Microsoft kämpar mot Google

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keso
Umm, om man kan få 25 "tickets" per dag så tar det 220 dagar minst att få en handkontoll till x-box och då ska man göra 25 sökningar varenda dag i 220 dagar...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
De har inte funderat på att göra tjänsten konkurrenskraftig genom funktionalitet och användarvänlighet istället för att slänga in gratisprodukter för motvillig användning?

Word word. Det är för tusan helt otroligt hur dumt vissa företag resonerar, eller tja, iaf Microsoft då. Jag tänker då inte sitta i 220 dagar och slänga iväg 25 sökningar på en skitsida för att få ett jävla spel, som man enkelt kan tjäna ihop till utan att behöva genomgå en sådna tortyr.

Google 4 ever.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nino
Bara ordet live irriterar mig, tänker på reklam och problem av någon konstig anledning.

Jag tänker på irrterande popups och massa mög som inte går att få bort utan att ha död på halva datorn

Visa signatur

[quote]Failure to comply will result in death by catapult.[/quote]
Awesome...

Permalänk
Medlem

Ogillar starkt live också, helt oanvändbart och massa reklam popupper etc
använder det aldrig, gud ske lov att MS inte lyckades köpa yahoo också
brukar använda yahoo mail nämligen viket är ganska bra jämfört med hotmail

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dcxs
lite roligt är att Google rätt stavar bättre än word...

Lite roligt att du särskriver

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Live är riktigt riktigt riktigt (ja jag kan fortsätta ett bra tag till) uselt. Klart att dom ska försöka ta tillbaka marknadsandelar av Google, men det här är ju bara totalt fel sätt att göra det på. Finns det verkligen ingen som är minsta lilla nytänkande på på MS?

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danjeel
Lite roligt att du särskriver

Mycket roligt att du inte har en punk i slutet av din mening.

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk
Medlem

Det är ju tom skrattretande att Microsoft skall muta sina "användare" med gåvor för att du gör xx antal sökningar i live, det är ju den sämsta reklam
du kan få istället för att tex bygga om hela sökmotorn och se till att den tex
hittar vad man söker.

Ytterligare ett felsteg av Microsoft, nu tycker jag de kan ställa sig i skamvrån ett
tag lol

google 4 ever

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850