Ny version av Hardware Monitor

Permalänk
Melding Plague

Ny version av Hardware Monitor

Utvecklarna bakom det informativa verktyget CPU-Z släpper en ny version av övervakningsprogrammet Hardware Monitor.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Som vanligt så klarar inget annat program än Smart Doctor (bara senaste versionen) av att läsa temperaturen från Asus 8800GT...

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Fungerar då alla tiders att avläsa temperaturen på ett Inno 3D 8800GT.

Mycket bra program som jag tidigare lyckats missa, Tack för ett bra tips!

Visa signatur

Numer nästan helt drogfri!

Permalänk

Funkar perfekt!

Permalänk

Everest med OSD panelen FTW
bättre än allt annat

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk

Funkar bra

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Forfarande kasst att man inte kan minimera till trayen. Hur svårt kan det vara att ordna?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omega
Forfarande kasst att man inte kan minimera till trayen. Hur svårt kan det vara att ordna?!

Det fungerar väl med "pro" versionen?

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Som alla andra program så får jag inga värden på coretemp på min p7350... kan zepto ha stängt av det eller är processorn toast ?!?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tangentbord
Som alla andra program så får jag inga värden på coretemp på min p7350... kan zepto ha stängt av det eller är processorn toast ?!?

För mig fungerar det kanon...Testa och se vad du får med Everest... http://www.lavalys.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skogsvilden
Det fungerar väl med "pro" versionen?

Nope.. Dessuom tycker jag inte det är speciellt mycket "pro" funktion. Det borde vara minimi standard från första betan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AmiDonk
För mig fungerar det kanon...Testa och se vad du får med Everest... http://www.lavalys.com/

Nepp coretemp är konstant i everest med..
Aja temperaturen för processorn som en "klump" fungerar åtminstonde, ahcp thermal zone ..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Som vanligt så klarar inget annat program än Smart Doctor (bara senaste versionen) av att läsa temperaturen från Asus 8800GT...

Testa med rivatunner. Det är det enda programmet som funkar för mig

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem

Hm den läser helt fel :/ CPU 224c 222c 226c

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rumstemp: 23*C
HDD temp enligt HWM: 23*C

Det är en SpinPoint F1 750. Falskt eller riktigt najs

Verkar i övrigt funka bra för mig.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Bra program jag missat faktiskt! Verkar läsa av rätt.