Permalänk

laptop 13 tum

Tja
jag söker efter en laptop som är 13 tum och kostar mellan 6000-7000. har ni några förslag ?

Visa signatur

Moderkort: GA-EP45-DS3 Processor: E8500 Grafikkort: Sapphire Radeon HD4870 Minne: Corsair Dominator 4x1024MB 1066MHz CL5 Nätaggregat: CM 620W.

Permalänk
Medlem

Dell Vostro kanske, beror lite på vad du ska ha laptoppen till

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Re: laptop 13 tum

Citat:

Ursprungligen inskrivet av p1ngvinen
Tja
jag söker efter en laptop som är 13 tum och kostar mellan 6000-7000. har ni några förslag ?

Vet du vad du har för alternativ? Har du provat prisjakts sök för just 13" och mapris 7000kr? Det är väl första steget.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Joo men det finns ett hav av sånna, vet inte vilken som är bäst. trodde ni hade nån favorit. Jag ska ha den till att sufa film skriva ... Men det viktigaste är att allt öppnas fort dvs program och att den startar snabbt.

Visa signatur

Moderkort: GA-EP45-DS3 Processor: E8500 Grafikkort: Sapphire Radeon HD4870 Minne: Corsair Dominator 4x1024MB 1066MHz CL5 Nätaggregat: CM 620W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p1ngvinen
Joo men det finns ett hav av sånna, vet inte vilken som är bäst. trodde ni hade nån favorit. Jag ska ha den till att sufa film skriva ... Men det viktigaste är att allt öppnas fort dvs program och att den startar snabbt.

Då ska du ha den snabbaste prollen du kan hitta för det priset och sen inte mindre än 2GB ram. Då är du hemma Så enkelt var det.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Skulle du kunn hjälpa mig med de?

Visa signatur

Moderkort: GA-EP45-DS3 Processor: E8500 Grafikkort: Sapphire Radeon HD4870 Minne: Corsair Dominator 4x1024MB 1066MHz CL5 Nätaggregat: CM 620W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p1ngvinen
Skulle du kunn hjälpa mig med de?

Hittar två 13" bärbara datorer på prisjakt och det är två sony vaio för 19000 och 23000. Lite över din budget. Vad har du kollat på för alternativa 13" bärbara själv? Länka så kan jag kolla om den är något att ha.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Min budget är höst 7000 kr, det kan vara vilken somhelst, den bästa datorn för 7000kr behöver jag, kan gära vara billigare

Visa signatur

Moderkort: GA-EP45-DS3 Processor: E8500 Grafikkort: Sapphire Radeon HD4870 Minne: Corsair Dominator 4x1024MB 1066MHz CL5 Nätaggregat: CM 620W.

Permalänk
Medlem

Här har du lite att välja mellan. Kolla genom den:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s38155554&o=tillv_pop_p...

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

hmm ingen som lockar. har du ingen specifik modell ?

Visa signatur

Moderkort: GA-EP45-DS3 Processor: E8500 Grafikkort: Sapphire Radeon HD4870 Minne: Corsair Dominator 4x1024MB 1066MHz CL5 Nätaggregat: CM 620W.

Permalänk
Medlem

Om jag gjorde en mer begränsad sökning på prisjakt.
Se http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s38156889&o=tillv_pop_p...

Så får jag inte upp så många med core 2 duo, dvs de snabbare cpu:erna i sammanhanget.
I sådan fall hade jag nog valt Toshiba Satellite U400-151 då den har bra cpu, 3 gb minne, hyfsat med diskutrymme samt bra med utgångar osv. Sen tycker jag att den är rätt snygg också.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=366987

Visa signatur

Laptop: FSC Amilo sa3650 med ZM87 + GraphicBooster (Externt Radeon HD3870)
Laptop: MacBook Pro 13" 2011

Permalänk

Sluta skapa trådar med samma frågor!!!

Kolla de trådar den här användaren har skapat. Troll!

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!