Nvidia säljer nyckelringar

Permalänk
Medlem

Det är ju bra att Nvidia har något att falla tillbaka på om resten av versamheten går åt skogen.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spill
Skulle man inte kunna plasta in ett nätagg och använda som ankare till ekan. Corsairs 1000 wattare är ju rätt snygg.

Hahahaha

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spill
Skulle man inte kunna plasta in ett nätagg och använda som ankare till ekan. Corsairs 1000 wattare är ju rätt snygg.

Haha:D

Btw, var är alla dekaler som visar att den är SLI-, PhysX-, CUDA och Extreme-verifierad?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Proffsmobbare

Härligt förtroende man får för ett företag som säljer sina trasiga produkter i nyckelringsform.

Permalänk
Medlem

VILL HA

Vad har de för hemsida där man hittar nykelringen?

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JaZid
Härligt förtroende man får för ett företag som säljer sina trasiga produkter i nyckelringsform.

Eller hur? Jag tänkte exakt samma sak. Trodde det var inte sant när jag läste nyheten

Visa signatur

i5 750@3,57 Ghz (21x170) 1,225V|4GB OCZ DDR3 6-6-6-18 1333 Mhz|GTX470 @ 800 Mhz|Asus P7P55-M|Cooler master silent Pro M series 700W |A-data S596 64 GB SSD JMicron 612 |2 TB Samsung F3 RAID0| X-fi Music| IN-WIN Dragon Slayer|CoolerMaster TX3|

Permalänk
Medlem

Finns de inte att köpa längre eller varför kan man inte hitta nyckelringarna på nVidias webbplats?

Jag skulle gärna vilja köpa några stycken, så jag vill gärna ha en förklaring.

Visa signatur

Stationär: HP Phoenix | 12 GB RAM | 120 GB SSD | 1 TB HDD
Laptop 1: Sony Vaio | 4 GB RAM | 80 GB SSD
Laptop 2: Dell Inspiron | 1 GB RAM
Telefon: Apple iPhone 4S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sykes90
MSI kan göra likadant, fast med hela modekort som halsband.
fett blingbling :DD

Måste erkänna att de här var det bästa jag läst på länge!
-Tack för ett gott skratt!

Visa signatur

Tower: ace Battle IV | CPU AMD Phenom II X2 BE unlocked 4cores@3,2GHz | RAM 8GB DDR2@800MHz | MB ASUS M4A785-M | GFK AMD Radeon HD 6850 1GB | HDD Kingston SSD Now 60GB (/) Seagate 2TB(/home) | OS Ubuntu 20.04 LTS
-Numera titulerad: "dator-hipster" då jag har en AMD GPU och dessutom kör Linux.

Permalänk

Jag skulle vilja se olika gpu'er som samlarkort, och man köper i förpackningar om 5.
Sedan byter man dessa med sina vänner, och man kan även tävla med dem.

"*dra ett kort ur högen*
-AHA! jag fick ett 4890!
*andra personen drar ur sin hög*
-Jag slår dig, jag fick gtx285!"

Som pokémon-kort för vuxna datornördar

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JaZid
Härligt förtroende man får för ett företag som säljer sina trasiga produkter i nyckelringsform.

Hur menar du? Får du dåligt förtroende för ett företag bara för dom vill utnyttja defekta kretsar till att sälja dom i nyckelringar?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Synd att de inte går att hitta på nvidia.com längre.

Enligt google har den item number GS-NV1544.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattes
Custom NVIDIA Chip Clear Lucite
http://store.nvidia.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action...

Den länken tar mig först till beställningssidan för att sedan automatiskt skicka mig vidare till huvudsidan två sekunder senare. Du får gärna beskriva hur man navigerar till beställningssidan manuellt istället, då nVidias webbplats inte verkar gilla direktlänkar.

Visa signatur

Stationär: HP Phoenix | 12 GB RAM | 120 GB SSD | 1 TB HDD
Laptop 1: Sony Vaio | 4 GB RAM | 80 GB SSD
Laptop 2: Dell Inspiron | 1 GB RAM
Telefon: Apple iPhone 4S

Permalänk
Proffsmobbare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orici
Hur menar du? Får du dåligt förtroende för ett företag bara för dom vill utnyttja defekta kretsar till att sälja dom i nyckelringar?

Får ursäkta för sent svar, men ja, jag får inget vidare bra förtroende för ett företag som flashar med trasiga produkter i nyckelringsform.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JaZid
Får ursäkta för sent svar, men ja, jag får inget vidare bra förtroende för ett företag som flashar med trasiga produkter i nyckelringsform.

Okej...

Så du tycker att dom ska plasta in fungerade produkter för en bråkdel av dess värde?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"