Julpynta SweClockers logotyp 2008

Permalänk
Medlem

Till Fullmoon.

Hur många gram tjack tog du för att orka göra den där listan, haha

Bra initiativ dock

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Hade problem att vissa inte visades. dock hjälptes det med F5. Saknas den i listan? Imagehack är ju inte dirext kända för att bilder ligger kvar mer än en vecka.

Skumt, nu funkar den igen, antagligen serverkrash hos imgshack.

Kudos till dig fullmoon, ett jävla jobb att sammaställa den listan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ahlen
Sjukt snygg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ahlen
Sjukt snygg

Sjukt många bidrag som är riktigt snygga, mycket imponerande :).

En av mina favoriter är nog de här

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Till Fullmoon.

Hur många gram tjack tog du för att orka göra den där listan, haha
Bra initiativ dock

Fick ju inget bra svar var man kunde köpa av 118 100
Inget alls. Går hemma och tråkar och hade inget att göra så va fan..
Måste ju fördriva tiden lite
Tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av samulen
Skumt, nu funkar den igen, antagligen serverkrash hos imgshack.

Kudos till dig fullmoon, ett jävla jobb att sammaställa den listan

Supp. iaf. moddarna har ju valt sitt bidrag så de har säkert backup och kontaktat evt vinnare så det är nog inte spec farligt. Tackar

Ta det lungt i år swecare!
Någon som vet någonstans man kan härja ?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Det där var bara onödigt att säga Fullmoon, väldigt, även om jag vet att jag inte vinner vill jag även känna att det han hända.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Varför skulle vinnaren vara kontaktad? Speciellt under en helg? Allt vi vet är att vinnaren presenteras på måndag, mer än så är det inte.

Permalänk
Medlem

Attans, såg nu att tiden var ute.. aja här är en bild jag gjorde.

edit: hehe läste reglerna nu också.

Visa signatur
Permalänk

såg den nu med men att tiden hadde gått ut a få passa på nästa gång

Visa signatur

Rickardmax

Permalänk
Medlem

Grattis

Grattis Pepsifree! Bra jobbat

Tack till Sweclockers Team också som höll i tävlingen!

Permalänk
Medlem

Lite förvånad över vilken som vann, hade förväntat mig någon "juligare" bild. Ex. den här som jag tycker var absolut kreativast och snyggast i hela tävlingen.

Inget agg mot dig Pepsifree, ett stort grattis ska du ha

Permalänk

Grattis pepsifree, hadde en stor aning om att du var en av dom vinnande kandidaterna

Visa signatur

MSI K9N Diamons - 2x Corsair TWIN2X 6400 - ATI Radeon HD 4850 - 2x Western Digital Caviar 500gb - Chieftech 400w PSU - AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2

Permalänk

Grattis Pepsifree stort grattis

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakke123
Lite förvånad över vilken som vann, hade förväntat mig någon "juligare" bild. Ex. den här som jag tycker var absolut kreativast och snyggast i hela tävlingen.
http://i13.photobucket.com/albums/a281/kenny88g/Renclean.jpg

Tack, och ja de tycker jag me, men dom söker kanske en lite barnsligare prägel:P ^^

Grattis till dig pepsi.

Permalänk
Medlem

GRATTIS PEPSIFREE!!!

Permalänk
Medlem

För mig som kommer från Skåne och bor i Malmö känns denna mycket julaktigt, jag kan inte riktigt identifiera mig med dessa snötäckta loggor men snöblask och pissregn, det är jul det!

Grattis till vinnaren! Fö. tycker jag dock att SWEC julloggor är lite väl likriktade, de ser alltid ut som årets finnare, mer eller mindre men mycket små variationer.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
För mig som kommer från Skåne och bor i Malmö känns denna mycket julaktigt, jag kan inte riktigt identifiera mig med dessa snötäckta loggor men snöblask och pissregn, det är jul det!

http://img205.imageshack.us/img205/7888/w8zf4.gif

Grattis till vinnaren! Fö. tycker jag dock att SWEC julloggor är lite väl likriktade, de ser alltid ut som årets finnare, mer eller mindre men mycket små variationer.

me like. reflektioner är alltid nice

Permalänk
Medlem

Skitsnygg, men jag tycker fortfarande förra årets va snyggare

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB