Dubbelt Battlefield från svenska DICE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaxc
jag såg på filmen. Jag har gillat bf för deras ganska hårda grafik stil, men 1943 ser ju ut som ett kuddland i jämnförelse.

min favorit e helt klart 2142, men har tappat bort min cd key

Håller med angående 1943, allt såg så "tecknat" ut, trodde det var BF Heroes dom visade först. xD

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vet inte vad jag ska tycka om 1943, det ser ju nästan ut som det än så länge ickelanserade Battlefield Heroes!

Bad Company 2 ser däremot riktigt lovande ut, jag ser fram emot att testa det!

Permalänk
Medlem

mmm gött bf1943 kanske blir värt en test.

tycket gått straight downhill sen första bf1942 demot, så många timmar jag nött på den ön <3

Visa signatur

Diplomacy is the art of saying 'Nice doggie!'... till you can find a rock.

Permalänk
Medlem

NÄSTA VINTER ?!?

Spelade BF2 som en galning för.. hmm 2 år sedan tror jag och tror aldrig jag haft så skoj med ett multiplayerspel sedan CS 1.5 tiden.. och nu ska jag behöva vänta 1 ½ år till på att möjligtvis få uppleva det igen.. suck.

Permalänk
Medlem

sinnessjukt, tror jag måste supa ner mig för att förstå att detta verkligen är verkligen är verklighet

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Om det nu heter nästan samma sak hade dom väl kunnat behålla den "äkta" Battlefield låten.

http://www.youtube.com/watch?v=vg0Tmydj29M

Tack, det themet är ju för underbart

Såg ut som riktigt trevligt gameplay i den där trailern, en som någon sa - 24 spelare känns för lite.

Permalänk
Medlem

MAn borde ha 32 spelar server till pc versionen!! Det är ju bara ps3 och xbox 360 network som inte klarar mer. Jag menar till PC borde det inte vara några problem alls!! Och hoppas att planen spawnar upp innan spelaren som körde det innan spawnar så att fler kan få flyga!!! Det sög fett i BF2 (alla teamkills med idioter som ställer sig framför när man ska lyfta).