Billigare Eee Box från Asus

Permalänk
Melding Plague

Billigare Eee Box från Asus

Den stationära versionen av Eee PC bantas till en billigare variant under nästa år.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

snygg men diskret

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag skulle snarare säga, en sådan med dual core atom processor med 2gb ram och en bättre grafikkrets och en hdmi och en dvi ut. Det hade varit trevligt.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Snygg men pretty dyr

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tycker nästan att Dual-Core Atom borde vara ett krav på "stationära" EEE modeller...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
Jag skulle snarare säga, en sådan med dual core atom processor med 2gb ram och en bättre grafikkrets och en hdmi och en dvi ut. Det hade varit trevligt.

http://www.asus.com/news_show.aspx?id=13626

Samma single core-utförande som den gamla, men Radeon HD 3400 med HDMI.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MagWe
http://www.asus.com/news_show.aspx?id=13626

Samma single core-utförande som den gamla, men Radeon HD 3400 med HDMI.

det börjar likna något, bluetooth är ju inte fel heller. Men dualcore Atom skulle ju vara pricken över i:et

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quadspider
Snygg men pretty dyr

Dyr kan du väl inte påstå att den är? En otroligt slimmad och snygg dator med tillräcklig prestanda för väldigt många människor för bara 2500 kronor. Tycker det är ett kap faktiskt!