Asus Eee PC dyrare den 1 mars

Permalänk
Medlem

Nja skulle då hellre köpa en Acer aspire one då. Mycket trevlig liten sak för under 2000:-.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av paranoiid
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke : )

Väl talt! - word! - gesuntach! - cantidad el tonto!

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem

tycker man borde kunna få dual core atom n330 så här dags.. Om det skulle ske ett köp för mig vill jag i alla fall kunna spela cs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
Den kostar ju fortfarande 2000kr

Den kostade 1700 kr nån vecka sen... på inet.

Permalänk
Avstängd

Äh, jag som väntade att dom skulle bli billigare... nej blir aldrig en köp nu, inte värt det höga priset.

Mer lockande med en PPC med tangentbord, eller en vanligt laptop med mer prestanda.. men jag gillar inte större än 12" skärm på laptop.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag som nyligen blev intresserad av netbooks. Jag satt på prisjakt.nu och jämförde 120-160 GB av netbooks med samman storlek av Mp3/Video spelare (iPod, Archos) och såg att de den månaden som nästan lika. Men så kommer de och höjer.

Permalänk
Medlem

Klart att de måste höja priset. Jämför bara eee 701 med eee 1000 så förstår man. De är av helt olika kvalité, storlek samt pris och har därmed ändrat på ett vinnande koncept.

Jag vill ha en billig liten skitdator som jag inte behöver vara rädd om när jag reser eller när ungarna leker!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Du menar netbooks?
En ultraportabel är något helt annat.

e det? vadå?

Permalänk
Avstängd

Hmm blir det att skita i Asus tills de nästan går i konkurs och sänker med 33% ?

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sykes90
e det? vadå?

ultraportabel är oftast några tum större, cirka 12'' brukar det vara.
kostar också 8k men mycket bättre prestanda.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chris_Kadaver
haha dom där var ju redan på tok för dyra?! XD
inte värda mer än max 1500 spänn enligt mitt tycke.
prestandan skiljer sig inte mycket från en mobiltelefon. och på tok för stora med tanke på den låga upplösningen. Köp en dator istället, eller en mobiltelefon, inget mellanting som varken går att ringa ifrån eller arbeta/spela på.

Bra du är insatt i hårdvara... Då kan du ju installera vista och photoshop i din telefon då

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Bra du är insatt i hårdvara... Då kan du ju installera vista och photoshop i din telefon då

Kan man installera dessa i en Netbook?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Kan man installera dessa i en Netbook?

Slår du in lite mer ram i an aspire one klarar dem det galant. Även om redigera på en 9" skärm brukar leda till huvudvärk och frustration

Visa signatur

Lev länge och prospera.