Apple WWDC på måndag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89

http://www.youtube.com/watch?v=CZGIn9bpALo

Nice

24h12min kvar nu :/

Edit: MDN har live coverage och här finns länkar till andra sidor som rapporterar direkt från keynoten

http://macdailynews.com/index.php/weblog/comments/21373/

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk

Väntar spänt på 3.0 och den nya fonen.

Undrar hur lång tid det tar innan Telenor får in den nya?

Visa signatur

Progressive State Of Mind
When the needle drops, the bullshit stops "Anthony Pappa"

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Eller så kanske det kan vara så att folk som skriver faktiskt inte använder mms, eller att dom använder det så sällan att man lika gärna kan vara utan? Själv föredrar jag att skicka mail, det är gratis (med datapaket) och man slipper den kassa kvaliteten som MMS innebär.

david_dellblom: Vanligtvis när Apple släpper nytt ersätter den nya produkten den gamla och hamnar på ungefär samma pris. Priset är inte heller särskilt högt, kostar inte mer än konkurrerande modeller från SE, Nokia, HTC.

Först och främst så är MMS extremt användbart om man ska skicka bilder mellan telefoner. Visst, du kanske bara har business-vänner som använder Blueberries och dylikt men hur många ungdomar har inte en iPhone? Hur många av deras vänner har mail i telefonen? Man får tänka praktiskt och att en telefon som inte har funktioner som är standard i _alla_ andra telefoner är riktigt uselt. Sen är iPhonen riktigt bra, det säger jag inget om men det fattas helt uppenbara funktioner också. Och även om MMS lagts till i 3.0 så är det ändå riktigt sent av Apple.

Och vad pratar du om när du säger att konkurrerande modeller från andra tillverkare kostar lika mycket? Du kan få en HTC Touch Diamond för ungefär 3400kr utan abonnemang och det är nästan hälften av vad en iPhone kostar. Och hur mycket skiljer det egentligen?

Sen har jag en Xperia själv och anser att nypriset (som jag _INTE_ köpte den för) är extremt högt i förhållande till vad man får. Men för det priset jag hittade min för är den extremt duglig!

Och det ska bli trevligt att se vad morgondagens keynote innehåller. Är trots mitt ogillande av iPhonen ganska intresserad av Apples grejer. Därmed inte sagt att jag köper att de släpper.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Det är väll kul ! För 5-6 år sedan var apple inte alls lika aktiva som nu! och nu leder dom markanden för MP3s

Visa signatur

ASUS M4N72-E 750A || AMD Phenom II x2 3.1 GHz clockad: 3.5 GHz || 2st Corsair Dominator 2Gb 1024MHz || ASUS EN9800GT 1Gb || Cougar 550W || Samsung Spinpoint 1TB

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan inte tänka mig en Iphone själv men man kan inte förneka att de sätter nivån på ribban som andra tillverkare sedan kämpar att nå så det är roligt att de finns.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Bland nyheterna syns möjligheten att kopiera och klistra in, skicka MMS och att använda telefonen som 3G-modem

Hahaha!

Ska bli kul å se om de visar något som kan vara värt att lägga pengarna på

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El Cardinal
Väntar spänt på 3.0 och den nya fonen.

Undrar hur lång tid det tar innan Telenor får in den nya?

Du har ju redan skaffat dig en iPhone?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe