Nvidia sänker priset på Geforce GTX 200

Permalänk
Avstängd

nvidia sänker priser för att möta AMD-kort som är på G, jätteroligt för dem, men sen kommer AMD med sin prissänkning och kör över Nvidias motsvarigheter

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

Ja föredrar Nvidia i SLI för då funkar mina online spel bäst..

O lägger inte en massa tjafs i forum om vilket som är bäst..

PS. Ja skall bygga en ny speldator med 3xSLI .. o det bara för att ja kan o vill o Det är ngt ja prioriterar i mitt liv..= hög kvalitet på min hobby..
O det lutar åt 3x280 kort..så ATI blir efter igen..

Inget är gratis o ja offrar annat för att köpa mina datorer..
O ja kör med fullt Koolance vätskekylning på allt som skall kylas..

Jo en del köper fina Bilar.. Ja köper o bygger kvalitets datorer..
Varför.?? ...Jo ja har byggt datorer sedan slutet av 80-talet.. ospelar i clan online.. o då vill man inte sitta med "Budgetdator" o spela..he he

O enligt mig så rockar Nvidia's topp kort....Så det blir ett 280 köp..x3...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chopperstop
Ja föredrar Nvidia i SLI för då funkar mina online spel bäst..

O lägger inte en massa tjafs i forum om vilket som är bäst..

PS. Ja skall bygga en ny speldator med 3xSLI .. o det bara för att ja kan o vill o Det är ngt ja prioriterar i mitt liv..= hög kvalitet på min hobby..
O det lutar åt 3x280 kort..så ATI blir efter igen..

Inget är gratis o ja offrar annat för att köpa mina datorer..
O ja kör med fullt Koolance vätskekylning på allt som skall kylas..

Jo en del köper fina Bilar.. Ja köper o bygger kvalitets datorer..
Varför.?? ...Jo ja har byggt datorer sedan slutet av 80-talet.. ospelar i clan online.. o då vill man inte sitta med "Budgetdator" o spela..he he

O enligt mig så rockar Nvidia's topp kort....Så det blir ett 280 köp..x3...

Vad är det igentligen för onlinespel som du möjligen kan behöva 3* 280 till tror du? lovar dig att en burk för 12 loppor driver AoC hur fint som helst (eller vad du nu spelar). "clan online" ? är det en klan eller menar du att du spelar i en klan online? vart knepigt med engelskan inblandad där

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem

Jag ska beställa ett headset, nytt nätagg och ett GTX 280 nästa månad

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight