Prisjakt varnar för Kameraexperten

Permalänk
Medlem

Är Scandinavianphoto något liknande?
Prisjakt länk
Verkar ju vara otroligt bra pris på den macen där.

Permalänk
Medlem

Hej!!!
Är inte direkt typen som skulle göra något dumt..... Skall endast prata med ägaren och se till att han ger mig mina pengar tillbaka. Visst pengar är bara pengar om du nu har några.....Är pengar en ständig bristvara i ditt liv så accepterar du inte att bli blåst av en snorunge f 1982 utan set till att du får dina pengar tillbaka. Självklart har jag gjort en polisanmälan samt kontaktat min bank.... Men det är föga troligt att jag fåt tillbaka pengarna inom rimlig tid ( innan jul för att kunna köpa ett nytt)... Visst kan jag åk tunnelbana inga problem.... Som jag tidigare skrivit så är tid en lika stor bristvara som pengar i mitt liv....
Tro mig snorungsägaren kommer att få stå till svars skiter i om han är målvakt ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne980
Är Scandinavianphoto något liknande?
Prisjakt länk
Verkar ju vara otroligt bra pris på den macen där.

har dom inte en butik i jönköping? känns ju lite konstigt om dom ska vara ett bluff när dom har en butik?

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Scandinavianphoto är en seriös butik

Visa signatur

Intel i7 2600K 4,2ghz, GTX 460 1GB SLI, 120GB SSD Intel 320, Asus P8P67-M PRO, 8GB ram, ANTEC TP 750W, Fractal Design R3, Noctua NH-U12P, 226BW Samsung 22' ,Win 7 64bit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr
Publiceringen av uppgifter var långt ifrån brott mot PUL, efter tilläggen för ett par år sedan får du skriva nästan vad som helst utan att bryta mot den. Moderatorn har ingen som helst kunskap om vad PUL egentligen är och du säger att man kanske inte får det på SweC? Finns ingen regel som säger att du inte får publicera det. Begår inget brott och det finns ingen regel som säger att de skall tas bort.

Om vi går efter moderatorns linje, då skulle SweC begåt PUL mot alla användare på hela sidan.. och det låter ju inte särskilt rimligt.

"Men bara för man enligt lagen har rätt att göra något innebär inte att sweclockers måste tillåta det på sitt forum. Ett fall av självcensur med andra ord." <----- Tror du missade en del i hans svar där ^^ Håller med skrivande, deras sida, deras regler.

Visa signatur

7700K @ Stock | 16GB Budgettrams | MSI 1060 3GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr

Personuppgifter raderade. Tänk på PUL! /moderator

Va? Dylika uppgifter är offentliga och kan inte gärna bryta på PUL! Klart att Swec får och kan och ibland bör censurera vad som helst när som helst, men det är ju snurrigt att hänvisa till PUL!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

//Axeteg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putte80
Scandinavianphoto är en seriös butik

Varför har de så bra pris på macbooken då?

Permalänk
Medlem

Tråkigt för er som blivit av med pengarna. Att ett seriöst företag går till att bli bedragare är väldigt lustigt o trist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Natalina
Någon som vill följa med mig till sturegatan 30 i sumpan?
Är en vanlig mamma som är helt hysterisk! Är sjuksköterska och har 4 barn dvs har slitit häcken av mig för att kunna köpa ett Wii till mina barn.
Den onda företagsägaren bor iu sumpan, han vägrar svara i telefon så jag vill åka dit!
Har varken bil eller körkort så någon som vill köra dit mig?
Jag sköter snacket... Se väldigt ung snäll och söt ut så han öppnar ingen fara
Ring om någon åker med mig 0736798309
Hatar kamraexpertstattarna!!!!!!

Om du har betalat med kort så kontakta din bank som du har kortet via och gör en reklamation till dom. Då borde du kunna få pengarna av banken innan jul och på så sätt ha möjlighet att ge dina barn ett Wii i julklapp. Sen är det upp till banken att kräva sina pengar av skojarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne980
Är Scandinavianphoto något liknande?
Prisjakt länk
Verkar ju vara otroligt bra pris på den macen där.

orkar inte läsa hur många som har citerat innan mig men scandonavian photo är nog överdrivet säkert val..

Visa signatur

Bomba.nu

i7 950 @ 4ghz | Asus P6X58D-E | Corsair 6GB 1600MHz XMS3 | Asus GTX 770 OC | 50 TB SSD

Permalänk

Klargörande om kortbetalning. Oavsett om det är ett bankkort, debetkort, betalkort eller kreditkort (www.finansportalen.se/kort.htm) så är det kortutgivaren som bestämmer om du får tillbaka pengarna och är det ett Visa eller MasterCard så får du i regel tillbaka pengarna direkt.

När det gäller att spara kortuppgifter så är det vanligt att butiken använder en "betalväxel" (PSP) med hostad sida och butiken kommer då aldrig åt några kortuppgifter och kan inte spara dessa. Titta på url:en nästa gång du lämnar ditt kortnummer, http://sv.wikipedia.org/wiki/Betalväxel

Visa signatur

| Asus P6T DELUXE V2 i7 | 2 x Gigabyte GTX 460 OC - SLI | Core i7 970 | Corsair Hydro H50 | Corsair 750W TX | 6x2GB Corsair DDR3 1600MHz | Creative X-Fi Fatal1ty FPS | Intel X25-M SSD 160GB G2 | Windows 7 Home Premium x64 | Cosmos S 1100 | Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz |