Ny trådlös kombination från Logitech

Permalänk
Melding Plague

Ny trådlös kombination från Logitech

Den nya trådlösa tangentbord- och mus-kombinationen S520 från Logitech framhålls som ett tillbehör för slimmade datorsystem.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Uppföljaren till min gamla trojänare 510 alltså. Har aldrig varit så nöjd med mitt tangenbor och mus (pajade dock för 6mån sen). Dock börjar t-bordet kännas slitet, detta var en riktigt trevlig nyhet.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Det lät faktist intressant men de har misslyckats med tangentbordets design :<

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Ihh, ett DELL-tangentbord som de gjort trådlöst fy vad hemskt.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

kan inte säga annat än att jag är nöjd med just detta tangetbord.

Köpte det strax före jul som en liten klapp till mig själv

Det jag saknar är 2 knappar på sidan av musen, men då det är gjort för både höger & vänsterhänta så får man ta den smällen.

Kan sitta från 3-5 meter avstånd och styra datorn. Men ibland så vill den inte riktigt att jag har mottagaren så långt ifrån. Mycket beror på hur signalen stutsar.

ovarall ett skönt och snyggt t-bord.
Tror jag fick betala 600 hos den lokala datorhandlaren vi har.
Och det är inte farligt dyrt då man får mus & tangentbord som har kvalite

Visa signatur

[ Station - | Corsair Obsidion 650D | MSI Z87-G45 | 2xGTX 970 | SSD 250GB 4,5 TB HDD | 16 GB DDR3 1600 MHz | i7 4770k | Corsair H80 | 2x22" Benq LED ]

Permalänk
Medlem

Vilket genious kom på idén att minska returtangenten som nu skett på alla tangentbord...grr

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz, 4GB DDR3 Corsair, Powercolor HD5850, Corsair TX650, Samsung Spinpoint 1TB, Benq G2420HDB

[ XPS 1530 ][ 2.40Ghz 3MB ][ 8600M GT 512 RAM DDR3 ][ 3GB Ram ][ AUO 1440x900 ][ Hitachi 200GB 7200RPM ]

Permalänk
Medlem

Det är väl bara på det med eng uppsättning av tangenter som enter är liten som på bilderna här, kollar du in det svenska, så är det en stor.

Permalänk

Ful färg kombo

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Färgerna för tankarna till 90-talets plastskräp som såldes på OnOff och Siba. Detta var inte ett smart drag från Logitech. Designen är i övrigt snygg.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qayotee
Vilket genious kom på idén att minska returtangenten som nu skett på alla tangentbord...grr

Numera verkar det fritt fram att placera samtliga tangenter förutom bokstäverna vart man vill.
Varför i helvete måste dom fucka upp delete/insert/home/end/pageup/pagedown ?
Och ^,*,-,ctrl,retur också för den delen.
Suck.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micket
Numera verkar det fritt fram att placera samtliga tangenter förutom bokstäverna vart man vill.
Varför i helvete måste dom fucka upp delete/insert/home/end/pageup/pagedown ?
Och ^,*,-,ctrl,retur också för den delen.
Suck.

Kan bara hålla med!

...

Svart och silver brukar jag gilla, men här har de inte riktigt fått till den kombon känns det som...

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

Ser sjyst ut. Är på jakt efter något vettigt tangentbord att ha när man sitter i soffan och donar. Får kolla närmare på denna.

Permalänk

Trevligt att de äntligen fattar att de som köper trådlösa tangentbord inte bara efterfrågar massa önödiga knappar och LCD displayer som visar onödig info. Vem fan använder klockan på tangentbordet, vem bryr sig om tangentbordet hälsar dig välkommen när du startar datorn. Sä jävla onödigt och gör bara produkten dyrare