Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Min Logitech G25. Vill någon köpa pissbilligt nu till jul?

Du har pm!

Visa signatur

pussa mig

Permalänk

Xbox 360. Fick för mig att jag skulle konvertera från PC till konsol för det var framtiden. Ja, så knasig man kan vara ibland.

Permalänk

Två Noctua NF-S12-1200 120mm, ligger ouppackade i garderoben. Säkert en bra produkt men jag har inte packat upp dem trots att jag snart har haft dem i 1,5 år.

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem

Nokia 6500 Slide för 4k när man kunde ha köpt iPhone eller nått bttre.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

ett Pata kontrollerkrot jag alldrig använde
2 st 2*16 blå7vita Lcd displayer som legat här ett ag och skräpat..
få se om man ska använda de eller sälja.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Kom på en till sak, Zalman kylare för socket 939 moderkort. Tänkte ha den på mitt gamla Asrock som agerar linux server men fläkten ligger fortfarande oanvänd i sin låda och datorn kör på stock kylare. Snart varit så här i två år.

Permalänk
Medlem

Förra veckan så painkköpte jag en 50kr miniräknare innan en tenta eftersom jag inte kunde hitta min, och så fick jag aldrig användning av den under tentan. Totalt värdelös nu.

Permalänk
Medlem

En inspelningsbar DVD spelare. Visserligen bra men så här i efterhand, totalt onödig. Kunde ha laggt pengarna på någon annat i stället.

Kan räkna upp på min fem fingrar då jag har använt den sen jag köpte den för en två-tre årsen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funnyvlad
Två Noctua NF-S12-1200 120mm, ligger ouppackade i garderoben. Säkert en bra produkt men jag har inte packat upp dem trots att jag snart har haft dem i 1,5 år.

Du har PM

Massa böcker från Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek, köper och ställer dem i bokhyllan. Det ser snyggt ut, men tänk vad jag hade kunnat få gjort med de där tusenlapparna...

Permalänk
Medlem

Hmm, massor.

Random skitsaker som en Quiksilver klocka man har runt halsen, kostade 900 kr och användes 2 ggr.

Molekylbyggsats till organkemin som man sedan glömde hemma på tentan, så jag sålde den fortfarande inplastad ett år senare. Kostade typ 300 kr ny med.

Alla böcker man köpte på KTH som man inte öppnade, förlorade ett antal tusen där.

Otaliga skjortor med mera som man använt 2 ggr sen insett att de var jävligt fula.

Listan kan göras lång, jag slösar bort massa pengar varje år på skit

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Kläder, kläder och kläder.

Krognotor. (Man bara måste ju ha den största flaskan de har eller whatever just när man är sådär jävla plakatfull cirka en timma innan stängning )

En del spel och filmer.

Diverse mobiltelefoner som har pajjat någon månad efter inköpet.

Samt en del kurslitteratur (fan vad jag lackar på vissa av föreläsarna, de verkar ju vara inhyrda av bokförlagen!!!!)

Har säkerligen köpt skitsaker utöver detta. Men minns inget speciellt utöver dessa just nu.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem

Att jag betalade för GTA IV till PC är väl senaste tabben... Den innan det var att jag köpte Crysis... Och innan det tror jag det var min "Creative Zen Touch", använde kanske 5 gånger och den kostade väl runt 2500kr. Värt!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liv&helvete
En inspelningsbar DVD spelare. Visserligen bra men så här i efterhand, totalt onödig. Kunde ha laggt pengarna på någon annat i stället.

Kan räkna upp på min fem fingrar då jag har använt den sen jag köpte den för en två-tre årsen.

Hah det känner man igen. Far min köpte en inspelningsbar dvd-spelare för en drös år sedan, som inte använts en enda gång.

OnT: Var lite osäker på vad för proppar jag skulle köpa, så jag köpte jättejättemånga olika varianter, som jag sedan inte kunde lämna tillbaka :S

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Proppar?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Ena stickan var DOA, före jag bröt upp förpackningen första gången så ville jag skicka tillbaka minnena, men som svar på mail så fick jag inte det. Det var från inet...

Inet brukar ju funka bra, fick lämna tillbaka mina dominator när de inte funkade med moderkortet.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Vågar man säga att man köpte lite för mycket aktier detta året? Så man gick back några tusen... det ångrar jag ganska hårt =P

Men i form av någon produkt/leksak får jag nog säga min laptop... tror jag gav 9'xxx kr för den... usch säger jag i dagsläget :/

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Det jag nog ångrat mest är Super Nintendo scope, inhandlades för ett par sparade månadspengar.
Fick med ett spel där man skulle skjuta på robotar som i och för sig var hyfsat roligt. Fick även med lite simplare spel som inte alls var lika roliga.

Bild från wikipedia: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Nintendo_s...

Citat:

Bild ändrad till länk! // SWE|OggE

Permalänk

så här i efterhand när kontot är tömt, x antal öl och drinkar under sälen resan i helgen...

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aMpari
Proppar?

Cpu'er

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Skulle va snäll å köpa ett minneskort till brudens nya kamera. Då har hon självklart precis köpt ett själv. Blir till att dra bort till media mark sen å lämna tillbaks det jag köpte

Permalänk
Medlem

Massa datordelar som jag aldrig använder då de skapar för mycket ljud. Det tragiska är att jag aldrig orkat gå tillbaka med delarna...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
Inet brukar ju funka bra, fick lämna tillbaka mina dominator när de inte funkade med moderkortet.

Det jag menade var att jag ville ha pengarna tillbaka när jag inte hade öppnat förpackningen, men det fick jag inte. Nu när man upptäckt att ena stickan är DOA så väntar Inet på att jag ska skicka in den så jag får den utbytt.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Först köpte jag en Asus Eee 900 av Kameraexpeten som aldrig kom!
Sedan en Asus Eee 900 från komplett
3 Dagar senare fick jag en trasig acer aspire 4315 av min kusin(Systemkrashad) men efter 2 dygn så fixade jag den

Visa signatur

- Det är inte lätt när det är svårt...
- Jag har alla stall inne hos hästarna!
- Stenar är hårda men när man tar på dem så spänner de sig.

Permalänk

När jag var i New York gick jag in i en tursitbutik/elektronikaffär (redan där borde jag varit misstänksam). Såg ett par hörlurar (Philips) som såg rätt schyssta ut, försäljaren körde sitt säljsnack och tom prutade till mig. Köpte dom för typ 600 spänn. Väl hemma igen tittar jag på nätet och jag hade kunnat få dom för halva priset. Ljudkvalitén då? Jodå, helt okej om man körde med batteri! Skitet var så tungdrivet så man kunde köra med batteri för att få mer tryck i ljudet, sen när batteriet dog så lät ljudet tunt och menlöst. Tilläggas bör att dom passade dåligt och jag fick ont i öronen. Då går vi vidare till nästa punkt:

När dom var dåliga köpte jag ett par in-ear lurar (Philips dom med), en sådan modell som går lite längre in och täpper till bättre. 300 spänn där. Passade dåligt, gjorde ont i öronen och jag använde dom bara några gånger innan jag slängde dom i samma låda som dom andra hörlurarna...

Sen så finns det massa andra saker man har köpt som bara är dumt... Fan varför tänker man inte efter tre gånger till...

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

Ps2, på den gamla goda tiden.

Hade fått för mig att det liksom var min grejj, konsolspel då alltså.
Fick tillbaka skatteåterbäring och kände hur pengarna brände i fickan. Tog och körde in till närmsta affär som hade ett på hyllan och köpte det på stört (Hade jag beställt över internet hade jag nog sparat 1000kr)

Spel, minneskort och ps2an gick på 4500kr.
Spelades 10 timmar totalt under dom första två dagarna sen stod det i 3 år (Förutom lite dvd-tittande)

Gav bort den till min brorsa ifjol eftersom jag köpte mig en Ps3a som verkar gå samma öde till mötes ^^

Man lär sig inte av sina misstag...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Ps2, på den gamla goda tiden.

Hade fått för mig att det liksom var min grejj, konsolspel då alltså.
Fick tillbaka skatteåterbäring och kände hur pengarna brände i fickan. Tog och körde in till närmsta affär som hade ett på hyllan och köpte det på stört (Hade jag beställt över internet hade jag nog sparat 1000kr)

Spel, minneskort och ps2an gick på 4500kr.
Spelades 10 timmar totalt under dom första två dagarna sen stod det i 3 år (Förutom lite dvd-tittande)

Gav bort den till min brorsa ifjol eftersom jag köpte mig en Ps3a som verkar gå samma öde till mötes ^^

Man lär sig inte av sina misstag...

du kan ju höra av dig om du skulle vilja sälja den då

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

Kan börja med min Eee PC 701. Den kom som alla vet i juni men den är för liten helt enkelt. Det är så det är.

Funderar på att köpa en liten större nu som kommer snart, HP Mini 700.

Annars har jag köpt en hel del datorer.. Inte direkt ångrat mig, men jag har inte haft de särskilt länge. Velat byta till något bättre och så har det blivit.. Annars är det inte så mycket

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

Det ända jag kommer på nu är väl mitt inköp av en Canon Ixus 860 som höll i två månader...

Kostar mellan 1500-2500 å laga, köpte kameran för 2300 tjoho...

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QuantoR
Det ända jag kommer på nu är väl mitt inköp av en Canon Ixus 860 som höll i två månader...

Kostar mellan 1500-2500 å laga, köpte kameran för 2300 tjoho...

Du har väl garranti?

Permalänk

Köpte ett PS2, minneskort, extra handkontroll och fifa 07 för ca 2 år sedan.

Jag har spelat max 15-20 timmar sen dess.

Detta ångar jag att jag köpt.