Fyrkärniga bärbara nästa månad

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zandros
Risken för exakt vad? Drycken gör en inte fet, och man får inte diabetes av överdrivet sockerintag.

/Adrian

Diabetes typ 2...

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

Min Macbook pro med 2.5ghz går lite på knäna när jag spelar poker så funderar seriöst på att uppgradera om det kommer quad i nästa macbook pro...

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...

Permalänk
Medlem

Vill man ha en fyrkärnig processor i sin laptop är det bara att köpa en CLEVO 901C. Desktopprocessor som tickar på i 2,66 till mindre än halva priset.. I augusti släpps också en ny Quad på 3.0ghz!!

Bättre fsb också

Permalänk
Medlem

dyrt, ja, men lär ju speeda upp spel ett par år framöver..

Visa signatur

Antec Sonata III | Pentium D 820 2.8 GHz | Zalman CNPS9500 | 1024 MB RAM | Asus Extreme X1950 PRO 256 MB Crossfire Edition | 3DMark06 4453

Permalänk
Medlem

Nice nyhet, lite konkurrens så att priserna går ner tack!

Till alla er som undrar vad man ska ha en 4x CPU på en laptop, det här är en datorentusiast nyhetsforum! Detta betyder att "extrem" hårdvara är precis det vi vill höra om, sen kan ni ju alltid kalla oss med 17"+ släpp laptops för tokiga, men för de som inte brukar vara inne här så är fan vi tokiga allihop.

damn, dagens random utbrott avklarat

tillbaka till topic:
Värt: JA!
Ska köpas: NEJ (för dyrt för mig )
Vill ha: JA!

Visa signatur

Jag behöver inget krypto...
jag skriver kryptiskt, det räcker.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zandros
Risken för exakt vad? Drycken gör en inte fet, och man får inte diabetes av överdrivet sockerintag.

/Adrian

ehh Joo!
Socker är förmodligen den största anledningen till att barn är feta, snabba kolhydrater och har man överdrivet socker intag så ökar risken för diabetes dramatiskt pga att kroppen producerar insulin som motverkar just blodsocker.
Det finns runt 30 sockerbitar socker i en 33 cl Coca Cola

Visa signatur

Bianconeri siamo noi, ma chi cazzo siete voi?

Permalänk
Medlem

Njaaaa... inte 30 bitar socker..du hörde nog fel, runt 13 sockerbitar är mer troligt och barns fetma beror också mycket på att dom äter mat med fel sorts fetter

Visa signatur

| E-mail |
CPU: AMD Ryzen 5 3600 GPU: Gigabyte Geforce GTX960 MB: Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI RAM: Corsair LPX 3200MHz 2x8GB PSU: be quiet PURE POWER 11 600W HDD: 500GB Samsung 850 SSD | 1TB Samsung SpinPoint F1 Chassi: Phanteks EVOLV mITX TG RGB