Jerry Seinfeld och Bill Gates bland "riktiga människor"

Permalänk
Medlem

Det sägs att all publicitet är bra publicitet.
Nu tror jag iof sig inte att det gäller Microsoft...

Permalänk
Avstängd

"Are there any monsters in this story?"
-Yes, but don't wory, there's a firewall.

Haha xD

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Avstängd

*Gnäll*

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deruh
Det sägs att all publicitet är bra publicitet.
Nu tror jag iof sig inte att det gäller Microsoft...

Är benägen att hålla med till fullo. WTF har microsoft för reklambyrå?

BTW; Är detta reklamfilmer som sänds på Amerikansk TV, eller bara internet? Är det normalt med 3-4minuters reklamfilmer i landet i Väst?

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlavKalashj
FYFAAAN va tråkigt! Ta mig inte för någon MS-hatande Linuxnörd, även om jag är det, men det där var verkligen bara så tråkigt!

Håller med dig!

Linux to the people!! Är inte som någon här i tråden sa, att man måste sitta och dona/mecka en massa för att få saker och ting fungera.

Sen sa någon annan att Windows måste vara det bästa OS:et. Om jag får säga vad jag tror så säger jag att jag INTE tror det.

Men tycker jag att Windows är DÅLIGT? Nej, det tycker jag inte. Är bra inom vissa områden väl.

Kör Linux och är hur nöjd som helst med det. Behöver inte starta om hela tiden, behöver inte starta om för att få saker och ting funka etc. Ja, det finns mycket.

Men har all respekt åt för som gillar/kör Windows, är ju en smaksak om man frågar mig iaf.

/Mvh sedde.

Permalänk
Medlem

Har alltid diggat Bill Gates. Rolig person och en bra affärsman. Den där robotdansen är ju underbar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
"You two guys are the most respected people in the world"

Jo, jag har sååååå mycket respect för bill gates att jag skriver hans namn med små bokstaver. Ge tillbaka mina 4.30 minuter och all frustration över skit som hans spaghettikod har bidragit till världen.

Nej det är klart man behöver inte respektera en man som använder sin egen förmögenhet för att skapa en av de största välgörenhetsstiftelserna i världen.
Vi pratar storleksordningen 210 miljarder kronor som skall delas ut vilket gör att det tillsammans med bla Howard Hughes Medical Institute och Warren Buffetts framtida donationer (vilken efter sin död skall donera bort 85% av sin förmögenhet, bla till Bill & Melinda Gates Foundation) blir en av de största privata välgörenhetdonationerna.

Visa signatur

/havoc

Permalänk

de glömde den andra reklamen, detta är så gamla nyheter att jag skulle säga "repost" till detta.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk

Flickan: "Is there any monsters in the story"
Gates: "Yeaa, but don´t worrie, there is a firewall"

^^

Permalänk
Medlem

Visst, jag smålog lite åt "I have so many cars I get stuck in my own traffic", men annars var den ganska tråkig. Väldigt tråkig egentligen. Är det så svårt att göra en 30-sekunders reklamfilm som är rolig? Alla andra företag klarar ju av det.

Permalänk
Medlem

Det var en av de tråkigaste reklamfilmer jag sett, hade den varit 30 sekunder kunde jag tolererat den men varför gör de en reklam så lång?
Jo för att tidningarna skall skriva Microsoft har världens längsta reklamfilm (om man inte räknar med The Wizard)

Kändismiljonärer som flyttar in hos "familjen Svensson" thihi så tokigt nästan tokigare än talande djur!

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att Jerry Seinfeldt har gjort sig väldigt bra i dom serier som släpptes på 90-talet.

Dom här reklamfilmerna är rena lågvatten-märket. Ärligt talat så ser jag ingenting kul i just den här senaste filmen. Den förra så tyckte jag att det fanns någonting någonstans (minns inte riktigt just nu). Det är inte mycket att hurra för enligt min åsikt.

Visa signatur

/Bear Spirit

Permalänk
Medlem

Påminner om telias lika dåliga reklam.

Visa signatur

:: fisk

Permalänk
Medlem
Visa signatur

När sanningen kommer på bordet, kan ingen smälta den.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte de är helt okej, hellre dethär än det så sjukt uttjatade "PC & Mac"-reklamserien ..