ATI All in Wonder återuppstår

Permalänk
Medlem

Det har du ju i och för sig rätt i
Ang. TV så håller jag med dig, däremot är det jusst ett TV-kort i en HTPC det enda som räddar TV. Blir så grymt smidigt att spela in program med en HTPC + att man bara spolar förbi all reklam att jag börjat se på TV igen (nåja, lite i alla fall).

Permalänk
Medlem

Det finns det boxar som har redan så, tv korten till dator är för dåliga än.

Visa signatur

Speldator:Gigabyte Aorus Pro b550, 16GB DDR4, AMD 5800x ,MSI Suprim x RTX 3080 ,WD nvme 1TB, Samsung 1tb ssd, Win 10 Pro, Samsung odyssey G7 27"
TVspel: Xbox One x, Nintendo 8-bit, Nintendo Gamecube, Nintendo 64, Nintendo Wii Nintendo Switch TV: LG 65" C8 Oled

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dundermuppen
Tredubbla och trefaldiga är fortfarande inte samma sak. Om man dubblar 500 tre gånger så får man 4000 (2*2*2*500).

oscarstegland: Om du läst alla orden i artikeln så hade du kanske noterat att det är ett vanligt kort med integrerat theater 650 i någon form. De går att köpa separat.

http://ati.amd.com/products/tvwonder650/pcie/index.html

Varför ens kommentera? alla vi vet att det är inte så man säger, spelar de ens nån roll om de skrev fel ord? du ser ju priset och fattar att det är 3 gånger så mycket, nyhetesidan är nyheter och inget annat och du fattade precis vad de hela handlade om.

Varför lägga ner onödiga kommentarer här att de skrivit nåt fel, när du istället kan lägga ner tid att diskutera själva nyheten?

Jag har förresten missat några bokstäver i mina ord säkert kommentera gärna det med om de känns bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dundermuppen
Tredubbla och trefaldiga är fortfarande inte samma sak. Om man dubblar 500 tre gånger så får man 4000 (2*2*2*500).

oscarstegland: Om du läst alla orden i artikeln så hade du kanske noterat att det är ett vanligt kort med integrerat theater 650 i någon form. De går att köpa separat.

http://ati.amd.com/products/tvwonder650/pcie/index.html

Eh? Eh skåning som rättar en svensk i det svenska språket?
Hur många språkförvanskningar sysslar inte en skåning med varje timme?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LSD
Det finns det boxar som har redan så, tv korten till dator är för dåliga än.

Jo, men de boxarna är alla för kassa jämfört med en htpc :\

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Jo, men de boxarna är alla för kassa jämfört med en htpc :\

Inte när det gäller smidighet, sen så är den nya HDTV boxarna riktigt bra. Kommer det ett bra tv kort som klarar HDTV och har två kortplatser en för boxer samt en för ComHem och gärna ännu en för Satellit så kanske jag ska tänka på det.

Visa signatur

Speldator:Gigabyte Aorus Pro b550, 16GB DDR4, AMD 5800x ,MSI Suprim x RTX 3080 ,WD nvme 1TB, Samsung 1tb ssd, Win 10 Pro, Samsung odyssey G7 27"
TVspel: Xbox One x, Nintendo 8-bit, Nintendo Gamecube, Nintendo 64, Nintendo Wii Nintendo Switch TV: LG 65" C8 Oled

Permalänk
Medlem

Har inte sett någon box överhuvudtaget som jag skulle villja ha om jag fick den gratis. Kör hellre analogt än HDTV (och då är jag HD-freak) om jag inte får ha HTPCn.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johej
Eh? Eh skåning som rättar en svensk i det svenska språket?
Hur många språkförvanskningar sysslar inte en skåning med varje timme?

det var bara onödigt...

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Medlem

Sänk priset till 1000 kr eller mindre så vill nog fler köpa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Har inte sett någon box överhuvudtaget som jag skulle villja ha om jag fick den gratis. Kör hellre analogt än HDTV (och då är jag HD-freak) om jag inte får ha HTPCn.

Usch du sa det hemska ordet, analogt i bildsammanhang usch på dig. HDTV åt alla.......................

Dags att byta regering så det blir lite fart på mediautbyggnaden igen..

Visa signatur

Speldator:Gigabyte Aorus Pro b550, 16GB DDR4, AMD 5800x ,MSI Suprim x RTX 3080 ,WD nvme 1TB, Samsung 1tb ssd, Win 10 Pro, Samsung odyssey G7 27"
TVspel: Xbox One x, Nintendo 8-bit, Nintendo Gamecube, Nintendo 64, Nintendo Wii Nintendo Switch TV: LG 65" C8 Oled