Hur avktiverar man finger print reader?

Permalänk
Medlem

Hur avktiverar man finger print reader?

Hej har nyss hämtat ut min bärbara dator fungerar perfekt mycket nöjd. Men hittar inte nån stans hur man får finger print reader att fungera:S Nån som vet hur man gör för att få det att fungera?? Datorn är en Hp pavillion DV9730. Tacksam för hjälp:)

Visa signatur

Hp Pavillion Notbook DV9730 Intel Core 2 duo 2.0ghz, 3gb 333mhz ramminne, Nvidia Geforce 8600M GS 512mb grafikkort, 17" wide screen skärm, 320gb hdd + 500gb extern + 250gb extern osv..:D

Permalänk
Medlem

Det brukar komma med någon förinstallerad mjukvara som sköter det. Kolla igenom dina installerade HP-program

Permalänk
Medlem

fick instalera Vista eftersom det inte va instalerat när jag starta upp den. Men hittar ingen mjukvara nån stans. Hp-program hittar jag inte iheller:P Inte nån som vet?:P

Visa signatur

Hp Pavillion Notbook DV9730 Intel Core 2 duo 2.0ghz, 3gb 333mhz ramminne, Nvidia Geforce 8600M GS 512mb grafikkort, 17" wide screen skärm, 320gb hdd + 500gb extern + 250gb extern osv..:D

Permalänk
Medlem

Kolla efter drivrutiner på HPs hemsida.

Permalänk
Hedersmedlem

den här sidan finns drivrutiner till fingerläsaren. Kontrollera dock att det är rätt dator först, det finns olika versioner av DV9730. Iofs så kanske det inte är någon skillnad på just denna drivrutin ändå.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com