Ny barebone från Shuttle med stöd för AMD

Permalänk
Melding Plague

Ny barebone från Shuttle med stöd för AMD

Shuttle introducerar en ny barebone som förberetts för de senaste processorerna i Phenom II-serien.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Sexigt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Fin Tycker dock de kunde väntat tills 4200. Då hade det varit gudomligt.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

nice, men bara jag som inte tycker den va så jättesnygg?

men kan nästan tänka mig att köpa ändå... bevhöver nytt system, har en SN25P som jag är så sjukt nöjd med (har funkat prima i drygt 4 år nu, så gott som 24/7 drift).

Shuttle är awesome

Permalänk
Medlem

Skulle kunna ha matat på med 400watts nätagg istället så den klarar
av ett vettigt grafikkort :/

Och hur den ser ut, skulle kunna ha varit mera som lian li som är grymt snygga

Kanske blir ett köp iaf, billigt och bra skulle jag säga att detta är.

Permalänk

Håller med föregående talare att nätaggregatet är i klenaste laget, även om Shuttles 250W aggregat klarar förvånansvärt mycket. (ett Hd4670 bör gå galant i alla fall)

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Avstängd

Fin i färgen men gillar inte designen :/
Dessutom känns radeon 3000 gammalt.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Glömde även att tillägga att kanske skulle kunna skippa den lilla disketporten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Humper
Glömde även att tillägga att kanske skulle kunna skippa den lilla disketporten.

Antar att dun inte kör xp eller vet hur man kör slipstream. Och att du inte vill instalera kortläsare. Detta tjat om disketstationer och pata klaga på programutväklarna som inte ger oss något val och inte på chasi tillverkarna.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergeant44
Sexigt

DETTA har jag nämnt förr men Sexigt med dator delar , nej gå ut på krogen så ska du få se riktiga tjejer och dom är sexiga. Dator delar är en intresse faktor men kan aldrig bli sexigt då får man börja tänka om om det nu verkligen är datorn man ska gifta sig med eller en dam.

tror ni får fomulera er på ett bättre sätt , om ni inte vill bli kallad dator-nörd

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
DETTA har jag nämnt förr men Sexigt med dator delar , nej gå ut på krogen så ska du få se riktiga tjejer och dom är sexiga. Dator delar är en intresse faktor men kan aldrig bli sexigt då får man börja tänka om om det nu verkligen är datorn man ska gifta sig med eller en dam.

tror ni får fomulera er på ett bättre sätt , om ni inte vill bli kallad dator-nörd

wtf seriös

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
DETTA har jag nämnt förr men Sexigt med dator delar , nej gå ut på krogen så ska du få se riktiga tjejer och dom är sexiga. Dator delar är en intresse faktor men kan aldrig bli sexigt då får man börja tänka om om det nu verkligen är datorn man ska gifta sig med eller en dam.

tror ni får fomulera er på ett bättre sätt , om ni inte vill bli kallad dator-nörd

Du blir kallad särskrivare istället tror jag.

Anyhows: shuttles är väl trevliga, men jag har ingen användning för dem.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
Du blir kallad särskrivare istället tror jag.

Anyhows: shuttles är väl trevliga, men jag har ingen användning för dem.

kom du på nå bra nu eller ,jävla spåkpolis

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
kom du på nå bra nu eller ,jävla spåkpolis

Komma på något bra vet jag inte riktigt om han gjorde. Han bara påpekade att ifall du skall säga att folk att inte kalla datordelar snygga så kanske du får lite mer värdighet ifall du inte skriver som om du gick i 5:an.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro