Tre medlemmar vinner priser från Corsair

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det är ju med en tjej på bilden!

DEt verkar vara det bara för att det är så "få" tjejer som håller på med datorer, visseligen har hon en poäng med memory till ram minnerna men ändå... jag skulle byta ordningen så han som hade målat Corsair på magen skule vunnit och hon kommit trea eller helt enkelt låtit den goda glassen kommit trea.
Men nu har det blivit som det blivit tjura den som tjura vill det är så det blev.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecchi-BANZAII!!!
DEt verkar vara det bara för att det är så "få" tjejer som håller på med datorer, visseligen har hon en poäng med memory till ram minnerna men ändå... jag skulle byta ordningen så han som hade målat Corsair på magen skule vunnit och hon kommit trea eller helt enkelt låtit den goda glassen kommit trea.
Men nu har det blivit som det blivit tjura den som tjura vill det är så det blev.

Är det svårt att photoshoppa dit corsair på magen eller?

Memory är ju den enda som lyckas få det lite fyndigt ju, klart den ska vinna! Vem bryr sig om det är en tjej på bilden, tjejer i jpg-form ser man ju lagom ofta på internet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FL3JM
Är det svårt att photoshoppa dit corsair på magen eller?

Memory är ju den enda som lyckas få det lite fyndigt ju, klart den ska vinna! Vem bryr sig om det är en tjej på bilden, tjejer i jpg-form ser man ju lagom ofta på internet.

Vad många kötthuvven som anklagar folk att vara skillade som fan på photoshop då! Lägg ner dissandet och fixa nåt bättre djälv till nästa tävling.

Grattis till vinnarna. Min fantasifattiga hjärna hade inga bra idéer:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Grattis och stackars Ramminnen där i glassen!

Bästa kylningens metoden antar jag hittills

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FL3JM
Är det svårt att photoshoppa dit corsair på magen eller?

Memory är ju den enda som lyckas få det lite fyndigt ju, klart den ska vinna! Vem bryr sig om det är en tjej på bilden, tjejer i jpg-form ser man ju lagom ofta på internet.

Man ser ju att det inte är photoshop på magen, tydligt och klart, gallen var lite tveksam pga kvaliteten men den är äkta och memoryt vettefan :P.

Permalänk

Det går om man är lite händig att ta reda på magen där om den e falsk eller sann... tror iofs inte det är sånt Corsair vill ha reda på med denna tävling utan dom vill nog ha en fyndig sommaridé att köra en kampanj eller liknande med, Marknadsföringstekniker som det så fint heter.

Som en föregående talare skrev (ungefär) är jag oxå helt tom på inspiration/idéer till denna tävling Grattis till vinnarna!!

Visa signatur

| Corsair 5000D AirFlow | Intel i7 13700KF @5.7Ghz | EK Custom Loop, 2x 360 rads, D5 200 Pump/Res, GPU Vector Strix RTX 3080/3090 D-RGB - Nickel + Plexi, CPU Velocity D-RGB - Nickel + Plexi, 10x 120mm EK Vardar EVO RGB's | MSI Z690 Unify-X | Corsair Vengeance 32GB DDR5@7800Mhz CL38 Hynix-A | ASUS RTX 3080 ROG STRIX OC +150/800 | Samsung Nvme's 990 Pro 1TB+970 EVO Plus 1TB+960 EVO 500GB | Phanteks RevoltX 1200W | Sound BlasterX AE-5 | LG 27GL850+Dell U2715H |

https://valid.x86.fr/3dt1sg
https://www.3dmark.com/3dm/69131159

Permalänk
Avstängd

Ingen som förstår memory bilden?

Corsair minne.. Memory? Random Access Memory?

Men det gjorde Corsair

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.