Acer ger sig på Alienware och Voodoo PC

Permalänk
Medlem

att skriva acer på den där förstör ju allting, även om den var lite överdesignad innan.

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

Transformers ???

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

Varför inte? Känns som att den mest är riktad mot 10-15 åringar. Sen är design något som alla har sin egen uppfattning om. Kul att dom tar ut svängarna, jag känner mig dock alldelles för gammal för ngt sånt där.

Permalänk

Läcker design, Luckan känns ju som om den kommer glida upp och lägga sig ovanpå, hoppas bara inte att armarna är i plast och att de lagt ner lite kvallitet på lagren etc... Synd bara att de väljer en skitful färg, imho..

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk

Så värdelöst.. kommer fortfarande alltid va billigare och bygga själv för dom som kan. Datorn kommer rikta sig till 12-åriga counter-strike spelare som bara bryr sig om hur häftig det är med ett chassi som ser ut som en orange soplyftarrobot, men dom vet inte vad som finns inuti. Det är det Acer kommer tjäna pengar på.

Permalänk
Medlem

Tur att jag inte köper dator p.g.a. chassit. Och nej.. det gör jag verkligen inte.

EDIT: Transformers är förövrigt stenhårt!

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk

haha exremt ful färg

Visa signatur

WS: E6550@3710mhz True | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2048mb Corsair XMS2 1060mhz 5-5-5-15 | Sapphire HD4850 512mb 720/2200 | Wd 250gb | Corsair TX 750W | Samsung Syncmaster 959NF |

Permalänk

Vad betyder "uppfällbar mekanisk front"? Vad är en mekanisk front?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av iFOz
Snyggaste färdigbyggda hittills iaf.

Tycker nog HP:s Blackbird 002 var bättre.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOMBAHEHE
haha ex[t]remt ful färg

Färgen är det inget fel på – den skall bara vara på rätt pryl...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Om man gillar Transformers kanske man uppskattar denna skapelse.

Haha! Jo, det känns lite 10-15 ålders chassie faktiskt.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlbinNdoja
Haha! Jo, det känns lite 10-15 ålders chassie faktiskt.

jag skulle inte banga om jag fick den gratis

Post Scriptum.

Är 16år så det får bli ett 10-16 ålders chassie

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem

Ser ut som taxibilarna i Judge Dread-filmen om någon minns dem.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Hedersmedlem

Nu ska vi inta vara sånna Transformers rockar Däremot var chassiet inget vidare aldeles för plastigt och färgen var inge direkt höjdare heller även på rätt pryl

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk

Haha, ball som satan. lite maskinaktig design. fattas bara att färgen är lite ljusare och lite repor. Lite gul-svart tejp skulle snygga till det lite extra.

Permalänk
Medlem

snyggt chassi

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Ska fan köpa den billigaste varianten bara för att komma åt chassit sen sälja alla komponenter 0o!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan
ursäkta men X-Fi +vista ? ... lycka till
för att inte tala om chipset, personligen så kallar jag inte det för "extremt" då det har en fet bugg samt temperaturen på nvidias chip vågar man inte ens börja tala om. Och jag hoppas verkligen att folket som vill ha 8GB ram att dom kan välja 64-bitare OS.

Och till slut grafikkorten som dock är hyffsat vettiga valda men 8800GT och kalla sig för "extrem" ? känns som fel ordval där.

X-Fi har blivit riktigt bra nu med Vista. I början var det verkligen hopplöst men nu har jag inga överdrivna problem.

För övrigt så ser man ju uppenbarligen att det finns en marknad för denna typen av datorer då det faktiskt är såpass många positiva kommentarer som det är till den här nyheten. Smaken är helt enkelt som baken. Åldersgrupper har nog mycket med saken att göra också. För egen del skulle jag aldrig få för mig att köpa något liknande. Men det finns ju faktiskt ungar som sätter neon-ljus på sina moppar också.

Visa signatur

7700K Stock med Noctua NH-U12A, 16GB Corsair Vengeance PC3000@3200, MSI 1080 8G Öppnad power profile, Corsair HX 750W
NVME bootdisk, ett par SATA SSDs och en drös med 2-4TB diskar med semesterfilmer och Plex-server
AOC Q27G2E/BK 27" 1440p VA @ 155Hz

Permalänk

Min 6-åriga kusin har en liknade sak. En leksaks dumper som efter 3 minuter i hans ägo saknade hälften av sina delar, jag gissar på liknade effekt med detta chassiet

Visa signatur

(skit grym signatur grej som får alla att gråta av avundsjuka)