Svenskar på andraplats i internationell överklockningstävling

Permalänk
Melding Plague

Svenskar på andraplats i internationell överklockningstävling

Ett svenskt lag har kammat hem andraplatsen i en stor internationell överklockningstävling. Tävlingen hölls i Hong Kong där lag från hela 20 länder deltog.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis Sverige !

Permalänk
Medlem

Nice! Gratulerar! Jag antar att svenskarna förlorade i vänskapssyfte mot kineserna, som en passning till 70-80 talet när kineserna brukade göra på det viset i pingis(för att det skulle varit för tråkigt om de hade vunnit allt) ...

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pontakoj
Grattis Sverige !

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Höhö, påsen med ICA Maxi Stormarknad

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

grattis!!!

Permalänk
Medlem

Va sött; Sverige fick sitta brevid grannlandet i öst

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel E8400 - Radeon 4870 512mb - Corsair XMS2 (2x2gb) Asus P5Q - Antec300

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Fanns en rätt så nice bild när Crotale gör en ln2 drink

Grattis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KjM
http://resources.vr-zone.com/f/aocc08/teams/IMG_6008.jpg

och där har vi våra svenskar

ja där är ju våra grabbar

hoppas han till vänster inte ska dricka ur den termosen tror inte det blir så bra

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Grattis! Hoppas de inte gick hem helt tomhänta

Permalänk
Medlem

well done !

Permalänk
Medlem

fan slagna av kineser bra prestation dock ändå visar att sverige är i toppen när det gäller överklockning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
ja där är ju våra grabbar

hoppas han till vänster inte ska dricka ur den termosen tror inte det blir så bra

Ansiktsuttrycket säger mig att han redan har smakat lite

Permalänk
Medlem

Starkt jobbat, grattis!

Permalänk

Ja, vad fick de för pris tro? Kanske fick ta hem datorn, men entusiaster som de där har säkert nåt värre hemma. Kanske ett års förbrukning flytande kväve?

Hehe, vad onskefult att ta lite flytande kväve i en plastflaska och kasta iväg på nån, sen har man ett lag mindre att oroa sig för..

Permalänk
Medlem

Inte så illa pinkat.

Visa signatur

*.*

Permalänk
Avstängd

gammal nyhet.
flera dagar sedan man visste detta.
Läser inte folk forum

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

roliga kommentarer angående bilden nä men bra jobbat!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
gammal nyhet.
flera dagar sedan man visste detta.
Läser inte folk forum

Nej alla läser inte forum, mycket lättare att bara glida in o läsa nyheter när man har mycket för sig

Visa signatur

"Svaret på frågan är inte alltid en lösning till problemet"
# A64 3700+ @ 2.8GHz (280*10) # Corsair TwinX 2*1024 2.3.3.6 (187MHz) # PoW Geforce 7800GT @463/1200 # 8050p i 3dmark05

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
gammal nyhet.
flera dagar sedan man visste detta.
Läser inte folk forum

Om du gör det så mycket bättre kan ju du starta en ny sida i sweclockers klass och leverera nyheter och artiklar så som de gör.

Lycka till.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk

Blev först chockad när jag såg en tjej på bilden av ett överklockarlag, men hon är väl nån sorts arrangör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Höhö, påsen med ICA Maxi Stormarknad

klockren^^

Förresten har jag för mig att "Crotale" är bosatt i samma stad som jag. Linköping för er som undrar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TMO KOTOR
Blev först chockad när jag såg en tjej på bilden av ett överklockarlag, men hon är väl nån sorts arrangör.

Hehe, undra vad hon pekar på

Permalänk

Bra gjort Sverige, men Finland klarade sig rätt bra också Femte plats är inte så illa heller, Sampsa ftw!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
ja där är ju våra grabbar

hoppas han till vänster inte ska dricka ur den termosen tror inte det blir så bra

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monki89
Ansiktsuttrycket säger mig att han redan har smakat lite

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

Asus P5E Deluxe x48 | Intel Core 2 Duo E8400 @ 4GHz| OCZ nVIDIA SLI XTC 800MHz @ 1200Mhz| Sapphire Radeon HD4870 512Mb | Seagate 250Gb | Samsung 320Gb | WDC 500Gb | Antec Nine Hundred | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Corsair 750w

Permalänk

Precis, det övergår i gasform i princip direkt det får kontakt med kroppen

Visa signatur

"Aurora" Intel Core i5-4670K@4,2GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz - MSi Z87-G55 - Sapphire AMD R9 290 Tri-X - 2*Samsung 1TB (RAID 0) - Antec P182 - Corsair HX620 - Noctua NH-U12P
"Mirage" Macbook Pro 13" - 16GB RAM - dualboot OSX/Win7
Hä lön's int' förklar' för dem söm int' begrip'

Permalänk
Avstängd

ingen kommer ihåg andraplatstagarna

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv