Steelseries utvecklar tillbehör för World of Warcraft

Permalänk
Medlem

Bara jag som förbokat denna bad boy till WoW mus :D?

Permalänk

Intressant att de släpper produkterna så här sent, wow var ju populärt för 3 år sen...

Permalänk
Medlem

Klart man kan få 16 miljoner färger utav dom 3. Kolla in klippen på den här sidan så förstår ni

http://www.iceled.co.uk/

borde i alla fall vara samma princip då dom också bara har 3 st olika.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vichle
ELLER så är de tre lysdioderna i olika färg, närmare bestämt röd grön och blå, och går att kombinera till sexton miljoner olika färger.

Precis va ja tänkte, de borde vara de dom menar. Meningslös funktion kanske, men fan va snyggt de kan bli. Designen på musen e av de läckraste ja sett, ser grov ut, futuristisk, industriaktig men samtidigt vacker å stilren.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rose Brass
Intressant att de släpper produkterna så här sent, wow var ju populärt för 3 år sen...

Ja, det är knappt någon som spelar det längre vad jag hört.

Visa signatur

MSI P67A-C45 | i5 2500k 3.30GHz @ 4.5GHz | Asus GTX 660 TI-DC2 980/6008 @ 1160/6900 | 16384MB Corsair DDR3 | Samsung SSD 830 Series 256GB, WD 1TB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alopex
Korkat att påstå att WoW inte kräver reflexer. Om någon tex slänger fire på dig måste du växla till fire-prot innan det träffar- det kan du så vitt jag vet inte fixa med ett automacro. Finns säkert andra spel där reflexer är mer avgörande men utan reflexer kan du knappast spela framgångsrikt på någon högre nivå. Jag skulle inte vilja spela WoW med en dammig kulmus...

WoW kräver inga reflexer, har du spelat ett first-shooter och sedan går över till WoW så är man redan en bra spelare istortsett - alla gamla WC3-spelare är så grymt slöa.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeker
Ja, det är knappt någon som spelar det längre vad jag hört.

bara runt en 10 miljoner konton som är aktiva i wow och betalar varje månad.. så det är inte så populärt nu som det var för 3år sen...

Visa signatur

Asus Maximus VII | Intel 4770 3.2GHz | 16GB Kingston 2133MHz | Asus GTX770 2GB SLI | Corsair H70 | Intel PCI Express 256GB SSD | Seagate 2TB HDD

Permalänk
Medlem

Grymt snygg mus iallafall. Sen om den är något att ha får ju framtiden utvisa, tyckte verkligen om designen men att kunna byta en massa färger o annat bling känns lite som ett billigt sätt att trycka upp priset. Designen var dock sjukt läcker

Visa signatur

[Intel Q9550 2.83Ghz @ 3.6Ghz][Asys P5Q-E][OCZ DDR2 6400SLI 4096MB][Radeon HD4870 1GB][1820GB HDD][Antec P182][Eizo S2431W-E]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av modaset
bara runt en 10 miljoner konton som är aktiva i wow och betalar varje månad.. så det är inte så populärt nu som det var för 3år sen...

äsh jag har försvunnit, har börjat med Warhammer nu istället :). Aldrig mer wow säger jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holmb3rg
Grymt snygg mus iallafall. Sen om den är något att ha får ju framtiden utvisa, tyckte verkligen om designen men att kunna byta en massa färger o annat bling känns lite som ett billigt sätt att trycka upp priset. Designen var dock sjukt läcker

håller med, j*vligt snygg design

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Re: Steelseries utvecklar tillbehör för World of Warcraft

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyhet
...Inbyggt i tangentbordet finns en USB-hubb där användaren kan installera egna tillbehör, exempelvis en mus eller ett USB-minne...

Den bästa funktionen någonsin !
Har själv stoppat in en 2-portars (dvs en som blir ledig) usb-hubb i mitt gamla HP tangentbord, underbart !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Undra om den får Freemove också.

Frågade förut svenska MIONIX om det: (förkortat svar)

"kan komma att bli aktuellt på Saiph modellerna.. inget besked ännu.. lyft frågan då vissa efterfrågar det."

Permalänk
Medlem

Många som skriver att den kostar 900kr, vet inte vad det kommer ifrån men den går på 795kr på Webhallen iaf.

edit: Och den är grymt snygg tycker jag! Ska bli kul att spela Wotlk med den

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rose Brass
Intressant att de släpper produkterna så här sent, wow var ju populärt för 3 år sen...

Wow är mer än dubbelt så populärt nu än vad det var för 3 år sen... Just nu är spelet uppe i 11 miljoner subscribers.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Avstängd

jadu innan jag skulle köpa en mus som det står world of warcraft på ja då har jag ballat ur totalt. det är ett idioti nog att jag ens spelar det. Men men denna månad ut sen blir det break i några månader

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk

Har förbokat musen nu, vet dock inte vilka skates jag sla lappa på på undersidan, eller om detta ens kommer att behövas på min Steelpad SX.. :/

Visa signatur

easy as Dell

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats få tag på den här musen ännu?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233