Nvidia vill ta över efter E3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Bilden i nyheten var bättre, mindre religös. =P

Att du tror att den är mindre religiös beror nog på att du inte sett serien.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dundermuppen
Att du tror att den är mindre religiös beror nog på att du inte sett serien.

Vad menar du? Är serien seriös? Sci-fi är väl ändå långt från religion, bilden någon annan länkade in ÄR religiös.

Permalänk

Tycker att det är riktigt bra initiativ av nVidia. Rent PR mässigt är detta ett väldigt smart drag.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Vad menar du? Är serien seriös? Sci-fi är väl ändå långt från religion, bilden någon annan länkade in ÄR religiös.

Nej nej, Sci/Fi ÄR religion.. min religion och jag är nästan militant också, för mitt ovåldsamma krig mot sporten som förstör oftast mina Sci/Fi kvällar vid TV:n

May the force be whit you brothers and sisters.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunt3r
så klockren version

Öhm? nja... Finns inget i bilden som stämmer med orginalet, inte ens rätt antal personer.
Kan utan att fundera säga att jag sett bättre.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Nej nej, Sci/Fi ÄR religion.. min religion och jag är nästan militant också, för mitt ovåldsamma krig mot sporten som förstör oftast mina Sci/Fi kvällar vid TV:n

May the force be whit you brothers and sisters.

Intressant, kan du beskriva din religion Sci/Fi? Vem tillber du? Vilken är din heliga skrift?

Går det ens sci-fi på tv? Kollar aldrig utan kikar allt mitt filmrelaterat via min HTPC, ingen reklam och se vad jag vill, när jag vill/kan. Grejer det.

Permalänk
Medlem

Mer dravvel från Nvidia, vore bättre om de fokuserade på att få NÅGOT rätt.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Nvidias imperialistiska eftersträvan kommer lämna dem i fördärvet riktigt snart. Även om E3 blir mindre och mindre så är det tillräckligt mycket för att vara en veckas uppdaterande värt i diverse Internetläsare. Även hur litet E3 blir så blir det allmänt mer intressant och viktigt än Nvidias tagning.

Sedan - vad skall Nvidia visa upp värt tiden? Nya grafikkretsar? Ny spelteknologi? Försöka ljuga fram PC:n som den bästa spelplatformen? Allting låter precis som vad Sony gör, snackar skit och predikar om massa sorgliga ihopkok av skitsnack.

Nvidia kan absolut ingenting längre, i denna branschen har Nvidia hamnat lika lågt som Sony i mina ögon. Ett gäng oproffessionella jumbon som står för marknadens värsta sektbildning.