Nytt Sugo från Silverstone

Permalänk
Melding Plague

Nytt Sugo från Silverstone

Chassit har fått namnet SG05 tillhör Silverstones SFF-segment (Small Form Factor) och stödjer moderkort i storlekarna mini-ITX och mini-DTX.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vilket uselt namn... Vem vill ha ett sugo?

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Sugo... ja det kommer nog sälja fint på den svenska marknaden.

Permalänk
Medlem

såg nice ut, fett med 120mm i en sån liten låda

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
Vilket uselt namn... Vem vill ha ett sugo?

man får döpa om den till "ja den dugo" hehe

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk

Känns lite liten... svårt och få in en bra kylare tex om man vill ha passiva.
1-2 hårddiskplatser hade varit bra då många kör iaf minst 2 diskar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Såg det här:

Citat:

Silverstone Sugo SG05 är tillverkat i svartlackerad stål och mäter 218 × 276 × 175 mm (B×D×H). Detta gör att CPU-kylare inte kan vara högre än 82 mm om de ska få plats i chassit.

Vad har de gjort med de andra 90 mm?

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
Såg det här:
Vad har de gjort med de andra 90 mm?

Nätagg?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015