Inlåst av grafikkortet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergeant44
Haha, fan va najs. Säger ju en del om hur pass starkt ett system med GTX295 i SLI är, om det stör slår ut andra appratater liksom

HAHA

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Avstängd

Verkar som dom flesta blivit USA fantaster, men vi har ju krisen å tacka dem för.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt
Intressant nyhet. Har förvisso studerat elektromagnetisk strålning, men detta har jag ingen förklaring till.

Tror det är frekvensen som kondingarna avger vid belastning, se folding@home och ljud från grafikkort

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoverBoy
Tycker det är jätte kul att sweclockers skriver även denna typ av artikel.
Sluta vara så negativ

Ja tkr detta oxå va askul

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520

Permalänk

Snubben får väl skaffa ett kassavalv att ha datorn i. ^^ Det vill jag själv ha, men det är lite väl dyrt.

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hACmAn
Tror det är frekvensen som kondingarna avger vid belastning, se folding@home och ljud från grafikkort

Håller med, skulle gissa på nån högfrekvent ljud som råka ha precis den rätta resonansfrekvensen. Måste vara riktigt särfall då andra exemplar lär inte avge exakt samma frekvens. Skulle vara kul och veta vad det verkligen beror på...

Visa signatur

| Core2Duo E4300@3.0GHz ~ Zalman CNPS7000B | HIS HD4850 512MB ~ AC Accelero S1 | MSI P35 Neo2-FIR | 2*1GB Crucial DDR2-666, 1GB Corsair XMS2 DDR2-1066 | Tagan Easycon 530W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alle88
Självklart, för dasspapper kan ju interagera med DNA... :S.

Det här var riktigt kul, välkomna till energiåldern. Snart behövs väl licens för att få ha grafikkort (och två meter tjock betongmur runt hemmet). Får mig att tänka på "bärbara" kärnkraftverk som jag läste om härom månaden, de är visserligen inte så bärbara utan några kubikmeter i volym, och väger några ton. Men nedgrävda så kan de förse stora byggnader eller hela bostadsområden med elektricitet i decennier.

Snart så får man skaffa ett sådant om man vill ha grafikkort kanske?

haha. haja när staten kommer och ska ha skatt på det då! då blir det nog inte så mycket kvar

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergeant44
Undrar vad effekten blir om man installerar en PC i bilen med dubbla EVGA GTX295?
Vägrar den starta måntro

Vem bryr sig om bilen?! Så länge datorn startar i den så är det lugnt

Visa signatur

MSI GT73VR Titan