Nya kylare från Thermaltake

Permalänk
Melding Plague

Nya kylare från Thermaltake

Thermaltake lanserar en ny serie processorkylare speciellt anpassade för krävande datorsystem.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Såg väl helt okey ut. frågan är väl snarare om de är bra och kan monteras snabbt och enkelt.

Klisterlappen är väl något man rycker väck direkt iaf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Den näst längst ner ser enligt mig väldigt snygg ut dock påminner den på något sätt om en Noctua fläns.

Permalänk
Medlem

Thermaltake gör ju som oftast bra grejer, synd bara att dom ska stoppa på massa skit som svarta pluppar på rörändarna osv, bryr mig fan i om en kylare är snygg eller inte, billigt å bra ska de va

Visa signatur

Fractal DesignDefine R2, Titanium | Corsair HX 750W | HD6970 2GB | Core i7 (D0) 920@3,8GHz | Asus P6TD DELUXE | Corsair 6GB DDR3 XMS3-12800 | 120GB Corsair Force3 | 80GB Intel X25-M G2 | 500GB Spinpoint F3 | Noctua NH-U12P | Windows®7 Home Swe 64-bit

Permalänk

Gillar 400-modellens utseende. Men jag tycker heatpipsen ser rätt krossade ut i böjningarna, vet inte om det påverkar eller inte prestandan. Men jag vill iaf se en test på den då den väl är ute

Visa signatur

Intel Core i5 760, Gigabyte P55A-UD4, 2x4gb 1333mhz, 120gb Intel 510 SSD + Hitachi 2TB 59xx rpm, Corsair HX650 nätagg, Fractal Design R4 White.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grimzold
Thermaltake gör ju som oftast bra grejer, synd bara att dom ska stoppa på massa skit som svarta pluppar på rörändarna osv, bryr mig fan i om en kylare är snygg eller inte, billigt å bra ska de va

Skämtar du? Thermaltake får alltid jätteusla resultat i tester. Det är Thermalright som är bra.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker den översta är väldigt lik AMD:s stock kylare?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

håller med peterhjalmarsson, thermaltake är rent skräp, thermalright har därimot riktigt bra saker

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk

Aha jag är inte den enda som blandar ihop thermaltake med thermalright... Kan inte nån av dom byta namn wtf

Permalänk
Medlem

Haha, jo Thermalright är riktigt bra, har både till grafikkort och processor från dom. Thermaltake däremot har man inte sett mycket av i toppskiktet.

Permalänk
Medlem

O_o Har hela tiden trott det har varit samma, Thermalright och Thermaltake, har aldrig tänkt så noga på namnen O_o

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070