Nya chassin från Sharkoon

Permalänk
Melding Plague

Nya chassin från Sharkoon

Tyska Sharkoon lanserar Desperado – en serie datorlådor för prismedvetna användare.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den billigare skulle jag kunnat tänkt mig i hemmafilservern, men nu valde jag Antec 300 som var någon hundralapp dyrare.

Med en 4-3 modul i tre 5,25-tums platser samt en 5,25 till 3,5-tums adapter så får man in 10 stycken hårddiskar i 400 kronors-chassit vilket räcker ganska långt. Lika många hårddiskar som jag skulle kunna få in i Antec 300.

Permalänk

Lillebror var snyggare alt även som kommande chassi för byggen till föräldrar osv.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte att framsidan är perforerad så där. Det är inte snyggt och lär inte isolera så bra mot ljud heller. Dessa chassin var väldigt lika Cooler Masters Elite-serie, och de är ju ännu billigare.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Mmm "Finishen" på fronten är ju helt klart udda med sin meshlook.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Nu blev jag lite sugen på detta!! Vilka coola grejer, 250mm-fläkt fast om det inte är bra ljudisolering så vore ju det lite synd =/ men priset var ju finfint!!

Permalänk

Snygg front stilren. Men vad är det för fult blått ljus de skall ha i fläkthålet på sidan?
Förstör ju allt.