en period

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
"Strömma" ? Visst..kanske är OK ordboksöversättning men tror de flesta blandar lite svenska med "streama" över strömma hehe

Inte bland dom jag känner, vi säger nästan alltid strömma.

Visa signatur

Övriga ämnen i våra minnen

Permalänk
Medlem

För mig är också strömma ett självklart ordval.

Jag var förövrigt sugen på att dra på företagsdelen av mässan, men sket i det. Fick iaf inbjudan av dustin. Nästa år kanske.

Permalänk
Medlem

3D-tvn var det mest intressanta där tyckte jag.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel
3D-tvn var det mest intressanta där tyckte jag.

Man blev ju nästan illamående av att titta på den

Permalänk

personligen tyckte jag mässan var tråkig, jag letade efter en ny sony kamera men sony montern hade förra årets modeller som säljaren hypea sönder. sen åkte jag till mediamarkt och kolla på den nya modellen som jag sen köpte.