Ny version av Vista bekämpar AIDS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
AIDS-tema? Du menar undernärda afrikanska barn som skärmsläckare? Morbid fantasi värre.

hahah roligaste jag läst på länge = har jag dålig humor ?:P

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Fast så kan man ju inte säga heller. Visst de flesta färdigbyggda datorer kommer med windows. Jämfört med att de flesta färdiga bilar kommer med förbränningsmotorer. Men hade ingen alls velat ha windows så hade ingen använt det heller. Det är nästan gratis att byta OS till andra tillverkare.
Fast ändå gör ingen det.
Finns vissa som pröjsar extra för att köpa en vätehybridbil (mac) men de är inte många.

Synd bara att miljöbilar inte går att tanka överallt och att de inte fungerar på alla vägar.

Haha, jag tror kanske att du drog hela liknelsen med bilar till sin spets där.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nickhe
Eller Homosexuella som inte använder kondom

Vilken förenkling.
Det sker överföring av HIV även hos heterosexuella, och inte minst bisexuella.

Dessutom beror det på vilken sorts sex som används (analsex, tror jag att du syftar på, vilket inte är det samma som "homosex"), inte vilken grupp människor som har sexet, i sig.

Visa signatur

[-Antec sonata III-] - [-Corsair 750 W-] - [-AMD Phenom II X4 940 @ 3700 MHZ-] - [-8 GB DDR2 800 MHZ-] - [-GIGABYTE GA-MA790X-DS4-] - [-Seagate Barracuda 7200.11 500 GB-] - [-Gigabyte Radeon 4850 (AC Accelero S1)-CROSSIFRE-Powercolor Radeon 4870-] - [-Acer 24" 2 ms 1920x1200-]

Permalänk
Avstängd

Edit: Sorry, läste fel! Jag tänker inte gömma undan mitt klavertramp, dock, det vore oärligt. Jag lästa "snabbaste" när det i själva verket stod "stabilaste". Btw, jag håller nog inte med ändå!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
Vista är microsofts stabilaste OS hittills

Jaså? Även om jag kör in det på en 386a med 4 MB RAM?

Datorerna är snabbare än någonsin, förstås!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
AIDS-tema? Du menar undernärda afrikanska barn som skärmsläckare? Morbid fantasi värre.

FY!! =p

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Jag tycker mest att det låter som att det ingår ett PLUS till vista

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emigrating12
...
Tja, i samarbetet med Dell gav de iallafall US$80.00 för varje Dell XPS One som såldes. Tror även de gav några få dollar för varje AIO 948 printer som såldes.

Tror att 500:- gick till projektet när jag köpte min Dell XPS m1330 Product Red. Som förövrigt hade Vista med massa Product Red-saker installerat.