Ny serie HTPC-chassin från Thermaltake

Permalänk
Melding Plague

Ny serie HTPC-chassin från Thermaltake

Thermaltake lanserar en ny serie chassin för mediadatorer.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Het

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Läcker:)

Permalänk
Medlem

Säkert för dyrt:)

Permalänk
Avstängd

Ganska fina men ser endå ut som alla andra.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Fin

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

För stora, framförallt på djupet. Svårt att hitta chassin lämpliga för midre djupa möbler.

Visa signatur

"bästa sättet att spara tid är att använda den"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_R
För stora, framförallt på djupet. Svårt att hitta chassin lämpliga för midre djupa möbler.

Ja jag har det problemt med någon som vet bra HTPC chassi som klarar D<38cm H<25cm. Lian li har ett men det är 26cm högt

OBS mATX helst inget med slim drive etc....

Alla är så djupa!!

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrTin
Ja jag har det problemt med någon som vet bra HTPC chassi som klarar D<38cm H<25cm. Lian li har ett men det är 26cm högt

OBS mATX helst inget med slim drive etc....

Alla är så djupa!!

Aerocool Aerocube är inte så djupt.
http://www.aerocool.com.tw/case/aerocube/aerocube.htm

Inte heller Antec NSK1380
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTEwMQ==

Visa signatur

"bästa sättet att spara tid är att använda den"

Permalänk
Medlem

riktigt snygga imo

Permalänk
Medlem

Otroligt fult med ratt på fronten, förstår inte vad dom har för funktion heller.
Volym ändrar jag antingen på förstärkarens eller tv:ns fjärr.

Edit: Displayen på modellen i mitten ser ut som samma skit som Antec har (imon?).

Permalänk

tycker den såg ut som skit. liknar någon högtalaranläggning från 80talet till sent 90tal över det där.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

SNYGGA! ME WANT BUT HAVE NO NEED FOR THEM OMG

Permalänk
Hedersmedlem

ska nog ta o höra med Harman/Kardon om dom kan göra ett chassi
skulle i alla fall bli snyggt.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

Snygga chassin... men ack så stora å feta å djupa dom blir :/ Jag väntar på Nvidias kommande mini HTPCs.

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

Håller med, måste en HTPC vara lika stor som en klassisk desktop låda?

Är Hiper dom enda som kan fixa ett litet MATX chassi för HTPC?

Visa signatur

Intel 12900k/32GB/Noctua NH-P1/Seasonic Fanless 600W

Permalänk

Snyggt. Den mellersta passar mig bra tror jag. Chassin med stora pekskärmar är bara för stort, klumpigt och lär aldrig användas!

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ Black Edition | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | Inno3d Geforce 8800GT | CORSAIR 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME | 1TB HDD | Windows XP Pro sp2