Samsung in på svenska marknaden

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se hur dom löst kylningen i x360n altså inte xbox men samsungs laptop!

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Samsung äkkel päkkel

Via är väll någonting liknande med massa plastföretag och tjosan?

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Avstängd

Har ni aldrig hört de koreanska reglerna för livet? "Det som vi inte kan slippa är skatten, döden och samsung"

OT: Samsung har sålt laptops i Sverige fast det var över 10 år sen, så artikeln är lite felskriven men hoppas att dom håller samma kvalité som Samsung alltid gör och den kvalitén som dom gamla laptopsen hade

/Daniel

Visa signatur

ursäkta namnet, kommer att göras om!

Permalänk
Avstängd

Jisses, blir nog en sådan någon gång.
Om det är något märke jag ska ha så är det HP eller Samsung, aldrig missnöjd med bilden på en samsung skärm

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt snyggt ut.

Permalänk
Avstängd

Finns det något som Samsung inte gör?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ajp_anton
Bara VGA-utgång, inget digitalt?

Enligt pressreleasen så är det HDMI på samtliga! yehaa
http://www.samsung.com/se/news/newsRead.do?news_seq=11237&pag...

Själv är jag grymt sugen på q210 som verkar ha en vettig balans mellan storlek, prestanda och pris..

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Avstängd

Någon som har koll på hur garantierna sköts på dessa? är det inskick till mörkaste småland som gäller eller har de flera servicepartners utspridda?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exhale
Ser riktigt snyggt ut.

Word. En av de snyggaste jag har sett på länge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fjortis_barn
Har ni aldrig hört de koreanska reglerna för livet? "Det som vi inte kan slippa är skatten, döden och samsung"

OT: Samsung har sålt laptops i Sverige fast det var över 10 år sen, så artikeln är lite felskriven men hoppas att dom håller samma kvalité som Samsung alltid gör och den kvalitén som dom gamla laptopsen hade

/Daniel

Samsung och kvalitet? Yeah right. Bara deras service skiner i sitt kompletta misslyckande och deras garantier är slappa och i allmänhet usla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Borka
Samsung och kvalitet? Yeah right. Bara deras service skiner i sitt kompletta misslyckande och deras garantier är slappa och i allmänhet usla.

Antar att du misshandlar dina produkter, garantier gäller inte för folk som medvetet har sönder sina prylar...bara så du vet.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dealerovski
Jag skulle vilja se hur dom löst kylningen i x360n altså inte xbox men samsungs laptop!

Ha..Ha..Ha...

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Borka
Samsung och kvalitet? Yeah right. Bara deras service skiner i sitt kompletta misslyckande och deras garantier är slappa och i allmänhet usla.

Samsung har väldigt bra garantier. Tex om du skulle få en död pixel på din TV efter låt oss säga 11 månader, Så får du värdet av inköpspriset att köpa en ny samsung TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweZor
Äntligen nån som kan seriöst konkurrera med Sony och Apple i bärbar design!

(HP's försök med konstiga mönster på sina bärbara var bara patetiskt).

Har undrat när Samsung äntligen ska ge sig ut på den svenska marknaden, nu behöver man inte undra längre!

Jag tycker min HP med "konstiga" mönster, ser helt ok ut. Och inte känns den speciellt patetisk heller...
Smaken e som baken.

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T @ 4,1 Ghz: Asus Sabertooth 990FX R2.0: 32Gb ram@1800 Mhz: MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X OC: Samsung 970 EVO plus 500 Gb: Windows 11

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Josef
Jag tycker min HP med "konstiga" mönster, ser helt ok ut. Och inte känns den speciellt patetisk heller...
Smaken e som baken.

Mm dom är ganska fina IRL, ser faktiskt för taskiga ut på bilder bara

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

Levono pwnade.

Permalänk
Medlem

Hoppas bara att man kan köpa 3 års garantin annars inte en chans, Det blir en nX360

Visa signatur

InMortumVeritas