Permalänk
Medlem

Pinsamma tråden

Okej tyvärr så har jag inget att dela med mig om än så länge men undrar om ni andra har något skoj att berätta? Jämt kul att läsa dessa trådar på forum

Permalänk

Köpte rosor till en tjej för över 10år sedan, det gick mindre lyckad. (hon hade visst pojvän m.m) Folk i min trakt åkte t.o.m. dit efteråt och pratade om hur jävla dålig min släkt var. Nivån var typ: Min gammelmormor köpte en 50kg säck potatis av "bud_bundys" gammelmorfar för över 100år sedan, en av dessa potatisar var gröna. För detta tänker jag nu skapa en blodsfejd.

Än idag så har jag problem med folk p.g.a. denna händelse och det är folk som inte ens känner bekanta till denna tjej. Likaså är vissa över 40år, men ändå har de stora problem. De borde nog istället lägga lite energi åt att kolla efter vad deras barn gör.

För en runt 6-7 år sedan då jag var i halvbra form skulle jag blåsa förbi en tjej på en lång cykeltur. Inga problem att blåsa om men hon hakade på, jag cyklade allt vad jag kunde det hjälpte inte. Sedan efter nästan 1 mil kom en brant uppförsbacke och där blåste hon bara om mig i typ den dubbla hastigheten. Jag kände mig lite dum..

Sedan har jag gjort en hel del pinsamheter där jag bl.a. inte har blivit påkommen, dum nog att berätta vad är jag dock inte.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Köpte rosor till en tjej för över 10år sedan, det gick mindre lyckad. (hon hade visst pojvän m.m) Folk i min trakt åkte t.o.m. dit efteråt och pratade om hur jävla dålig min släkt var. Nivån var typ: Min gammelmormor köpte en 50kg säck potatis av "bud_bundys" gammelmorfar för över 100år sedan, en av dessa potatisar var gröna. För detta tänker jag nu skapa en blodsfejd.

Än idag så har jag problem med folk p.g.a. denna händelse och det är folk som inte ens känner bekanta till denna tjej. Likaså är vissa över 40år, men ändå har de stora problem. De borde nog istället lägga lite energi åt att kolla efter vad deras barn gör.

För en runt 6-7 år sedan då jag var i halvbra form skulle jag blåsa förbi en tjej på en lång cykeltur. Inga problem att blåsa om men hon hakade på, jag cyklade allt vad jag kunde det hjälpte inte. Sedan efter nästan 1 mil kom en brant uppförsbacke och där blåste hon bara om mig i typ den dubbla hastigheten. Jag kände mig lite dum..

Sedan har jag gjort en hel del pinsamheter där jag bl.a. inte har blivit påkommen, dum nog att berätta vad är jag dock inte.

Låter mer som att hela omvärlden är pinsam, om folk reagerar så där för något så fint som rosor.

Själv har man lyckats impa på tjejer när man varit ute och sprungit.
Halvvägs på rutten så ser man fyra heta brudar gåendes i bredd. Jag ökar till nästan kutande fart och fartvinden får nog en och annan att tappa luften. "Det där gjorde jag bra", tänker jag för mig själv när jag 100 meter fram ser nästa grupp av samma antal pumor.
Bara att hålla takten.
När jag precis kommer bakom en sväng så jag kan trappa ner lite så kommer nästa grupp framför, och de har sett mig och jag har inte hunnit dra ner på tempot.
Jag vet, ack och ve, att jag har ork till att pringa förbi dem, men inte mycket mer. Jag är kortdistansare och jag har redan gjort ca 300 m i en hastighet jag oftast tröttnar på efter halva den distansen.
Jag drar ned minimalt på tempot och hoppas att det inte märks. Skuttar förbi dem och bussvisslingarna ger mig andningssvårigheter.
När jag precis kommit runt nästa sväng så drar jag äntligen ned tempot till småjoggande och tackar min hjärna att den är för dum för att ge upp. Bröstet värker.
Det måste ha sett bra ansträngt ut de sista metrarna och de måste blivit fundersamma över var jag sedan tog vägen, då man ser en lång bit av vägen efter sista sävngen. Jag hoppade så klart in i skogen och mer eller mindre gömde mig i väntan på att kunna ta en genväg hem och slänga mig på soffan och glömma.
Hej och hå, dagarna senare får jag höra att en högstadieskola hade haft fiskecamping i den stuga som vägen vätter till.
Högstadieflickor, hade varit nice, om man inte själv varit över åldern redan.
Halvåret efter det skaffade jag glasögon.

Sen har man mer plågsamma pinsamma minnen, som när man kastade sten på en tjej och när man blev påkommen vid inbrott. Men det är inte så roligt, så vi hoppar det idag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gigabayt
Okej tyvärr så har jag inget att dela med mig om än så länge men undrar om ni andra har något skoj att berätta? Jämt kul att läsa dessa trådar på forum

Du har visst något att dela med dig av. Fram med det!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai

Själv har man lyckats impa på tjejer när man varit ute och sprungit.
Halvvägs på rutten så ser man fyra heta brudar gåendes i bredd. Jag ökar till nästan kutande fart och fartvinden får nog en och annan att tappa luften. "Det där gjorde jag bra", tänker jag för mig själv när jag 100 meter fram ser nästa grupp av samma antal pumor.
Bara att hålla takten.
När jag precis kommer bakom en sväng så jag kan trappa ner lite så kommer nästa grupp framför, och de har sett mig och jag har inte hunnit dra ner på tempot.
Jag vet, ack och ve, att jag har ork till att pringa förbi dem, men inte mycket mer. Jag är kortdistansare och jag har redan gjort ca 300 m i en hastighet jag oftast tröttnar på efter halva den distansen.
Jag drar ned minimalt på tempot och hoppas att det inte märks. Skuttar förbi dem och bussvisslingarna ger mig andningssvårigheter.
När jag precis kommit runt nästa sväng så drar jag äntligen ned tempot till småjoggande och tackar min hjärna att den är för dum för att ge upp. Bröstet värker.
Det måste ha sett bra ansträngt ut de sista metrarna och de måste blivit fundersamma över var jag sedan tog vägen, då man ser en lång bit av vägen efter sista sävngen. Jag hoppade så klart in i skogen och mer eller mindre gömde mig i väntan på att kunna ta en genväg hem och slänga mig på soffan och glömma.
Hej och hå, dagarna senare får jag höra att en högstadieskola hade haft fiskecamping i den stuga som vägen vätter till.
Högstadieflickor, hade varit nice, om man inte själv varit över åldern redan.
Halvåret efter det skaffade jag glasögon.

Är den här typen av beteende vanligt eller? Det låter helt sinnessjukt.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Är den här typen av beteende vanligt eller? Det låter helt sinnessjukt.

http://www.youtube.com/watch?v=NsjH0EjA868&feature=related

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Okej, fick ångest för det här någon vecka tillbaka kom jag på.

Jag är AIK:are in i själen, jag älskar verkligen att sitta på Hovet en härlig vinterkväll och titta på hockey och bara njuta utav stämningen och spelet.
En match för ett par år sedan var mellan AIK och Bajen och självklart satt man på AIKs läktare inne i Globen. Denna match var Bajen hemmalaget och det gjorde att AIK fick en helt annan matchtröja. Närsynt (såg knappt ett skit) och dum som man är så sitter man och håller på Bajen dom första fem minutrarna. Värre blir det då man reser sig av lycka och skriker ja när Bajen gör mål... Och sekunderna efter förstår man vad man gjort för fel. Folk bakom mig tittar på en väldigt konstigt och själv gömmer man sig under den stora AIK tröjan och vill döö.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gigabayt
Okej, fick ångest för det här någon vecka tillbaka kom jag på.

Jag är AIK:are in i själen, jag älskar verkligen att sitta på Hovet en härlig vinterkväll och titta på hockey och bara njuta utav stämningen och spelet.
En match för ett par år sedan var mellan AIK och Bajen och självklart satt man på AIKs läktare inne i Globen. Denna match var Bajen hemmalaget och det gjorde att AIK fick en helt annan matchtröja. Närsynt (såg knappt ett skit) och dum som man är så sitter man och håller på Bajen dom första fem minutrarna. Värre blir det då man reser sig av lycka och skriker ja när Bajen gör mål... Och sekunderna efter förstår man vad man gjort för fel. Folk bakom mig tittar på en väldigt konstigt och själv gömmer man sig under den stora AIK tröjan och vill döö.

Haha, den va bra

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gigabayt
Okej, fick ångest för det här någon vecka tillbaka kom jag på.

Jag är AIK:are in i själen, jag älskar verkligen att sitta på Hovet en härlig vinterkväll och titta på hockey och bara njuta utav stämningen och spelet.
En match för ett par år sedan var mellan AIK och Bajen och självklart satt man på AIKs läktare inne i Globen. Denna match var Bajen hemmalaget och det gjorde att AIK fick en helt annan matchtröja. Närsynt (såg knappt ett skit) och dum som man är så sitter man och håller på Bajen dom första fem minutrarna. Värre blir det då man reser sig av lycka och skriker ja när Bajen gör mål... Och sekunderna efter förstår man vad man gjort för fel. Folk bakom mig tittar på en väldigt konstigt och själv gömmer man sig under den stora AIK tröjan och vill döö.

Det är vid sådana tillfällen man bara fortsätter. Så förstår alla att man skämtar och skrattar med en istället för åt en.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Det är vid sådana tillfällen man bara fortsätter. Så förstår alla att man skämtar och skrattar med en istället för åt en.

Jo, det är sant Fast att släppa lyckan efter vad man trott varit mål känns, speciellt i ett viktigt derby. Dessutom är man så efterklok, tänkte inte ens på det då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Det är vid sådana tillfällen man bara fortsätter. Så förstår alla att man skämtar och skrattar med en istället för åt en.

Haha jo som om en halvnykter AIK:are skulle förstå det.....

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

pojkar jag somnade just innan det skulle bli rajtan tajtan med en brud :S hon slog mig.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
pojkar jag somnade just innan det skulle bli rajtan tajtan med en brud :S hon slog mig.

Känner igen mig
Även lyckats somna precis vid avklarad leverans, klassiskt.
Klapp på huvudet fick jag.
Men det är inte så pinsamt iofs, är för vanligt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
pojkar jag somnade just innan det skulle bli rajtan tajtan med en brud :S hon slog mig.

Det händer alla;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Grannen hade fest med släktingar och dom fick en fin ljusshow med 2 meter dase projicerades på tältväggen medan jag hade kvalitetstid med mig själv

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Grannen hade fest med släktingar och dom fick en fin ljusshow med 2 meter dase projicerades på tältväggen medan jag hade kvalitetstid med mig själv

HAHAHAHAHA!

Vad sa dom?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

hehe glömmer aldrig i ett köpcentrum fullt med folk jag skall gå ut ur en affär samtidigt som jag läser en tidning sa till syrran att hon skulle säga till i fall jag gick fel plötsligt säger hon se upp och jag slår i huvudet i skylt fönstret ^^ rättar mig snabbt hittar utgången precis bredvid små joggar i väg lite ;). typ alla såg också...

Permalänk
Medlem

glömmer inte gången på en galleria då jag under rusningstrafiken går snett framåt och byter låt på mp3'n och går rätt in i en spegel...skapligt röd man var i ansiktet då man försöker dölja det

small ganska högt också, tur var så hade man ju mp3'n så man hörde inget vad folk sa...

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem

Råkade gå rakt in i en glasdörr, en sån här automatisk som öppnar.. tydligen var jag för snabb för dörren.. bonk

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Försökte häromdan gå raka vägen in i tunnelbanan genom spärren och blev irriterad för att den hade "låst sig" som jag då trodde...
Sen insåg jag att jag ska IN i tunnelbanan och inte UT

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Själv har man lyckats impa på tjejer när man varit ute och sprungit.
Halvvägs på rutten så ser man fyra heta brudar gåendes i bredd. Jag ökar till nästan kutande fart och fartvinden får nog en och annan att tappa luften. "Det där gjorde jag bra", tänker jag för mig själv när jag 100 meter fram ser nästa grupp av samma antal pumor.
Bara att hålla takten.
När jag precis kommer bakom en sväng så jag kan trappa ner lite så kommer nästa grupp framför, och de har sett mig och jag har inte hunnit dra ner på tempot.
Jag vet, ack och ve, att jag har ork till att pringa förbi dem, men inte mycket mer. Jag är kortdistansare och jag har redan gjort ca 300 m i en hastighet jag oftast tröttnar på efter halva den distansen.
Jag drar ned minimalt på tempot och hoppas att det inte märks. Skuttar förbi dem och bussvisslingarna ger mig andningssvårigheter.
När jag precis kommit runt nästa sväng så drar jag äntligen ned tempot till småjoggande och tackar min hjärna att den är för dum för att ge upp. Bröstet värker.
Det måste ha sett bra ansträngt ut de sista metrarna och de måste blivit fundersamma över var jag sedan tog vägen, då man ser en lång bit av vägen efter sista sävngen. Jag hoppade så klart in i skogen och mer eller mindre gömde mig i väntan på att kunna ta en genväg hem och slänga mig på soffan och glömma.
Hej och hå, dagarna senare får jag höra att en högstadieskola hade haft fiskecamping i den stuga som vägen vätter till.
Högstadieflickor, hade varit nice, om man inte själv varit över åldern redan.
Halvåret efter det skaffade jag glasögon.

Det var nog det dummaste jag läst. Varför skulle man behöva springa i full fart förbi tjejer? Vem blir impad av det? Och funderat över var du tog vägen, varför skulle dom kolla efter det? Och varför var det pinsamt? Jag fattar ingenting

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Hedersmedlem

gjorde en lite dum grej för några dagar sedan, inte så farligt dock. Var chaufför åt lite folk och kört in på en parkering, då blev jag ombedd att parkera på en viss plats och försökte fullt sträcka ut armen och peka, för att bekräfta, genom sidorutan som var stängd. Bonk sa det och jag började skratta lite åt mig själv.

Pissade på mig på klassresan till grönan när jag gick i femman.. hade lyckats dölja det ett tag men inte kul att gå igenom lustiga huset och sen ska man vara den som sätter sig först på flygande mattan.

Permalänk
Medlem

Kommer inte på så många grejer som är riktigt pinsamma men iaf två:

Var i Sthlm med två kompisar för ca 9 år sedan, vi går runt lite varstans och när vi går över en väg ser jag lite längre upp mot vägen en fin Corvette som står och glänser. Svårt och släppa blicken glor jag på bilen och just när jag vänder om huvudet för att se vart jag går säger det PANG. Har lyckats gå rakt in i en lyktstolpe och fy fan va ont det gjorde. Mina vänner såg allt och trodde jag skulle hinna märka stolpen före det small så de sa inte och akta, tur för dem för de fick iaf ett gott skratt...

9 år sedan hände detta också, skulle ha lite extra kul med ett ex och var på väg och kyssa hennes andra läppar. Hade tagit en hård och sur godis i munnen. Gjorde jobbet klart men kom på efter ett tag att jag saknade något, i samma veva så hör jag tjejen fråga "vad är det här och vad gör den här?".
"Ah där är min godis!"
Efter det fick den godisen namnet buskgodis.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato

9 år sedan hände detta också, skulle ha lite extra kul med ett ex och var på väg och kyssa hennes andra läppar. Hade tagit en hård och sur godis i munnen. Gjorde jobbet klart men kom på efter ett tag att jag saknade något, i samma veva så hör jag tjejen fråga "vad är det här och vad gör den här?".
"Ah där är min godis!"
Efter det fick den godisen namnet buskgodis.

Epic multitasking.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Försökte häromdan gå raka vägen in i tunnelbanan genom spärren och blev irriterad för att den hade "låst sig" som jag då trodde...
Sen insåg jag att jag ska IN i tunnelbanan och inte UT

Jag gjorde precis samma misstag en gång, dock medan jag gick och pratade med min farsas snygga kollega från åklagarmyndigheten. Kändes lite segt när jag kom på vad jag hade gjort, ett par sekunder efter att jag hoppat över spärren och knallat vidare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Grannen hade fest med släktingar och dom fick en fin ljusshow med 2 meter dase projicerades på tältväggen medan jag hade kvalitetstid med mig själv

Oslagbart! Hur och när kom du på vad som hade hänt? Berättade någon för dig om vad kvällens underhållning hade bestått av?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Grannen hade fest med släktingar och dom fick en fin ljusshow med 2 meter dase projicerades på tältväggen medan jag hade kvalitetstid med mig själv

Haha, fyfan va kul Satt och grät av skratt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Försökte häromdan gå raka vägen in i tunnelbanan genom spärren och blev irriterad för att den hade "låst sig" som jag då trodde...
Sen insåg jag att jag ska IN i tunnelbanan och inte UT

klassiker.

häromdagen så åkte jag till grönan med min dejt (som förövrigt smittat mig med en förkylning)
så jag börjar hosta något gröndjävligt på tunnelbanan och jag säger åt henne att vi går av här för jag måste ha några halstabbletter. sagt och gjort men skadan är redan skedd.
när jag får ret hosta så börjar höger öga att läcka vatten som satan, altså det ser ut som jag störtbölat medan vänster öga är helt oberört. lyckligtvis så led dejten oxå av det problemet.
man får alltid fina blickar när rethostan kommer på tex tuben och ena ögat gråter floder haha!

annars är det små saker som att man missar ett trappsteg...

just det jag somnade på en tjej engång på bussen, hon låg och sov mot glaset och jag vaknade av att hon väkte mig då hade jag gosat ned mig på henne hahahaha! DET var riktigt pinsamt.

somnade även över 2 säten och låg och drägglade som ett riktigt orakat drägg i arbetskläder. vaknade upp förvirrad och hade åkt väldigt mkt förlångt och många människor kände sig nog lättade när jag lämnade bussen!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
klassiker.

häromdagen så åkte jag till grönan med min dejt (som förövrigt smittat mig med en förkylning)
så jag börjar hosta något gröndjävligt på tunnelbanan och jag säger åt henne att vi går av här för jag måste ha några halstabbletter. sagt och gjort men skadan är redan skedd.
när jag får ret hosta så börjar höger öga att läcka vatten som satan, altså det ser ut som jag störtbölat medan vänster öga är helt oberört. lyckligtvis så led dejten oxå av det problemet.
man får alltid fina blickar när rethostan kommer på tex tuben och ena ögat gråter floder haha!

annars är det små saker som att man missar ett trappsteg...

just det jag somnade på en tjej engång på bussen, hon låg och sov mot glaset och jag vaknade av att hon väkte mig då hade jag gosat ned mig på henne hahahaha! DET var riktigt pinsamt.

somnade även över 2 säten och låg och drägglade som ett riktigt orakat drägg i arbetskläder. vaknade upp förvirrad och hade åkt väldigt mkt förlångt och många människor kände sig nog lättade när jag lämnade bussen!

hahaha fan va skön!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Grannen hade fest med släktingar och dom fick en fin ljusshow med 2 meter dase projicerades på tältväggen medan jag hade kvalitetstid med mig själv

Tell us more!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
klassiker.

häromdagen så åkte jag till grönan med min dejt (som förövrigt smittat mig med en förkylning)
så jag börjar hosta något gröndjävligt på tunnelbanan och jag säger åt henne att vi går av här för jag måste ha några halstabbletter. sagt och gjort men skadan är redan skedd.
när jag får ret hosta så börjar höger öga att läcka vatten som satan, altså det ser ut som jag störtbölat medan vänster öga är helt oberört. lyckligtvis så led dejten oxå av det problemet.
man får alltid fina blickar när rethostan kommer på tex tuben och ena ögat gråter floder haha!

annars är det små saker som att man missar ett trappsteg...

just det jag somnade på en tjej engång på bussen, hon låg och sov mot glaset och jag vaknade av att hon väkte mig då hade jag gosat ned mig på henne hahahaha! DET var riktigt pinsamt.

somnade även över 2 säten och låg och drägglade som ett riktigt orakat drägg i arbetskläder. vaknade upp förvirrad och hade åkt väldigt mkt förlångt och många människor kände sig nog lättade när jag lämnade bussen!

Hahaha, har hänt mig också...hamnade låååångt bort med bussen en gång så var chaffisen tvungen att väcka mig när han gick en städrunda haha.

Har en bekant som ställde sig i dragspelet på en buss här i Sthlm och pissade på väg in mot Slussen på nyår eller nått sånt men inte nog med det så drog han helikoptern direkt efter.

Permalänk
Medlem

En gång i en klädbutik så hade en annan kund som var kille provat en massa tjejkläder i sisådär en halvtimme. En expidit sa sen att om han inte ville prova killkläder som finns på andra sidan. Endel är verkligen extremt dåliga på att se skillnaden mellan tjej och killavdelningen.

Det var inte H&M eller liknande butik, det var Stadium.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass