Permalänk
Medlem

Är det nån som vet om c902 har samma fingeravtryckssparande material som k850i? Avskydde k850 pga det.

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk
Medlem

C902 sparar inte fingeravtryck, ingen blank plast utan mer matt plast och matt metal.

Visa signatur

3770K@4,5, Kingston hyperbeast 2133 Mhz, Gigabyte z77x - ud3h, Corsair H150i rgb, Corsair HX750i, Fractal Define-c.

"-Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Permalänk
Medlem

Måste säga det att u900 soul ser ut som ett mycket intressant alternativ Jag vet att detta är en SE tråd men ser inte soul telefonen hetare ut? rostfritt stål, slide, touchnavigering etc. Inte för att det lär va mer praktiskt men designmässigt.

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk
Medlem

Just pga att dessa två telefoner EJ är slide-telefoner som jag är intresserad

Vill ha en vanlig telefon
Nu är det inte många dagar kvar tills dessa två hetingar släpps!
Ska ner till Mediamarkt på Måndag och kolla in G900:an och C902:an!

Längtar!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

säker att c902 kommer redan på måndag?
30/5 (komplett, inwarehouse)
9/6 (katshing, siba)
12/6 (dustin)
16/6 (netonnet, cdon) är vad jag har sett... och jag har en stark känsla att det är deras gissningar, inte riktiga datum från leverantör

Permalänk
Medlem

Njae, självklart är jag inte det Jag såg tidigare någon sida där både G900 och C902 skulle lanseras kring den 26/5. Men nu verkar det ändrat.

Jaja, får hoppas på det bästa. Hoppet är trots allt det sista som lämnar kroppen!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

fan.. jag satt och hoppades på att du visste att den skulle komma på måndag! =P
dåligt av SE att inte ge ut ett datum tycker jag... jag vill ha!!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danjel_hedman

dåligt av SE att inte ge ut ett datum tycker jag... jag vill ha!!

Ännu sämre när dom inte kommer att kunna hålla det datumet

Permalänk
Medlem

Det är så sant som det är sagt

Jag behöver ju en ny mobil nu på direkten. Den jag ägde tidigare gick sönder så nu kör jag med en gammal skräpig K750.

Gief ny mobil

Edit: Blää, nu har dom ändrat på Katshing.se till 27/5 på G900.
Har mailat runt till alla större butiker häromkring (onoff, expert, mediamarkt, siba och el-giganten) för att se vad de har fått för datum på release.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Din order XXXXXX hos www.katshing.se är nu helt leveransklar! Äntligen! Synd bara att jag har så dåligt med pengar nu.. får vänta tills nästa vecka och se, annars får jag beställa den senare i sommar.. Men katshing har iallfall fått in sina första!

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Din order XXXXXX hos www.katshing.se är nu helt leveransklar! Äntligen! Synd bara att jag har så dåligt med pengar nu.. får vänta tills nästa vecka och se, annars får jag beställa den senare i sommar.. Men katshing har iallfall fått in sina första!

På deras hemsida står det ju inget om att dom har fått in några. Är ju fortfarande ett preliminärt leveransdatum. Funderar på om man skulle beställa en och se vad som händer.

*EDIT* Vilken telefon snackar du om föresten?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jacke89
På deras hemsida står det ju inget om att dom har fått in några. Är ju fortfarande ett preliminärt leveransdatum. Funderar på om man skulle beställa en och se vad som händer.

*EDIT* Vilken telefon snackar du om föresten?

Det är en G900 som ligger och väntar på att jag ska betala den

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Det är en G900 som ligger och väntar på att jag ska betala den

Okej

Jag såg nu att dom hade fått in den i lager. Kul för dig Jag väntar på C902 för jag tycker det är onödigt med pekskärm osv. Hoppas den kommer in i lager snart!

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag var till Media Markt idag och köpte denna telefonen. Har länge spanat på den och nu fick det bli av smile.gif
Jag gillar den skarpt. Har inte använt den så jättemycket. Men det lilla jag använt den har den fungerat klockrent.

Ruggigt bra ljud i själva telefondelen. Mycket bättre än min gamla Qtek 8310 och även min K750 som jag använt senast.

Det stämmer att den är lite seg. Särskilt när man ska öppna nya program. Men efter ett tag så går det bra igen. Har bara provat handwriting lite smått och det var lite krångligt. Men första mobilen jag har med pekskärm så det är nog en vanesak. Dock använder jag ändå tangenterna och T9 mer.

Det enda jag saknar i dagsläget som min Qtek hade var att man kan söka i adressboken med hjälp utav T9. Sjukt smidigt.
Annars gillar jag telefonen otroligt mycket hittills. Kommer väll pröva den till max imorgon på jobbet.
Då får jag ju betalt för att bara sitta och leka med mobilen... (nästan iallafall )

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Hej,

Jag var till Media Markt idag och köpte denna telefonen. Har länge spanat på den och nu fick det bli av smile.gif
Jag gillar den skarpt. Har inte använt den så jättemycket. Men det lilla jag använt den har den fungerat klockrent.

Ruggigt bra ljud i själva telefondelen. Mycket bättre än min gamla Qtek 8310 och även min K750 som jag använt senast.

Det stämmer att den är lite seg. Särskilt när man ska öppna nya program. Men efter ett tag så går det bra igen. Har bara provat handwriting lite smått och det var lite krångligt. Men första mobilen jag har med pekskärm så det är nog en vanesak. Dock använder jag ändå tangenterna och T9 mer.

Det enda jag saknar i dagsläget som min Qtek hade var att man kan söka i adressboken med hjälp utav T9. Sjukt smidigt.
Annars gillar jag telefonen otroligt mycket hittills. Kommer väll pröva den till max imorgon på jobbet.
Då får jag ju betalt för att bara sitta och leka med mobilen... (nästan iallafall )

Du får gärna berätta mer imorgon om vad du tycker om den. Ett par bilder på den skadar inte heller

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft så mycket tid idag heller hittills. Men något mer jag saknar. Går inte skicka bilder till e-postadresser..

När jag väljer "Skicka Som" så finns enbart Blogg, MMS och Bluetooth.

jaja, får ta lite bilder på den och med den och lägga upp sen. Men måste bara säga att jag är otroligt dålig fotograf

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid skicka mms med bilder även om det inte är samma sak

Nu har man beslutsångets. Står mellan G900, C902 och N78

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem

Ja, jag vet att jag kan skicka via MMS. Men jag vill ha alternativet att kunna skicka via Mail då jag ganska ofta är nära ett w-lan och kan skicka mail därifrån

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jo förstod.

SunQ > hinner du få upp lite bilder?

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk

Har själv provat på hela nya G och C-serien ett tag, vill ni veta något speciellt, skicka gärna ett PM

Visa signatur

Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpppa
Jo förstod.

SunQ > hinner du få upp lite bilder?

Här kommer tre snabba bilder fotade med mobilen:

http://www.huligan.se/~sunq/sweclockers/DSC00022.JPG
http://www.huligan.se/~sunq/sweclockers/DSC00023.JPG
http://www.huligan.se/~sunq/sweclockers/DSC00024.JPG

Orkar inte förminska och hålla på så de får vara länkar

Som sagt, jag är ingen fotograf. Kör alla inställningar på standard och har allmänt inte petat på något som gör bilden bättre

Bilderna är inte världens bästa. Men de duger för mig

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Går inte skicka bilder till e-postadresser..

När jag väljer "Skicka Som" så finns enbart Blogg, MMS och Bluetooth.

Det har inget att göra med ifall du skapat något epostkonto i telefonen eller inte? Annars tycker jag det verkar mycket märkligt att man inte kan skicka bilder som mejl. Det kan man ju tom med min K800i.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Här kommer tre snabba bilder fotade med mobilen:

http://www.huligan.se/~sunq/sweclockers/DSC00022.JPG
http://www.huligan.se/~sunq/sweclockers/DSC00023.JPG
http://www.huligan.se/~sunq/sweclockers/DSC00024.JPG

Orkar inte förminska och hålla på så de får vara länkar

Som sagt, jag är ingen fotograf. Kör alla inställningar på standard och har allmänt inte petat på något som gör bilden bättre

Bilderna är inte världens bästa. Men de duger för mig

Nej alltså jag tyckte det blev ganska bra bilder! duger utmärkt för mig, men en sak som som gör mig sugen att veta är media spelaren..finns det samma mediaspelaren som i W960i? jag menar med humör väljning som kommer upp i bakrunden? och kan du filma lite med den för att se hur bra man kan filma med den? dessutom är jag trött på att ingen har släppt en unboxing video på G900 på youtube = P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lexus430
Det har inget att göra med ifall du skapat något epostkonto i telefonen eller inte? Annars tycker jag det verkar mycket märkligt att man inte kan skicka bilder som mejl. Det kan man ju tom med min K800i.

Jag har lagt in ett e-postkonto.
Även när jag skapar ett nytt mail så går det inte lägga till bifogade filer.

Tycker det är riktigt kasst. Detta då det är väldigt bekvämt att skicka bilder över mail samt att det är en funktion som finns på väldigt många andra Sony Ericsson.

Även det med att man inte kan söka kontakter med T9. Det kan man ju med en K850.

Jaja, man kan inte få allt. Är fortfarande sjukt nöjd med telefonen!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

När du skapat ett mail finns ju 3 flikat, den till höger med gemet är till attachments. Busenkelt att lägga till.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jag har lagt in ett e-postkonto.
Även när jag skapar ett nytt mail så går det inte lägga till bifogade filer.

Tycker det är riktigt kasst. Detta då det är väldigt bekvämt att skicka bilder över mail samt att det är en funktion som finns på väldigt många andra Sony Ericsson.

Även det med att man inte kan söka kontakter med T9. Det kan man ju med en K850.

Jaja, man kan inte få allt. Är fortfarande sjukt nöjd med telefonen!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jag har lagt in ett e-postkonto.
Även när jag skapar ett nytt mail så går det inte lägga till bifogade filer.

Tycker det är riktigt kasst. Detta då det är väldigt bekvämt att skicka bilder över mail samt att det är en funktion som finns på väldigt många andra Sony Ericsson.

Även det med att man inte kan söka kontakter med T9. Det kan man ju med en K850.

Jaja, man kan inte få allt. Är fortfarande sjukt nöjd med telefonen!

Jag får alternativet E-post tillsammans med MMS, Bluetooth och blogg när jag väljer skicka som på en bild i Filhanteraren efter att jag lade till E-post konto. I vilken meny försökte du välja att skicka ifrån?

Och jag hade inga problem att lägga till bilden som attachment i ett E-mail heller. Sen går det ju även att skicka ett MMS till en emailadress om allt annat fortfarande inte funkar, även om detta bör ses som en desperat sista utväg!

Edit:
Och vad gäller T9 för att söka kontakter visste jag inte ens att det gick på icke-smartphonesen, men jag hittar inga inställningar för det Själv så använder jag enhangsfattning och kladdar in bokstäverna via handwriting med tummen när jag söker där, det funkar faktiskt! inte så smidigt med SMS dock, då åker pekpennan fram.

Visa signatur

[C2D E6400] [Asus P5B] [3Gb Corsair TWIN2X 6400] [7600GS Passive] [NorthQ 500W] [Scythe Ninja] [NSK6000] [SpinPoints 300+320+400+3x500+WD750] [Acer 19" TFT] [Amoi 42"]

Permalänk
Medlem

nu har jag fått min g900. nu ska bara telenor få tummen ur och flytta över mitt nummer.

riktigt nice mobil. och skicka bilder med e-post fungerar gillar kalendern och standby-programmet "jobb". schysst att ha kalendern på standbysidan. slängde in putty på den också. ssh och wifi i mobilen är en nörddröm. funkar perfekt!

Permalänk
Medlem

Tänkte ta och köpa den idag, två frågor bara: Eftersom det är en 3g mobil, blir det nå strul med att jag har telenors företagsabonnemang ?
(Är det ett 3g abonnemang?)

Hörlursutgång? antar att den inte har 3,5mm? Får man med en adapter?

Permalänk

Har också köpt en och jag är riktigt missnöjd so far!

-Alarmet vibrerar endast vid ljudlöst läge. Hur tänkte SE här?

-Profiler saknas, eller jag har inte hittat dom iaf, så jag kan inte välja att snabbt växla mellan helt ljudlöst läge utan vibrator och normalt. Att inte ta med profiler, något som SE haft sedan länge tillbaka, låter inte så smart. Smartphone, jojo!

-Irriterar mig på den inbyggda webläsaren att när jag väljer tillbakaknappen på mobilen går den helt ur, visst, vanesak att man ska trycka på skärmen där det står tillbaka men ändå. I Opera Mini fungerar det finfint att trycka på bakåtknappen.

-Att knapplåset går på direkt, även när jag är inne i en meny, lägger mobilen åt sidan en halv minut och vips är knapplåset igång igen!

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

har köpt min, nån som har tips på trevliga program att lägga in?