Vad är det absolut skummaste som har hänt dig?

Permalänk
Inaktiv

Vad är det absolut skummaste som har hänt dig?

Det börjar ju bli allt mer aktuellt med saker som händer bortom konventionella förklaringar eller saker som händer som är allt svårare att förklara bort rationellt.

Skriv nåt som hänt dig som du inte kan förklara eller som bara var riktigt udda i denna tråden. Håll dig till verkliga händelser. (I tråden kan även olika förklaringar till fenomen diskuteras.)

En gång när jag satt hemma i göteborg i en fotölj och tittade in i en högtalare så hade jag rätt hård spänningshuvudvärk.. hursomhelst så fortsatte jag stirra på högtalaren och bara försöka få huvudvärken att försvinna i flera minuter.. men det blev inte direkt bättre just då och helt plötsligt sätter sterion på sig som står på standby.. Den sätter inte bara på sig, den byter kanal till radio (från hemmabiokanalen) och volymen höjer sig av sigsjälvt till nästan maxvolym så jag nästan flyger ur fotöljen för att sänka volymen.

Kontrollen till sterion ligger på soffan flera meter ifrån där jag satt. Okej att sterion sätter på sig.. Men att den byter kanal till den enda som för ljud ifrån sig (av totalt 8 kanaler, sterio, cd, vcr, pc etc) och sen är jag helt säker på att volymen höjdes från -70 till -25 lr nåt... Whats up with that??

Jag har tagit en hel del bilder av himlen med oförklarliga föremål som tycks befinna sig i formation dessutom. Även filmat saker som rör sig extremt snabbt över himlen.. Har ingen aning om vad det kan vara.
(här är den första bilden jag tog, kolla hur exakt objekten formar 2 linjer http://i42.tinypic.com/1nz904.jpg . Jag har tagit en bild med 11 st lika exakta linjer, alltså 11x3 objekt i formation!)

Skriv nåt själv i denna tråden!

Permalänk

min microstereo från philips brukar starta i bland mitt i natten o skrämma skiten ur mig.

Förut stod det ett piano i mitt vardagsrum, det pianot hade en lucka som satt framför strängarna med en hasp i ovankant, framför pianot stod det en fåtölj o framför fåtöljen en tv, jag satt i fåtöljen, luckan trillade ner och säkringarna i hela lägenheten förutom vardagsrummet gick.

Jag blev skiträdd o tyckte mig höra någon som andades bakom fåtöljen så jag satt blickstilla i 2 timmar o råstirrade in i tvn, morsan kommer hem o börjar ringa på dörren som faan, o jag undrar varför hon inte låser upp dörren som hon brukar göra när jag dröjer.

Jag blir irriterad på att hon inte öppnar o kutar fort som faan till hallen o öppnar dörren.

Storyn slut, det var ingen i lägenheten.... eller???

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Till trådskaparen: BILDER/FILMER då tack

Konstigaste jag varit med om är väl nån Deja Vu då och då kanske..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag ärvde en ring av min morbror, guldig slät ring, riktigt tjusig tyckte jag den var. Men rent plötsligt så blev jag och min kompis Sune jagade av svartklädda män. Ett tu tre var vi i vildmarken och campade för att undslippa dessa förfärliga svarta killar. Det var faktiskt riktigt trevligt till en början måste jag tillägga. Jag och Sune tillsammans ute i skogen. Däremot så började livet kännas ganska tungt och mina tankar kom på andra håll mer och mer...

Sen så hände något som jag inte riktigt har något minne av och det bestämdes att jag och Sune och ett gäng andra trevliga grabbar skulle ta oss till ett avlägset berg i närheten. En omständig och obscen resa måste jag tillägga som inte var någon camping som vi först tänkt. Vi slogs mot en massa monster och träffade spetsöriga typer som var förhållandevis angenäma till motsats mot andra humana djur. I alla fall så klättrade vi i berg och grottor, vandrade över otroligt vidsträckta sumpmarker samt smög igenom något som liknade ett väldigt fattigt U-land med monarki av någon som hade alias "ögat". Haha... tänka sig vilken snubbe det kunde vara. Hans betjänter såg inte gemytliga ut och landet var inte heller särskilt hemtrevligt...

Således gjorde vi vad vi var där att göra. Efter att ha livnärt oss på ett fullkornsbröd i säkert en månad klättrade vi uppför ett gediget berg och kastade den här fasansfulla ringen ner i djupet. Inte hade vi någon aning om att vi skulle bli otroligt berömda och förmögna eller att de svartklädda grottmänniskorna skulle försvinna lika snabbt som man blir väckt ur en mardröm.

Aja... Det var en fenomenal resa som jag och Sune gjorde må ni tro! Det måste nog vara det mest skummaste som hänt mig åtminstone!

Permalänk
Inaktiv

Jag la in en bild Masterace.

Anton det där lät ju som en klassisk spök påhälsning.. Du är ju minst sagt inte ensam om såna upplevelser.

Permalänk

Jag har vunnit mormon-SM i innebandy. Det var riktigt skumt :s

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Jag ärvde en ring av min morbror, guldig slät ring, riktigt tjusig tyckte jag den var. Men rent plötsligt så blev jag och min kompis Sune jagade av svartklädda män. Ett tu tre var vi i vildmarken och campade för att undslippa dessa förfärliga svarta killar. Det var faktiskt riktigt trevligt till en början måste jag tillägga. Jag och Sune tillsammans ute i skogen. Däremot så började livet kännas ganska tungt och mina tankar kom på andra håll mer och mer...

Sen så hände något som jag inte riktigt har något minne av och det bestämdes att jag och Sune och ett gäng andra trevliga grabbar skulle ta oss till ett avlägset berg i närheten. En omständig och obscen resa måste jag tillägga som inte var någon camping som vi först tänkt. Vi slogs mot en massa monster och träffade spetsöriga typer som var förhållandevis angenäma till motsats mot andra humana djur. I alla fall så klättrade vi i berg och grottor, vandrade över otroligt vidsträckta sumpmarker samt smög igenom något som liknade ett väldigt fattigt U-land med monarki av någon som hade alias "ögat". Haha... tänka sig vilken snubbe det kunde vara. Hans betjänter såg inte gemytliga ut och landet var inte heller särskilt hemtrevligt...

Således gjorde vi vad vi var där att göra. Efter att ha livnärt oss på ett fullkornsbröd i säkert en månad klättrade vi uppför ett gediget berg och kastade den här fasansfulla ringen ner i djupet. Inte hade vi någon aning om att vi skulle bli otroligt berömda och förmögna eller att de svartklädda grottmänniskorna skulle försvinna lika snabbt som man blir väckt ur en mardröm.

Aja... Det var en fenomenal resa som jag och Sune gjorde må ni tro! Det måste nog vara det mest skummaste som hänt mig åtminstone!

Skoj, sagan om ringen not..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Jag la in en bild Masterace.

Anton det där lät ju som en klassisk spök påhälsning.. Du är ju minst sagt inte ensam om såna upplevelser.

De va riktigt wierd
Nån skrev nåt om deja vu, känns som om det händer mig hela tiden, sjuuukt creepy...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Skoj, sagan om ringen

Bra idé... ska nog skriva en bok om det!

Permalänk
Medlem

Jag och polarn hade suttit och lanat.. Så vid 3-4 på morgonen gick han hem och jag gick och la mig. Mina garderober var stängda men plötsligt hörde jag att ena öppnades. Tänkte vafan var det det som lät så jag gick upp och såg att den öppnats.. När jag gick framåt för att stänga kände jag en varm "vind" mot mig. Innan dess hade jag även känt rökdoft som fan från och till och den kvällen dofta det mer än vanligt.

En annan gång när jag gick in och borsta tänderna kolla jag av någon anledning på fuktfläkten i spegeln och den starta utan att jag satt på den + att den stanna när jag kollade.. Sen KAN jag ha råkat sätta på den och stängt av den lika fort men inget jag har minne av

Har även sett eller om jag inbillat mig en 'ande' ett flertal gånger i en fotölj jag hade för några år sedan i mitt rum. Kände mig alltid iakttagen.

Ush

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Trådskaparen: Kan du inte lägga upp fler bilder på de där mystiska strecken? Verkar askonstigt. Väldigt nyfiken!

Kanske tvättlinan?

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Inaktiv

Strecken har jag lagt in själv dom är till för att markera formationen som formas av objekten.. Grejen var den att jag satt typ 3 timmar för att hitta alla 11 linjer på den andra bilden och sen när jag installerade om datorn försvann den så inte orkat göra den igen.. ska höra med brorsan tror jag mailade honom mina bilder.. jag kan lägga upp en till där man kan urskilja en man i molnen och som ser ut att vinka och titta sedan över hans högra arm och se om du ser nåt

kvaliteten blir rätt mkt sämre från filmen vilket gör detta ganska svårt att se, men här är den, en annan sak som är värd att nämna är att presis innan jag upptäckte detta i molnen så tycktes ett objekt flyga ovanför molnen i hastighet bråkdel av en sekund, därefter blir hela himlen blå (som du ser på bilden) och då blir även kontrasten mkt bättre vilket gör att man ser skepnaderna i molnen klarare http://i43.tinypic.com/2kq0yc.jpg skepnader lätt inzoomade. (Färgen var alltså helt annorlunda först när jag filmade och efter objektet åkt in över molnen så blir hela filmen blå, utan att jag rört filmen, den blev blå "av sigsjälv".)

Permalänk
Medlem

när jag var yngre så hände det engång på kvällen precis efter jag lagt mig att jag hörde någon som andades tungt precis vid mitt öra. jag låg vaken hela natten tills det blev ljust ute innan jag vågade sova.
berättade för min bror om händelsen varpå han bara skrattade, 3 dagar senare kommer han likblek in till mig på morgonen och berättar att det hänt honom oxå.

för några månader sen under sommaren så brukade jag ha fönstret över balkong dörren lite öppet för att få lite svalka under kvällen. en kväll så ligger jag och läser som vanlig då jag hör krafsande ljud bakom mina möbler runt om i rummet. jag tänker direkt att någon mus eller råtta lyckats ta sig in, men lite konstigt är det eftersom jag bor på andra våningen + att den måste klättra upp för balkong dörren på nått sätt för att ta sig in genom fönstret. jag genom söker hela lägenheten utan att hitta någonting, sen märker jag att alla fönster är stängda... hände när jag bodde hemma oxå fast då mer aggresivt, sket nästan ner mig den gången.

har sett som någon vit rök utan för fönstret som sakta åkte uppåt och försvann, det konstiga var att jag inte blev rädd alls och brydde mig inte så mkt heller, men sen när jag tänkte på det så blev det lite läskigare.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Hedersmedlem

pyttesmå prickar och moln anser jag inte vara speciellt mystiskt :S

Permalänk
Inaktiv

Nej inte om dom uppstår slumpmässigt
men om dom uppstår i formation så fångar dom åtminstone min uppmärksamhet..

Aka the barf, coolt!

Permalänk

Nummer två på listan är en ljusstake som stod uppe på tvn. Jag stirrar på den samtidigt som jag tänker "nu vore det sjukt coolt med jedi-powers och kunna dra ner den i marken". Exakt detta händer 20 sekunder senare. Den stod visserligen på kanten men timingen var underbar.

Nummer ett är när jag sitter i soffan och tappar en tom 0,5liters petflaska i marken. Flaskan slår i backen, studsar upp och landar på bordet ståendes uppochner på själva hålet. Helt otroligt.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie

Nummer ett är när jag sitter i soffan och tappar en tom 0,5liters petflaska i marken. Flaskan slår i backen, studsar upp och landar på bordet ståendes uppochner på själva hålet. Helt otroligt.

Det är sånt som bara händer när man är ensam, och ingen vill tro på en när man berättar, vilket kan göra en mycket frustrerad.

Mitt bidrag är när min far och jag åkte bil hem en dag, och vi gissade på hur mycket klockan skulle vara när vi stängde av bilen.
Sagt och gjort, nu kommer inte jag ihåg de exakta siffrorna, men det skiljde tre minuter mellan våra svar.
Tex:
Jag: 17:37
Far: 17:34

Det lustiga var, att när vi svängde in på parkeringen stod klockan på 17:34, men i ögonblicket farsgubben stängde av bilen, slog klockan över, inte bara en minut, utan tre minuter, så klockan visade 17:37.
Detta berodde ju uppenbarligen på något fel i bilens digitalklocka, men det var minsann en upplevelse!

Rolig tråd förresten, mycket galet att läsa.

Mvh

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
http://i43.tinypic.com/2kq0yc.jpg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
http://i42.tinypic.com/1nz904.jpg

2 helt vanliga moln, big deal? Du får nog slänga in bra mycket bättre bilder om du ska lyckas övertyga mig att det är något där uppe i himlen som mixtrar med mina moln!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Skummaste? Det är lite svårt att säga för mig då jag anser att det mesta inte är skumt.

Men ett av dom vackraste saker jag sett var i Australien för 3 år sen, en natt när jag satt vid seven mile beach. Det var fullmåne och enstaka små stackmoln syntes samtidigt som man såg otroligt många stjärnor bakom. Månen gav ett sånt härligt blått sken så all sand på stranden lös upp. Flera kilometer bort regerade en elektrisk storm kring ett berg. Dock var det helt tyst där jag satt eftersom jag var så långt bort. Blixtarna lös upp halva himlen emellanåt så man såg konturerna kring bergslinjen och allt så långt bort. Precis när jag trodde det inte kunde bli vackrare så sköt det förbi en 'shooting star' (kommer inte på vad det heter på svenska), en riktigt stor en som brann upp i atmosfären. Den var så stor att den satt ett brinnande spår i himlen som var kvar i hela 4-5 sekunder. Hela himlen verkligen lös upp.. det kändes otroligt starkt i magen. En slags mix utav häpnad, marvel och lite rädsla. Allt detta till soundtracket av att vågorna sakta och harmoniöst bröts upp av stranden.

Vår jord kan vara grymt vacker ibland.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Två skumma saker har hänt mig.
Första gången var ungefär 10 år sedan, stod på balkongen och tog mig en cigg, från balkongen ser man Finland och ett berg vid namn Aavasaksa. La märke till en stjärna som lyste väldigt starkt, mycket starkare än alla andra. Starkare än det som syns idag på himlen som verkar vara Venus.
Hur som helst rör sig denna "stjärna" plötsligt hastigt uppåt för att sedan stanna igen helt och hållet. Blir helt ställd, springer in med ciggen i handen och hämtar mobilen, ringer till min kusin som bor i samma hyreshus och säger att han ska springa ut på balkongen direkt.
Dock innan han hinner ut ser jag ljuset ta ett sista ryck och försvinner snabbt upp i skyn och försvinner helt.
Så jag blev enda vittnet till denna händelse vilket gör den inte alls trovärdig.
Riktigt tråkigt, var en vinterkväll, spiknykter, inte alls trött och fick se något väldigt skumt.

Andra gången var det igen ljus i skyn, men denna gång har jag vittnen. Det här hände för ca 6 år sedan. Jag och samma kusin står ute på gården och håller på något med bilen, det är vinter, har för mig att det är Januari.
Våran gemensamme farbror som även bor i samma hyreshus kommer ner till gården och berättar om några skumma ljus i skyn som han sett mellan byn Kuivakangas och Övertorneå. Han pratade om ett dussintal ljus som rörde sig fram och tillbaka. Trodde som vanligt att han bara hittade på, han är ganska bra på att överdriva sina historier.
Men för att se ifall han verkligen talade sanning hoppade vi alla tre i min bil och stack till raksträckan där han påstod ha sett en massa ljus och både jag samt kusinen blev förvånade över vad vi fick se.
Det var inte en dussintal ljus men mellan 5-10 stycken som syntes väldigt väl röra sig först åt ena hållet, sedan mot andra. Ibland försvann dem men kan ha mycket med att det var molnigt ute. Ibland stannade något ljus upp och stod helt stilla för att sedan vända tillbaka.
Detta pågick väldigt länge och var väldigt skumt. Men, det jag misstänker det vi såg var antingen en massa helikoptrar då de rörde sig inte snabbt eller en massa UFO ballonger.

Däremot, det första jag såg har jag ingen förklaring till vad det kan ha varit.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Skummaste? Det är lite svårt att säga för mig då jag anser att det mesta inte är skumt.

Men ett av dom vackraste saker jag sett var i Australien för 3 år sen, en natt när jag satt vid seven mile beach. Det var fullmåne och enstaka små stackmoln syntes samtidigt som man såg otroligt många stjärnor bakom. Månen gav ett sånt härligt blått sken så all sand på stranden lös upp. Flera kilometer bort regerade en elektrisk storm kring ett berg. Dock var det helt tyst där jag satt eftersom jag var så långt bort. Blixtarna lös upp halva himlen emellanåt så man såg konturerna kring bergslinjen och allt så långt bort. Precis när jag trodde det inte kunde bli vackrare så sköt det förbi en 'shooting star' (kommer inte på vad det heter på svenska), en riktigt stor en som brann upp i atmosfären. Den var så stor att den satt ett brinnande spår i himlen som var kvar i hela 4-5 sekunder. Hela himlen verkligen lös upp.. det kändes otroligt starkt i magen. En slags mix utav häpnad, marvel och lite rädsla. Allt detta till soundtracket av att vågorna sakta och harmoniöst bröts upp av stranden.

Vår jord kan vara grymt vacker ibland.

Något sånt skulle jag med vilja uppleva :/ Får ut och resa lite ^^

Permalänk
Medlem

Re: Vad är det absolut skummaste som hänt dig? - tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
...(här är den första bilden jag tog, kolla hur exakt objekten formar 2 linjer http://i42.tinypic.com/1nz904.jpg . Jag har tagit en bild med 11 st lika exakta linjer, alltså 11x3 objekt i formation!)

Skriv nåt själv i denna tråden!

Du har fotat några fåglar som flyger i en rak linje efter varandra för att spara lite energi.

Permalänk
Inaktiv

Re: Re: Vad är det absolut skummaste som hänt dig? - tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Du har fotat några fåglar som flyger i en rak linje efter varandra för att spara lite energi.

Du får gärna tro det vännen (det är ganska komiskt att du säger att dom flyger så för att spara energi då dom är flera hundra meter ifrån varandra).. Jag har inte bara fotat 11x3 linjer som objekten formar, jag har filmat dom och i minst två filmer så är det ljus som jag filmat. Jag vet att det inte bara är fåglar, men det kan förstås vara svårt för utomstående att veta då bara jag vet att materialet är 100% äkta. Dessutom vet jag att mitt material inte är det bästa som finns på långa vägar, men det är ändå ett ytterligare strå till stacken. Jag tror dagen kommer då dom flesta tror på ufon från en annan värld, fler och fler blir troende. Phoenix lights och the Disclosure Project är bara 2 exempel på extremt bra material.

UltraLord, håller med, jag älskar sånt här

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Vad är det absolut skummaste som hänt dig? - tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Du får gärna tro det vännen (det är ganska komiskt att du säger att dom flyger så för att spara energi då dom är flera hundra meter ifrån varandra).. Jag har inte bara fotat 11x3 linjer som objekten formar, jag har filmat dom och i minst två filmer så är det ljus som jag filmat. Jag vet att det inte bara är fåglar, men det kan förstås vara svårt för utomstående att veta då bara jag vet att materialet är 100% äkta. Dessutom vet jag att mitt material inte är det bästa som finns på långa vägar, men det är ändå ett ytterligare strå till stacken. Jag tror dagen kommer då dom flesta tror på ufon från en annan värld, fler och fler blir troende. Phoenix lights och the Disclosure Project är bara 2 exempel på extremt bra material.

UltraLord, håller med, jag älskar sånt här

Okej, vännen (för övrigt ett sjukt förolämpande uttryck), du får tro vad du vill. Själv finner jag det ytterst osannolikt att varelser från planeter tusentals ljusår bort skulle sätta sig i en farkost och resa ofantligt länge, bara för att titta på oss och åka i roliga formationer. Om de har tekniken att resa så otroligt långt känns det som att det inte skulle vara något större problem att inte bli upptäckta. Varför skulle de inte bara glida lite högre upp och kika på oss genom nån typ av spejsat teleskop?

Och, hur kan du veta hur långt det är mellan fåglarna du skådat? Du har inga referenspunkter där uppe. Helt omöjligt att veta hur stora de är och hur långt det är mellan dem. Även om det är så att de är för långt ifrån varandra för att utnyttja vinddraget från varandra är det knappast ett övertygande bevis för att det inte skulle vara någon typ av fågel.

Och angående ljusfenomen på himmelen är det också långt ifrån ett bevis. Det finns väldigt många naturliga ljusfenomen, vännen.

Permalänk
Inaktiv

förvisso har du rätt med avstånden, det är bara min upskattning, men dom ser ut att flyga aldeles för långt ifrån varandra för att dom skall kunna dra nytta av varandras aerodynamik i alla fall. Jag tror dom gjorde och gör sigsjälva synliga med avsikt naturligtvis när vi människor ser dom (bortsett kanske från dom nya nightvision generation 3/4 goggles som kan se alla typer av ljus som det mänskliga ögat inte kan). Som jag sa du får tro vad du vill. Frågan du indirekt ställer svaras av flera olika personer om du söker lite ufo filmer på youtube. För mig är det inget tvivel att dom är här

Permalänk

Att vara iaktagen hör inte till det ovanliga för mig, men de känner jag hela tiden, förmodligen för att jag är så jävla skrajsen.
Kanske därför jag inte klarar av o spela crysis o half life på kvällen xD

Om jag ligger o sover så klarar jag inte ens av standby-lampan på tv'n eller surroundet utan måste ligga med ansiktet in mot väggen o blunda hårt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Att vara iaktagen hör inte till det ovanliga för mig, men de känner jag hela tiden, förmodligen för att jag är så jävla skrajsen.
Kanske därför jag inte klarar av o spela crysis o half life på kvällen xD

Om jag ligger o sover så klarar jag inte ens av standby-lampan på tv'n eller surroundet utan måste ligga med ansiktet in mot väggen o blunda hårt

Precis som trådskaparen så har jag en gammal stereo med eget liv, ibland startar den av sig själv, snurrar runt cd-växlaren nåt varv, och börjar spela på högsta volym.
Jag gav den till min farsa för ett par år sen och han nämnde bara för nån vecka sen att den ibland kan vara igång på högsta volym när han kommer hem från jobbet

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kabniel
http://imgs.xkcd.com/comics/i_know_youre_listening.png

Precis som trådskaparen så har jag en gammal stereo med eget liv, ibland startar den av sig själv, snurrar runt cd-växlaren nåt varv, och börjar spela på högsta volym.
Jag gav den till min farsa för ett par år sen och han nämnde bara för nån vecka sen att den ibland kan vara igång på högsta volym när han kommer hem från jobbet

Hehe, min stereo går ALLTID i gång o spelar P3, skumt va?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
förvisso har du rätt med avstånden, det är bara min upskattning, men dom ser ut att flyga aldeles för långt ifrån varandra för att dom skall kunna dra nytta av varandras aerodynamik i alla fall. Jag tror dom gjorde och gör sigsjälva synliga med avsikt naturligtvis när vi människor ser dom (bortsett kanske från dom nya nightvision generation 3/4 goggles som kan se alla typer av ljus som det mänskliga ögat inte kan). Som jag sa du får tro vad du vill. Frågan du indirekt ställer svaras av flera olika personer om du söker lite ufo filmer på youtube. För mig är det inget tvivel att dom är här

Varför har då inga ufon tagit kontakt med oss?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kabniel
http://imgs.xkcd.com/comics/i_know_youre_listening.png

Precis som trådskaparen så har jag en gammal stereo med eget liv, ibland startar den av sig själv, snurrar runt cd-växlaren nåt varv, och börjar spela på högsta volym.
Jag gav den till min farsa för ett par år sen och han nämnde bara för nån vecka sen att den ibland kan vara igång på högsta volym när han kommer hem från jobbet

heheh.. Jag stänger alltid av strömen när jag lämnar mitt hem numera..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Varför har då inga ufon tagit kontakt med oss?

För att det är omöjligt!
Samma ögonblick som de tar kontakt, så är de inte oidentifierade. Och eftersom UFO = Unidentified Flying Object (oidentifierat flygande objekt), så kan de inte ta kontakt med oss utan att avslöja vad det är för något.
En fågel kan vara ett UFO, allt kan vara ett UFO. Så länge det flyger, och är oidentifierat, så är det ett UFO!

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie