Permalänk
Medlem

Tiggr: Ja, de var ju inte så bra på att annonsera vilka som var ÅF... Jag beställde en hel del innan jag av en slump upptäckte att den lokala handlaren (Alina) kunde ta hem allt i deras sortiment, och då utan frakt. Lite snopet.

Visa signatur

WS: Asus X570-E, Ryzen 5900x, 2x16GB Ballistix E-die, EVGA 3080 FTW3 Ultra
FS: Asus X370-F, Ryzen 3600, 4x8GB G.Skill Flare, GT710, CM Stacker
HTPC: Asus F2A85-M, A10-5800K, 2x4GB G.Skill 2133MHz

Permalänk
Medlem

Hm, Sveriges bästa Lian Li-distributör med webbutik försvinner. Inte bra...

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Jaha, det var tråkigt. Visst, att produkterna kommer in på fler återförsäljare är bra, men om vi exempelvis tar Dustinhome/Komplett så kommer ju produkterna försvinna i mängden.

Jag tror fortfarande att det finns ett behov av en något smalare webshop med dataprylar inriktat för entusiaster likt http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php men kanske inte med det gigantiska utbudet. Gtek var lagom stort.

Läge för nån annan att hoppa in kanske?

Visa signatur

Intel 12900k/32GB/Noctua NH-P1/Seasonic Fanless 600W

Permalänk
Medlem

"3 måander fick jag vänta en gång på mitt vattenkylnings kit och problemet var inte att saker inte kom i lager utan att var allt inte i lager så resarverades inte saker å lades undan enligt han på gtek jag snackade med då så när nåt var inne ena gågen jag skulle ha så var det slut när nästa grej kom sedan."

Öh, kan någon översätta den meningen till begriplig svenska?

Visa signatur

ASUS P5Q Deluxe | Intel Core2Duo E8500 | 4*2048 Corsair Dominator PC8500 DDR2 | PowerColor Radeon HD4870x2 | 74Gb WD Raptor + 250Gb Maxtor DiamondMax 10| Plextor PX-755A | Seasonic Energy 80+ | Antec P180 | ViewSonic VX2025wm | MX518 | Logitech Elite keyboard
Skribent för Sourcebasen.se

Permalänk
Citat:

GTEK.se stänger ner, utförsäljning av restlager!

I och med att GTEK Distribution AB blivit uppköpt av distributören/grossisten Captech Distribution AB, kommer försäljningen till privatpersoner på www.gtek.se att stängas ner idag den 29:e oktober.
Webshoppen kommer att uppstå i ny skepnad senare i november under namnet Indomo, www.indomo.se. Läs mer om det nedan.

I samband med att vi stänger ner har vi en hel del restlager som vi behöver bli av med. Det gäller demo-produkter, reparerade produkter och varuprover. Allt ifrån chassin, nätdelar till
vattenkylningsprodukter. Allt detta kommer vi att sälja ut till mycket låga priser. Skynda därför att fynda till vår utförsäljning på Gundas Gata 2 i Mölndal, den 8-oktober kl 10.00-14.00!

Först till kvarn gäller. Kontant betalning, vi har ingen möjlighet att ta emot kort.

Indomo
Indomo planerar att lansera den nya webbutiken i mitten av november.
Sortimentet kommer utökas med fler vattenkylningsprodukter, komponenter och kringutrustning.

Läs mer om butiken på:

www.indomo.se

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB