SweClockers på plats i Göteborg

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på plats i Göteborg

Dreamhack Göteborg öppnade vid lunchtid. SweClockers är på plats och rapporterar live från eventet.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ser ut och vara sköna stolar

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

skulle någon kunna gå igenom vad det är för give-aways, hade lite svårt att gissa vad vissa saker var

Permalänk
Hedersmedlem

Ses snart.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Ser ut och vara sköna stolar

Dom är bekväma
Jag sitter dock i min medtagna kontorsstol eftersom den är ännu bekvämare, min son verkar dock trivas i Dreamhacksstol

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

haha jag ser ut som en tomte med min röda mössa <3

Permalänk

säger bara lycka till önskar som fan att jag kunde vart med... :(.

Permalänk
Medlem

Lol snubben brevid mig kollar på Porr

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Ingen som har en riktig skärm? Vafan gör man på ett LAN när man inte har en skärm man kan spela med?

Permalänk
Hedersmedlem

Hade gärna sett att SweClockers blev lite mer aktiva på "riktiga" Dreamhack med.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
Ingen som har en riktig skärm? Vafan gör man på ett LAN när man inte har en skärm man kan spela med?

Folk kanske inte orkar släpa med sig en "riktig" skärm.
Dom platta skärmarna börjar faktiskt bli ganska bra, även för gamers.

Det finns väl dom som sitter med bärbara datorer, då slipper man bära runt stora datorlådor + stora skärmar (på djupet)

Permalänk
Medlem

Själv var man ju femte man på plats... Fick inte ens nått anti virus program

Var en riktig utmaning att få upp sin stol + dator + skärm upp för rulltrappan, höll på att slå en bakåt volt

Permalänk

Hoppas ni alla får en trevlig helg där nere:)..keep playing hard!

Permalänk
Medlem

.....jag skulle ha varit med om det inte var för att flickvännen kom till sverige... det är nästan så att man ångrar sig, men bara nästan..
^^
får se till och vara med nästa år, eller om sweclockers bästämmer sig för att komma till jönköping i sommar.

Visa signatur

"overclocked budget-monster":amd athlonX2 5200+@ 3.2 ghz -:- k9a2vm -:- 2600pro 512mb (core:850 mem:580) -:- 2gb crosair...

Permalänk

Tack för tröjan och grejjorna, ni är så jäkla bäst!

Permalänk
Inaktiv

Kommer ni på summer?

Permalänk

Fanfanfanfanfan att man ska bo i Finland!
Vill till Dreamhack!

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Tack för alla grymma give aways. Fick ju t.o.m stå och posa med sakerna

Visa signatur

Rise and rise again and again. Like the Phoenix from the ashes. Until the Lambs become Lions and the Rule of Darkness
is no more.

Permalänk

Trodde faktiskt det skulle vara lite äldre människor som var deltagare. Har ju varit deltagare innan också, men här i Göteborg känns det ganska extremt. Omringad av folk runt 12 år

Härligt med lite snygga media markt tjejer iaf

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Relik 📜

Bara jag som tycker det är j*vligt kallt?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Bara jag som tycker det är j*vligt kallt?

Nja lite om fossingarna bara.

Visa signatur

Rise and rise again and again. Like the Phoenix from the ashes. Until the Lambs become Lions and the Rule of Darkness
is no more.

Permalänk
Medlem

sitter och fryser arslet av mig på 16:51 :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nickhe
Lol snubben brevid mig kollar på Porr

ja och ? så du tittar aldrig på porr då hemma eller ;)??? inget fel.. men du kanske inte får för mamma

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Relik 📜

Nu drog halva redaktionen för natten.. Bara jag och en polare kvar.
*ensam och ledsen*

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

weak!

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Hoppas ni i SweC sektion hör duknadunkat från scenen. Själv sitter jag på 7:22 med mina polare:) och rockar loss!

Permalänk
Medlem

Hade det inte varit för att min tuss kommit hem från Göteborg till Västervik för påskfirande så hade jag varit med er där borta!

Btw, det är skönt när det är kallt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
ja och ? så du tittar aldrig på porr då hemma eller ;)??? inget fel.. men du kanske inte får för mamma

Är han hemma då ?