NZXT visar upp Beta-chassi

Permalänk
Melding Plague

NZXT visar upp Beta-chassi

Med den rådande finanskrisen har även gamers fått en knappare ekonomi. Någon som har haft detta i åtanke är chassitillverkaren NZXT som har utvecklat ett chassi riktat till den prismedvetne spelaren.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Det var rätt tungt ändå De brukar ju inte ha så jätte bra chassin mn detta duger ju helt klart till någon som vill ha ett mellanting och komma undan billigt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv

Trevligt, även med valet av material, men kunde varit utan de två 120mm-hålen på höger sida.

Permalänk
Medlem

såg riktigt bra ut för att kosta 500kr blir nog ett köp till budget bygge

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Får bli ett sådant nästa gång man bygger ihop en dator, trevligt att det är lackat även invändigt

Permalänk
Medlem

Som sagt, med en hel sidoplåt hade det varit intressant.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Som sagt, med en hel sidoplåt hade det varit intressant.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Trevligt, även med valet av material, men kunde varit utan de två 120mm-hålen på höger sida.

+1.

Onödigt utsläpp av ljud för min del...

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Trevligt att den även är svart på insidan. Man skulle ju kunna fästa en tunn 240-radda i dörren. Kanske skulle kunna vara nått om det blir något nytt bygge i framtiden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Coolt namn på ett chassi Undra om dom släpper Alpha,RC,RTM chassin också ?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Bara den inte kommer med de vanliga buggarna som betor brukar ha

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

me like budgetchassin

Permalänk
Avstängd

Svartmålad insida ser inte speciellt budget ut, läckert.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

ooh, serverlåda hårddiskracket såg lite knepigt ut.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Fyfan, va fult! Billiga snygga chassin är som läckra brittiska tjejer - sällsynta.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Fyfan, va fult! Billiga snygga chassin är som läckra brittiska tjejer - sällsynta.

Kom med förslag på vad du anser är billigt -och- snyggt, i samma prisklass.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Fyfan, va fult! Billiga snygga chassin är som läckra brittiska tjejer - sällsynta.

var väl fronten som inte såg så jättesnygg ut men annars vare snyggt! och hårddiskburarna vända utåt är bra

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Kom med förslag på vad du anser är billigt -och- snyggt, i samma prisklass.

Självklart!

Cooler Master Elite 335
Cooler Master Mystique 631 (just nu kostar den bara 400 på komplett.. annars typ 900)
Gigabyte GZ-X1BDP
Cooler Master Centurion 534
Fractal Design Define (650 spänn.. för dyrt kanske? )
Finns fler..

Sen tycker jag också att NZXT Hush är snygg, men det kanske bara är jag, hehe.

Permalänk
Medlem

Jag gillade dörren , där skulle det få sitta en kylare. sen gillar jag enfärgat, men sen tog det slut......men så är det....man får vad man nöjer sig med, jag skulle slänga på det ett par hundringar och välja ett annat. Men den fyller sin funktion i ett rent budgettbygge dock !