Stoppa Wifi-snyltare med specialfärg

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Ärligt talat, om någon granne ger sig fan på att bruteforca min router med hjälp av sin GPU så är han värd det.

HAhahaha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Ärligt talat, om någon granne ger sig fan på att bruteforca min router med hjälp av sin GPU så är han värd det.

Hehe Samma här faktiskt, annars kanske det är lättare att blocka IP och MAC.

Permalänk
Medlem

Som sagt, sätt upp nätet rätt istället med tillräckligt starka nycklar så får de väl slösa tid om de vill

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Proffsmoddare

Varför inte fixa en färg som fungerar för mobiltelefoner och måla alla jävla klassrum på skolorna. Slipper man alla idioter som har de på lektionerna...

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slagt
Nästan all färg säljs i kilogram det är bara senare i butikshyllan de ändrar det till $/Liter.

gör den det? vi beställer till våran målar firma i liter.
tror inte butiker beställer högre upp i kjedjan änn vi.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Haha, fan vad fränt
Ett måste för de som har problem med det ^^

Permalänk
Medlem

Om man är elallergiker kan det ju dock vara ett alternativ för att hålla grannarnas trådlösa borta.

Permalänk
Avstängd

Intressant.

Det har sedan tidigare funnits tapeter för samma ändamål. Det har även funnits en tunn transparent film som man kan sätta på fönster för samma ändamål.

Permalänk
Medlem

hmm grundmåla med färgen, sen sätta på valfri färg/tapet ?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hm, det är inte den första aprill i dag!

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem

Om man målar sitt huvud med denna färg, förhindrar man då utomjordingarna från att läsa ens tankar? Som med en Tin foil hat

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brodholm
Varför inte fixa en färg som fungerar för mobiltelefoner och måla alla jävla klassrum på skolorna. Slipper man alla idioter som har de på lektionerna...

word!

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

coolt om det verkligen fungerar!

Visa signatur

Antec P182,AMD 64 X2 4600+ @2,73 ghz, Noctua NH-U12F, 2GB DDR2 667@804 Mhz 4-4-4-4-12-2T, ATI HD4870 512 MB ,Gigabyte S4. Samsung Spinpoint 400GB , Samsung Spinpoint 1TB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hkman
Jag låter nog hellre min trådlösa kommunikation gå genom väggar, tak och golv än att den ska hålla på och stusa runt i evighet inne i min lägenhet. Radioventilation är nog ett ord vi kommer se framöver.

Färgen absorberar strålningen.

Permalänk
Medlem

kan dom inte göra en färg som fungerar som en antenn istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Ärligt talat, om någon granne ger sig fan på att bruteforca min router med hjälp av sin GPU så är han värd det.

haha menar de :D:D:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brodholm
Varför inte fixa en färg som fungerar för mobiltelefoner och måla alla jävla klassrum på skolorna. Slipper man alla idioter som har de på lektionerna...

Skolan jag gick på under mellanstadiet hade den gröna färgen på väggarna... dock fanns det inte många som hade mobiltelefon i början av 90-talet.

Nu kommer att bli en lärarstorm till målarbutiken för att köpa denna färg och plåga sina elever med!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Om man målar sitt huvud med denna färg, förhindrar man då utomjordingarna från att läsa ens tankar? Som med en Tin foil hat

Hehe, jag tänkte också lite i samma banor... Skulle gärna rekommendera den till en gubbe i min hemstad som var övertygad om att CIA sände meddelanden via plomberna i hans tänder.

Visa signatur

WS: Asus X570-E, Ryzen 5900x, 2x16GB Ballistix E-die, EVGA 3080 FTW3 Ultra
FS: Asus X370-F, Ryzen 3600, 4x8GB G.Skill Flare, GT710, CM Stacker
HTPC: Asus F2A85-M, A10-5800K, 2x4GB G.Skill 2133MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ronnylov
Då får man måla över fönstren också då för annrs funkar det ju inte...

Må jag vara den andra att också påstå detta...

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!