Lian Li PC7A-Scand V3

Permalänk
Medlem

"Alu leder ju inte ström särskilt bra öht"

hahahahahahahahahahahahahahaha nä för såväl silver, koppar och guld leder bättre... Alejumjum är en mycket god elektisk ledare således, som leder ström sådär fyra gånger bättre än järn, som vi alla vet nästan inte leder ström alls... eller hur var det?!?!

Permalänk
Medlem

Svenska språket

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redzo
Vem var det som skrev artikel ? en 3 åring ? När man skriver en artikel (eller vad som helst) ska man INTE använda samma namn mer än 3-4 gånger annars ser det bara löjligt ut. Jag tror namnet Lian LI nämndes typ 260 gånger på 40 rader text.
Dags för Swecklockers att rensa lite bland deras "skribenter" och rekrytera nån som har iaf G i svenska....annars en bra artikel.

Surfar runt på sweclockerssidorna och kan inte låta bli att kommentera. Jag har inte någon universitetsexamen i perfekt svenska men jag har dock för mig bestämt att man inte ska ha mellanslag innan frågetecken i slutet av en mening och dessutom ska nästa mening börja med stor bokstav. ("...artikel ? en 3 åring ? När ...")

Skulle också tro att en svensklärare skulle föredra "...som iaf har..." för att njuta bäst av ordföljden. Du har också skrivit fyra punkter när man egentligen bara använder tre ("...G i svenska....annars en bra artikel.")

Jag tycker att sweclockers kanske ska rensa bland Besserwissrarna (så jag ska också bort...) i stället.

Läs en kvällstidning så får du se vad s.k. "proffs" på språket misshandlar det.
körr hårrt arrtikkelförfatarren ! ! !

Visa signatur

GrandisBenny

Permalänk

Värkar ju som gjort för mig! Helt wonderfull.. ska köpa ett sånt här chassi när någon berättar för mig om det får plats med ett 8800GTS utan att det går in i "HDD-racket som rullar (HDDrsr)". Vet ni?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredPeace
Värkar ju som gjort för mig! Helt wonderfull.. ska köpa ett sånt här chassi när någon berättar för mig om det får plats med ett 8800GTS utan att det går in i "HDD-racket som rullar (HDDrsr)". Vet ni?

Det är 27cm från sidan till hårdiskburen, står i recensionen. 27cm är ett 8800gtx, alltså får ett 8800gts plats som är kortare än gtx.
Nu är jag lite sugen på detta chassi, fast undrar om ett 8800gtx får plats? Det är ju 27cm, fast sen ska det strömsladdar in till gkortet också, ngn som prövat?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Schysst, då blirre ett Lian Li, quadcore och ett nytt moderkort 22a juli.

Permalänk

Ska köpa detta fast den svarta versionen tror jag.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Har köpt detta chassi. Det är grymt, snyggt och stilrent.

Jag valde Silver eftersom jag ville ha den exklusiva aluminium-finishen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dom 3 fläktarna som föjer med chassit är dom bra?

Eller ska man byta ut dom t.ex till
3st Noctua NF-S12-1200? eller
3st Scythe 120mm Slip Stream Fan, 1200rpm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av michael123:

Det är 27cm från sidan till hårdiskburen, står i recensionen. 27cm är ett 8800gtx, alltså får ett 8800gts plats som är kortare än gtx.
Nu är jag lite sugen på detta chassi, fast undrar om ett 8800gtx får plats? Det är ju 27cm, fast sen ska det strömsladdar in till gkortet också, ngn som prövat?

haha jag måste ha sånn tur, jag ska köpa detta chassi inom kort och mitt gtx 260 är 26,7 cm. Letat på flera ställen efter det svaret men inte hittat, tack för du skrev !

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB