Sparkle presenterar Geforce 9800 GTX+ med dubbla fläktar

Permalänk
Melding Plague

Sparkle presenterar Geforce 9800 GTX+ med dubbla fläktar

Taiwanesiska Sparkle släpper en mycket speciellt utformad Geforce 9800 GTX+ med dubbla fläktar och överklockningsverktyg.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Meh.. det där är ett (lätt krympt) 8800gt med stöd för 3sli, inget annat. Jag kan klocka mitt (med originalkylning, max 68C) till nära nog gtx+ (ska det vara fler "+" måhända?) -hastighet, och jag betalade likvärdigt fast för ett år sedan.

Köp detta och bli lurad.

Visa signatur

Minns ljudet av 3.5"

Permalänk
Medlem

varför fortsätta med VGA kontakter på den här typen av kort?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
varför fortsätta med VGA kontakter på den här typen av kort?

Kan ju vara för att det inte får plats en till DVI på kortet? Men jag har haft fel förut...^^

Permalänk

vadå lurad ett 9800gtx+ kostar ju typ 1800 nu, köper man detta för cirka 2000 så får man två bra fläktar med, det är väl galet prisvärt??

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför de var tvungna att vrida flänsen, försvinner ju bara ännu mer pci-portar. Och den här typen av kylning är knappast ny och presterar inget vidare heller vilket tydligt har framkommit av t.ex. thermaltake. Inte värt 200 kr mer än referenskylningen.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk

jahapp då hade man fel då, fast snygg var den iaf

Permalänk
Medlem

Outputs - CRT ?

uttaget heter väl ändå VGA, jag har då aldrig hört någon kalla det för CRT.

Visa signatur

[Antec p182] - [Corsair 2x2GB pc8500] - [Intel E8400 @ 4ghz] - [GA-p35-DS3 rev 2.1] - [GeForce 8800gts 512mb] - [Samsung spinpoint F1 750GB] - [Corsair HX520W] - [+ random stuffs]

Permalänk
Medlem

små flänsar och dubbla fläktar? NEJ TACK!

Visa signatur

Core i5 2500K 103MHz*45, Asus P8Z68-V Pro, 4x4GB 103MHz*16, Intel 320 120GB*2, Fractal Design R2, Fractal Design Newton 650W, Asus Xonar mm