Ny version av Windows 7 på fildelningssajter

Permalänk

är drivare för ATI kort bra till W7 samt är det mer spunk i 7:an mot vista? säkerhets mässigt? osv. samt är det spel vänligare än vista lite mer då?
är nyfiken men sedan jag jäklades med vista hela helgen vill jag inte ha mer strul(har iof) fortfarnade problem

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
är drivare för ATI kort bra till W7 samt är det mer spunk i 7:an mot vista? säkerhets mässigt? osv. samt är det spel vänligare än vista lite mer då?
är nyfiken men sedan jag jäklades med vista hela helgen vill jag inte ha mer strul(har iof) fortfarnade problem

Vista är inte bra förens man har kört det i VLite Windows 7 därimot är bra direkt ur kartong.

Ja kör på ATi beta drivar som ja hitta på deras hemsida [8.11]

Med spunk antar ja att du menar, lite mer drag och ja det är bättre redan ifrån original som ja skrev ovan.

Säkerhets mässigt vet ja inte.
Det ja vet är att du kan ställa in lite mer saker UAC på lite olika nivåer. t.ex så kan man stänga av den helt, tack för det ms!

Spel vänligt, tycker det funkar som Vista där, inga problem med mina spel i verkligen Vista eller se7en. (Har dock ganska ny burk)

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk
Medlem

Kan inte få Vista att köra många av de "gamla" spel och program jag gillar. Jag vill bestämma vad min dator ska göra och inte göra. Det får absolut inte Microsoft.

Permalänk

ATis drivrutiner har kraschat väldigt ofta för mig, och även för bekanta till mig, men efter senaste windows updaten har det fungerat mycket bättre, inte en krasch sedan dess!

I win7, alltså.

Visa signatur

Dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sparriskrigaren
ATis drivrutiner har kraschat väldigt ofta för mig, och även för bekanta till mig, men efter senaste windows updaten har det fungerat mycket bättre, inte en krasch sedan dess!

I win7, alltså.

Vilka drivrutiner kör du med, 8.11?

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk
Medlem

Finns ju en nyare version. Bygg 7032 heter den. Direkt länk för info

http://arstechnica.com/microsoft/news/2009/02/first-windows-7...

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LemurenSwe
Finns det en chans att hoppa på någon skribent eller moderator, så tar såklart majoriteten av medlemmarna den. Detta att döma utav medelåldern, samt mognaden på dom flesta medlemmarna.

Ursäkta för offtopic, back on track: Skall bli väldigt roligt när en RC släpps, har redan provat betan och den känns som en stabil och värdig ersättare till XPx86 och XPx64, och för att inte glömma - Vista.

Håller med fullständigt,det är alldeles för många fjortisar på forumet idag som gnäller om minst 1000 saker som dom aldrig testat ens.Och påpekar man det så skriker dom direkt efter en källa.Vem behöver en källa om det genast direkt efter ylas om att den källan inte stämmer eftersom aka 1000 andra källor har visat bättre resultat till deras egen fördel??
bort.....

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

7057 ute nu inofficiellt. Massor av buggfixar och annat gott.

http://blogs.msdn.com/e7/archive/2009/03/13/a-few-more-change...