MSI glänser med senaste generationen hårdvara

Permalänk
Melding Plague

MSI glänser med senaste generationen hårdvara

Den första dagen på Computex har varit fylld av moderkort och tillbehör. MSI är en av de tre största tillverkarna och satsar precis som väntat på mängder av modeller för Intels processorer. Dessutom passar företaget på att visa upp en ny generation energisnåla produkter med det lilla extra.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ser ganska bra ut därifrån

det skulle vara nice om en sådah här mässa kunde komma till sverige

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Mitt moderkort w00t!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

mmm! godis!

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk

haha kvävekylning för extreme gamer ROFLMAO, sitta och köra crysis och måste fylla på mer kväve haha

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Inaktiv

Ser ju aldrig röken av några mATX moderkort..

Permalänk
Medlem

finfina modekort! Vem vet, någon utav dom kanske kommer att sitta i min nya dator

Visa signatur

Intel E8400 - Radeon 4870 512mb - Corsair XMS2 (2x2gb) Asus P5Q - Antec300

Permalänk
Medlem

Gottit... Mums.....

Ingen K9N2 Diamond... ?

Här finns en bild på den iallafall...
http://www.newstown.org/K9N2Diamond.jpg

Permalänk
Medlem

K9A2-CF sitter man själv på, nästan det där kortet

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Avstängd

Tycker det är rent skit att behöva sitta och läsa om NYA saker som finns i resten av världen men inte i sverige.. hopplöst värdelöst land vi lever i... Plus att tillverkarna drar ut på sina release datum hela tiden!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
K9A2-CF sitter man själv på, nästan det där kortet

Blir lite avis...själv har jag K9N Diamond...funderar på att uppgradera...

Permalänk
Medlem

Vet att PCI är viktigt för många osv, men det vore åtminstone trevligt om man kunde se ett moderkort utan PCI.

Glodde på mATX moderkort nyligen och letade som fan efter ett som inte hade några PCI portar, men det gick inte. Hade hoppats att något sådant skulle komma upp på Computex, men hittils så har jag sett PCI på allt.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazutoyo
Vet att PCI är viktigt för många osv, men det vore åtminstone trevligt om man kunde se ett moderkort utan PCI.

Glodde på mATX moderkort nyligen och letade som fan efter ett som inte hade några PCI portar, men det gick inte. Hade hoppats att något sådant skulle komma upp på Computex, men hittils så har jag sett PCI på allt.

Vad spelar det för roll om det är PCI?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/imagebank/200806/Wind2001.jpg

Är det ett HD-klipp av Planet Earth, eller tror ni det är vanlig dvd-upplösning? För om det är ett HD-klipp så ser det ju ut som att en Wind PC klarar av att spela upp det med 50% belastning på CPUn, vilket är rätt bra för en sådan liten sak.

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.