OCZ lanserar gamingmöss

Permalänk
Melding Plague

OCZ lanserar gamingmöss

Från soliga Sunnyvale i Kalifornien kommer två nya gamingmöss. Eclipse och Behemoth framförs som prisvärda, fyllda med finesser och anpassade för råbarkade datorspelare.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det blir en OCZ Behemoth om prislappen blir OK.
När förväntas dem hitta sin väg in till butikslagrena i Sverige?

Visa signatur

- Den stolte Materialisten

Permalänk
Discokungen

Men vad fula de var! Dessutom ser de inte speciellt kvalitetsmässiga ut. Nu blir jag besviken.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spoox
Det blir en OCZ Behemoth om prislappen blir OK.
När förväntas dem hitta sin väg in till butikslagrena i Sverige?

DE! "När förväntas DE hitta sin väg in till butikslagrena i Sverige?"

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gerthoi
DE! "När förväntas DE hitta sin väg in till butikslagrena i Sverige?"

Det är inte lönt. Jag har försökt så många gånger, det är bara att gråta och titta bort.

Permalänk

Är den SLI-certifierad?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Avstängd

fan va fula, tror ja spyr

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gerthoi
DE! "När förväntas DE hitta sin väg in till butikslagrena i Sverige?"

lol

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMadMan
Det är inte lönt. Jag har försökt så många gånger, det är bara att gråta och titta bort.

Rofl

Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Är den SLI-certifierad?

??? va

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Är den SLI-certifierad?

Haha För RAM-minnen har också väldigt stor betydelse när man kör SLI

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gerthoi
DE! "När förväntas DE hitta sin väg in till butikslagrena i Sverige?"

Nej, nej. "När kan man hitta dem i Svenska butikslager?"

PS:
Behemoth, tyckte jag såg rätt nice ut ändå. Men de övriga, tja... jag vet inte.
ds.

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Är den SLI-certifierad?

HAHAHA! Jag dog lite där.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

stor avlastning för tummen och nästan hel avlastning för lillfingret, denna är nog designad för att användas under långa perioder i sträck utan att bli "trött" i vissa fingrar som nästan bara släpas med.

Dock så gillar jag min MX518 så mkt att jag inte kommer att byta mus förrns vi styr datorerna med... ja något annat iaf.